Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Dette blir off-topic, men jeg må bare spørre: hvordan klarer du å tjene så mye når du bare er 26? Jobber du innen offshore eller bordrift eller noe sånn? Er selv ingeniør, snart 30 og tjener bare over halv parten som deg. Sorry, men måtte spørre.

skrev hovedoppgave for et selskap med kun 2 faste ansatte og en skokk med konsultenter innleid. Selskapet var opprettet kun for å utvikle et nytt produkt til oljebransjen, CEO var eier av alt, CTO og Chief engineer var konsulenter fra USA. Jobba som en idiot i 2 år, selskapet struck gold noe så jævlig, konsulentene ble vraket og jeg smatt opp i CTO stilling :D

 

sitter på aksjer for noen millioner også. Vi er over 30 ansatte i dag og har ikke sjans til å levere nok til å mette etterspørselen enda. Flere oljeselskaper som driver og byr på å få kjøpe oss men vi øker i verdi drastisk. Blir salg om ett års tid tenker jeg, blir helt greit kjenner jeg :p fin førstejobbserfaring :)

 

Anonymous poster hash: 38d69...2b3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

singel i 2 år, 26 år gammel, endelig møtte jeg henne! medisinstudent, ferdig om 6 mnd, vakker, søt, morsom, perfekt!Hun var gira, jeg var gira, vi var gira, nå skulle jeg endelig bli sammen med ei jeg kan se for meg å være sammen med resten av livet! 10 uker senere, hun dumpa meg til fordel for en kirurg hun hadde hatt som veileder på sykehuset i praksis....... nå, 5 uker etter det igjen har han dumpet henne..... Jeg er ingeniør selv og tjener over 900 000 i året så det var ikke pengene men heller leder-rollen han brukte antar jeg. takk for den..... hun angrer sier hun men det funker ikke for meg lengere..... FAEN! dumme dumme kjerring! Anonymous poster hash: 38d69...2b3

Nja.. hun er nok ikke bare dum fordi hun gjorde noen feilvurderinger, men du burde så absolutt ikke være noens "andrevalg"!

Lenke til kommentar

Så kjedelig, anonym. Jeg tenker at man kanskje ikke alltid er en back up-løsning, men at man heller skjønner hva man egentlig vil. Eller det kan være en liten mulighet i alle fall. Men igjen når det var hun som ble dumpet.. Håper du finner ei ny ei snart da, alltid kjedelig når slike ting skjer :/

 

Tenker dere på jobb/utdanning når dere dater folk? Jeg er sånn tja.. Er snart ferdig med en mastergrad selv, så ser på det som positivt at han også har høyere utdanning, men noe mer "krav" har jeg ikke. Og nå dater jeg en som ikke har noe utover ykesfag eller noe på vgs.

Lenke til kommentar

Tenker dere på jobb/utdanning når dere dater folk? Jeg er sånn tja.. Er snart ferdig med en mastergrad selv, så ser på det som positivt at han også har høyere utdanning, men noe mer "krav" har jeg ikke. Og nå dater jeg en som ikke har noe utover ykesfag eller noe på vgs.

Egentlig ikke...men selvsagt ville vært kult om begge likte samme yrke,så ville jeg skjønt hvorfor om han måtte jobbe overtid osv.

 

Er lei av å bli kalt for masete og at jeg er den eneste som begynner kranglingene, når jeg prøver å snakke om problemene i forholdet og at han ikke holder løftene sine og at jeg er psykisk utslitt. Hvem liker å bli kalt for idiot, sagt hold kjeft til hele tiden og at man har en råtten personlighet...Jeg vet jeg er alt det, trenger ikke bekreftelse takk.

Endret av Mai
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis noen hadde kalt meg idiot eller bedt meg om å holde kjeft så hadde de lagt tynt an. Sånn snakker man ikke til andre, spesielt ikke en man angivelig er glad i.

 

Jeg ville dødd for han...men føler ikke jeg betyr akkurat det samme for han. Slo til han en gang. Og angrer sårt men noe i meg klikket og jeg hamret løs på han.Jeg tror innerst inne at alt det psykiske han fikk meg til å gå gjennom rant over og jeg ville han skulle kjenne smerten jeg hadde...huff høres psykopatisk ut :p

 

verre er det når han behandler sine venner han har kjent i litt over et halvt år, bedre enn meg:P

 

Ingen vil bli behandlet slik og jeg er sikker på at det ikke stemmer!

