Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Går jo på følelser og der er det ikke noe fasitsvar, men for meg er det å elske noen noe helt annet enn å være forelsket (duh).

 

For meg er det stadiet hvor nyforelskelsen går over, og mam VET at her er en person man kan tilbringe resten av livet med, og som ville gjort livet ditt mye fattigere om vedkommede ikke var i det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Fikk høre av venna mine at dama mi er den heiteste dama de har sett, selv player-kompisen min ville slått seg til ro med a.

 

Så våknet jeg.

Håper du finner noen snart. Du fortjener det beste, Snurre :)

Takk men hu beste er allerede tatt :p

(Ikke emo train-of-thought men ei jeg faktisk er veldig veldig glad i).

 

Møtte ei anna ei jeg trodde kunne få meg til å glemme hu "opptatte", men endte ikke noensteds da hu mista "kriblingen".

Lenke til kommentar

Det kommer når man minst aner det.

Oh I know, problemet er at jeg "venter" og er ganske ensom under ventetiden, lite å gjøre foruten jobb og den ene studiedagen i uka.

 

Har tross alt datet ei jeg traff fordi hu datt på rumpa utenfor inngangsdøra mi , så vet ting kan skje sånn helt uten videre :p

 

Har nok bare litt lei.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

 

Har tross alt datet ei jeg traff fordi hu datt på rumpa utenfor inngangsdøra mi , så vet ting kan skje sånn helt uten videre :p

 

Har nok bare litt lei.

 

 

lol det var da spesielt møte:P

 

Men hva med å holde deg opptatt med sport eller noe? eventuelt hobby?:))

Lenke til kommentar

Jeg ble kjent med min når jeg prøvde å finne kvinnfolk for en kamerat på en facebookgruppe. Eller, kom med masse godord om han og drit. Så en kveld så var hun på nattevakt og skrev til meg. Startet med småvitsing, efukt-videoer, og fortsatte å snakke hver dag etter. Hadde ingen planer eller noe, siden jeg igrunn hadde begynt å kose meg skikkelig med singellivet igjen.

 

Skulle egentlig møtes for første gang når BSB hadde konsert i Oslo, men vi klarte jo ikke å vente så lenge. Strålende saker, hun er knall som juling, og lar meg være meg selv. Første helga hun var her fikk jeg spilte jeg når jeg følte for det, så fotballkamp og greier. Det beste første møtet med noen noensinne, fordi vi bare var oss selv og gjorde akkurat hva vi følte for, var ikke noe stress for å virke interessant og ditten og datten.

 

Og nå er jeg sammen med dette støkket her (som faktisk kjøpte seg en PS3 rett etter at hun var her første gangen, fordi hun syntes det var morsomt):

 

post-52874-0-95494500-1395354827_thumb.jpg

 

Life is good.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

@Mai

 

Ja sto på rulleskøyter og greier gjorde a å :p

Men forholdet endte med at jeg ble dumpa for ei 30 år gammel dame x|

 

Fikk tlf fra butikksjefen i dag om at vi får bedrifttilbud på et treningssenter like ved her, så kan godt hende jeg benytter meg av det når jeg får råd neste lønning.

Skal uansett gjøre det for å gi sjefen rett i et veddemål første måneden :p

 

Andre hobbyene gjør jeg daglig, spill f.eks.

Savner å være fotballtrener men passer dårlig når man ikke har en 9-5 jobb eller lignende.

 

 

 

Edit:

Photobomba av muggene til dama til Lame-dor :(

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Jeg ble kjent med min når jeg prøvde å finne kvinnfolk for en kamerat på en facebookgruppe. Eller, kom med masse godord om han og drit. Så en kveld så var hun på nattevakt og skrev til meg. Startet med småvitsing, efukt-videoer, og fortsatte å snakke hver dag etter. Hadde ingen planer eller noe, siden jeg igrunn hadde begynt å kose meg skikkelig med singellivet igjen.

 

Skulle egentlig møtes for første gang når BSB hadde konsert i Oslo, men vi klarte jo ikke å vente så lenge. Strålende saker, hun er knall som juling, og lar meg være meg selv. Første helga hun var her fikk jeg spilte jeg når jeg følte for det, så fotballkamp og greier. Det beste første møtet med noen noensinne, fordi vi bare var oss selv og gjorde akkurat hva vi følte for, var ikke noe stress for å virke interessant og ditten og datten.

 

Og nå er jeg sammen med dette støkket her (som faktisk kjøpte seg en PS3 rett etter at hun var her første gangen, fordi hun syntes det var morsomt):

 

attachicon.gifIda.jpg

 

Life is good.

Dem boobs :D:love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

@Mai

 

Ja sto på rulleskøyter og greier gjorde a å :p

Men forholdet endte med at jeg ble dumpa for ei 30 år gammel dame x|

 

Fikk tlf fra butikksjefen i dag om at vi får bedrifttilbud på et treningssenter like ved her, så kan godt hende jeg benytter meg av det når jeg får råd neste lønning.

Skal uansett gjøre det for å gi sjefen rett i et veddemål første måneden :p

 

Andre hobbyene gjør jeg daglig, spill f.eks.

Savner å være fotballtrener men passer dårlig når man ikke har en 9-5 jobb eller lignende.

 

 

 

Edit:

Photobomba av muggene til dama til Lame-dor :(

så hun er lesbisk? vel du kan ikke akkurat klandre noen for å være ærlig...heller hun fant det ut tidligere enn senere om det skulle ende opp med giftemål og alt:/

 

Ville absolutt trent hvis du føler for å prøve. Det slipper ut alt dritet man holder inni seg! Og tror du ville hatt godt av det^^

Lenke til kommentar

 

 

@Mai

 

Ja sto på rulleskøyter og greier gjorde a å :p

Men forholdet endte med at jeg ble dumpa for ei 30 år gammel dame x|

 

Fikk tlf fra butikksjefen i dag om at vi får bedrifttilbud på et treningssenter like ved her, så kan godt hende jeg benytter meg av det når jeg får råd neste lønning.

