Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Håper han forandrer seg, du kan ikke ha det slik!

 

Tusen takk <3 så utrolig støttende dere alle er...tårer opp.

 

 

Han leste det og ble paff for at jeg følte det sånn...selv om jeg har nevnt det samme hele tiden. Visste ikke folk måtte ha det skrevet på papir for at de skal forstå?

 

Tusen takk alle som kom med råd<3 Foreløpig går det greit, men ting er ikke forandret før vi er faktisk i den situasjonen hvor han kan bevise han har forandret oppførselen mot meg.

 

For mange er det vanskelig å ''se'' slike ting, før de har det svart på hvitt. Jeg håper du holder det du sier.. og jeg håper at det viser seg at han faktisk er villig til å forandre seg, for det fortjener du.

 

Jeg kommer nok til å holde det jeg sier...for jeg har ikke mer energi å gi enn det jeg har gitt, og fra min side var det 150%. Jeg håper for oss, eller for seg selv også at han vil forandre oppførselen.

 

Nå det er sagt så hadde vi det kjekt i går med middag og kino date men merket jeg var litt sånn følelsesløs og sur på han i tillegg trøtt og sliten etter 3 måneder uten søvn og en hel dag på jobb fra tidlig av. Kan være jeg bare ikke orket å fake at han ikke har såret meg. Men så at han prøvde å gjøre meg glad...så er begynnelse men får se hvor lenge det varer.

 

Tusen hjertelig for alle rådene dine og støtten, det gav meg litt boost til å stå opp for meg selv <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje du burde da?

 

Det er jo ikke nødvendigvis mas heller. På den andre siden, er det vel bare motsatt fra å ignorere noen. Eller å ignorere problemet evt. For det hørtes jo litt kjipt ut for deg da. Og det er jo mulig han og kanskje føler noe av det samme som deg, men er usikker på hvordan det er mulig å ta opp noe lignende med deg? Og det er mye man kan bli litt matt av. Å gå rundt skuffet og trist på grunn av forventninger som ikke blir møtt er vel noe av det og.

 

Edit; Men det er sant det du sier da. Du kan ikke forandre noen heller og det bør jo være en viss fungerende balanse mellom personlighetene.

Endret av Skallekos
Lenke til kommentar

Du har veldig rett i det. Tror jeg opplever overgangen fra å være lykkelig singel til å plutselig være i et forhold som veldig nytt og annerledes, og er nå jeg innser at man må jobbe veldig mye for at et forhold skal fungere. Det er litt slitsomt ass. Mimrer litt tilbake til single tider, når man slapp å frustrere seg over disse tingene. Reaksjonsmønsteret mitt er jo ikke til å kjenne igjen! Argh.

Lenke til kommentar

Du vil jo alltid finne fordeler og ulemper på andre siden av gjerdet. Spørsmålet er jo bare hva du selv sitter mest pris på da vil jeg tro. Og du nevner nå litt om at du føler at han ikke dekker dine behov, men hvor flink er du egentlig til å dekke hans behov? Forstår du dem i det hele tatt? :)

Lenke til kommentar

Jo takk som spør. Det som skjedde er at han stakk innom for å hente noe, men måtte dra fort, og jeg sa da til han at vi trengte å prate sammen om forholdet vårt til helgen når vi møtes. Han klarte ikke vente så han ringte meg (skjer omtrent aldri) og vi har nettopp pratet i godt over en time :-) herregud jeg er så glad. Nå forstår vi hverandre 100% på iallefall dette området og sammen skal vi jobbe for å bli bedre. Nei altså dette er bare bra. Det føles utroooooolig bra.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

I dag har jeg bare koblet meg av alt av sosiale medier. Orker ikke forholde meg til han jeg holder på med. Det er ikke det at han maser, men vi har vært sammen hver dag i det siste, og jeg tror begge har godt av en pause til å tenke igjennom dette.

 

Egentlig føler jeg at jeg har tatt initiativ til alt en stund, så jeg tenkte jeg skulle roe ned på "masingen" og få litt tid til meg selv. Det var så utrolig deilig å sove alene i natt!

 

Hvor lenge er det OK å gå uten å prates?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...