 

Liker å ha noen jeg kan prate med. Som ikke har forbrukslån som er ute av kontroll, som har en grei jobb og grei inntekt slik at vi kan klare oss bra. :)

Har hørt det så mange ganger at jeg er vant til sånt:P vet jeg er ikke særlig smart, at jeg kan være masete så derfor burde jeg hold kjeften min,og at jeg har jævlig personlighet...men trenger liksom ikke høre bekreftelse på det hver dag :p så i andre øyeblikket sier han at grunnen til at han elsker meg er fordi jeg er perfekt...bare jeg som ville vært forvirret av sånt?

Endret av Mai
Lenke til kommentar

Er du sikker på at du er masete og har jævlig personlighet, eller er det bare noe "kjæresten" din påstår hele tiden?

 

Tror nok han har rett:P

 

Mai, dump kjæresten din. Du fortjener så mye bedre.

Han var ikke sånn før han flyttet til annet land for å studere.Vært sammen i over 4 år og han kan være så kjærlig når vi er sammen men med en gang vi ikke ses fysisk så blir han teit. Han har vært der for meg under alt skitet jeg har gått gjennom de årene vi var sammen så føler eneste grunn han kommer med slik ting er når han blir sur på meg:/

 

 

Forresten Mai, les dette

Høres ikke fullt ut som han...
Endret av Mai
Lenke til kommentar

Kan umulig være lett å være sammen med en person som var konstant deprimert:/ forstår det kan slite på en person. og virker ikke akkurat som han bryr seg om det jeg har gått gjennom,blir fremdeles sur på meg og kjefter og kaller meg ting. Men han holder veldig mye ting inne så kanskje det er hans måte å "klikke" på...ellers så er jeg bare ufordragelig:P

Lenke til kommentar

Det som er skummelt er jo at du virker mer opptatt av å forsvare han, enn å tenke på deg selv.

Altså jeg sier ikke at du nødvendigvis skal slå opp med han, det er mange faktorer som skal ligge til rette for at et 4 årig forhold skal ta slutt, men du må enten tørre å si at "vettu hva? jeg fortjener faktisk ikke å bli kalt slike ting!", eller så må du bare fortsette å være deprimert fordi han som skal være din største støtte og din nærmeste venn oppfører seg på en ufordragelig måte.

Jeg sliter selv med depresjon og angst, og har, mildt sagt, opplevd mye rart innen kjærlighetslivet, jeg har selv opplevd å være DEN som er urettferdig mot motparten.
Jeg forsvarte meg selv med at "åh nei jeg er deprimert, og får derfor humørsvingninger så beklager snuppa det skal ikke gjenta seg", og jeg var ikke klar over selv at jeg hevet stemmen og var "irritert" før exen faktisk tok opp samtalen og spilte av til meg en dag jeg var i godt humør for å illustrere hvordan jeg var å "diskutere" med.

Jeg ser ikke på meg selv som en "ond person", og det tror jeg ingen av de som kjenner meg gjør, men jeg har selv vært en urettferdig drittsekk, jeg har gjort urett mot jenter som jeg så klart angrer stort på, samtidig som jeg noen ganger har blitt urettferdig behandlet selv.

Poenget mitt er uansett, ikke finn deg i hva som helst i kjærlighetens navn, viktigere enn dere to er DU.

Misforstå meg rett, jeg sier ikke at du skal sette deg over en annen person som du er glad i, men du skal kunen kreve å få bli behandlet på samme måte han/hun vil bli behandlet, med respekt.
At han har vært med deg gjennom tunge stunder, for deretter å bruke slike ting for å såre deg er rett og slett fælt å høre.

Håper ting ordner seg for deg.

Lenke til kommentar

Har sagt til han han må respektere for å få respekt men han sa til meg hvis jeg er hyggelig mot han så vet jeg han blir hyggelig mot meg. Men jeg klarer ikke alltid å være hyggelig...alle har sine dager hvor de er bare bitre:P men så kan det være jeg er sånn konstant dunno xD

 

Har også nevnt han skal slutte å si sårende ting og han lover men så blir han rasende og ting eskalerer og det blir verre enn det det begynte. Men jeg vet det å mase...til det punktet hvor han faktisk blir så rasende så er nok min feil for at ting blåser seg opp enn det de virkelig burde:/

 

Har vært hos legen et par ganger for å fikse depresjonen min og fikse meg selv...så håper ting går bra igjen i forholdet. Eneste er at jeg føler jeg er den eneste som faktisk prøver. Han mener han er fornøyd slik han er...men men kanskje det faktisk BLIR bedre når jeg har fikset meg selv,endelig:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...