Skal uansett gjøre det for å gi sjefen rett i et veddemål første måneden :p

 

Andre hobbyene gjør jeg daglig, spill f.eks.

Savner å være fotballtrener men passer dårlig når man ikke har en 9-5 jobb eller lignende.

 

 

 

Edit:

Photobomba av muggene til dama til Lame-dor :(

så hun er lesbisk? vel du kan ikke akkurat klandre noen for å være ærlig...heller hun fant det ut tidligere enn senere om det skulle ende opp med giftemål og alt:/

 

Ville absolutt trent hvis du føler for å prøve. Det slipper ut alt dritet man holder inni seg! Og tror du ville hatt godt av det^^

Bifil, nå dater a en mann igjen :p

 

Ja har vurdert det lenge, men har lyst å trene MED noen, og det er der skoen har trykket.

Lenke til kommentar

 

Uhm...vel for å si det slik jeg kan godt holde hender og kysse og sånt men han er veldig DER, altså vil kline i offentligen, tar meg på upassende steder uhm jeg vil helst ikke utdype mer enn på brystet blant annet. Sier så mange ganger han skal slutte men så blir han sur. Av og til lar jeg han gjøre hva han vil bare for å ikke gjøre han sur:P

 

For å nevne...er ikke troll. Unnskyld hvis jeg har gjort noen sur her >_<

 

 

Hvor gamle er dere? Hvor lenge har dere vært sammen? Så han vil gjerne nesten ha sex i offentligheten, men ikke holde hendene dine? Husk at man skal gi og få i ett forhold.. ikke bare gi av seg selv hele tiden uten å få!

Lenke til kommentar

Unnskyld meg, Mai, men for meg tyder det på manglende respekt for deg når han gjør ting som går på akkord med det som er ok for deg. Selv om dere er sammen (or whatever) så betyr ikke det at han får gjøre hva han vil med deg og kroppen din, som om du skulle vært en gjenstand han besitter.

Lenke til kommentar

 

 

Uhm...vel for å si det slik jeg kan godt holde hender og kysse og sånt men han er veldig DER, altså vil kline i offentligen, tar meg på upassende steder uhm jeg vil helst ikke utdype mer enn på brystet blant annet. Sier så mange ganger han skal slutte men så blir han sur. Av og til lar jeg han gjøre hva han vil bare for å ikke gjøre han sur:P

 

For å nevne...er ikke troll. Unnskyld hvis jeg har gjort noen sur her >_<

 

 

Hvor gamle er dere? Hvor lenge har dere vært sammen? Så han vil gjerne nesten ha sex i offentligheten, men ikke holde hendene dine? Husk at man skal gi og få i ett forhold.. ikke bare gi av seg selv hele tiden uten å få!

 

 

Han er 24, jeg er 23 og vært sammen litt over 4 år... Ja det blir noe sånt. Forstår at han har visse følelser siden vi ikke ser hverandre så mye fordi han flyttet til et annet land men mine følelser er det å holde hender så dumt at han ikek kan skjønne det. Men vi skal ta en prat sammen. Om han ikke vil ordne ting for oss, ikke for meg men for oss så ser jeg egentlig ingen utvei lengre for oss å være sammen:/

 

 

Bifil, nå dater a en mann igjen :p

 

Ja har vurdert det lenge, men har lyst å trene MED noen, og det er der skoen har trykket.

 

 

Ah okey...huff håper virkelig du finner noen snart som kan gi deg den gleden du fortjener:)

 

 

Unnskyld meg, Mai, men for meg tyder det på manglende respekt for deg når han gjør ting som går på akkord med det som er ok for deg. Selv om dere er sammen (or whatever) så betyr ikke det at han får gjøre hva han vil med deg og kroppen din, som om du skulle vært en gjenstand han besitter.

Av og til så har jeg bare rett og slett ikke krefter til å krangle mer eller at han skal fort bli sur. Han har lovet opp til flere ganger at han ikke skal bli sur men ender opp å bli det selv om det går 2 min etter han lover det. Jeg vet jeg er et stort problem pga depresjon osv. og han HAR vært for meg der gjennom årene så jeg føler at siden det er pga meg at jeg ikke kan kreve mye av han mer.

Lenke til kommentar

 

Han er 24, jeg er 23 og vært sammen litt over 4 år... Ja det blir noe sånt. Forstår at han har visse følelser siden vi ikke ser hverandre så mye fordi han flyttet til et annet land men mine følelser er det å holde hender så dumt at han ikek kan skjønne det. Men vi skal ta en prat sammen. Om han ikke vil ordne ting for oss, ikke for meg men for oss så ser jeg egentlig ingen utvei lengre for oss å være sammen:/

 

Dere er to i forholdet.. du kan ikke bare la han få dekket sine behov og la dine gå upleid, spesielt noe så essensielt som å holde hender og sånne ting.. For å være ærlig så hadde det vært en deal breaker for min del, jeg mener det er ekstremt viktig å kunne vise hverandre at man er glad i hverandre både i offentligheten og privat uten at du skal virke ''for masete'', for ærlig talt det er du IKKE!

 

Skjønner også utifra hva du ellers skriver her at han har gjort mye for deg, og du føler kanskje at du ''skylder han'' å 'tåle litt mer', men ærlig talt.. når det er på bekostning av din lykke så er det ikke noe du skylder han overhode. Du må være litt egoistisk, spesielt når det virker som om han er det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...