Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, det høres helt mongo ut. Er han så tung, vel, få han opp av sofaen!

Høres ut som en unge. Er det kjæreste du holder på med, eller spedbarn?

Om han ikke kan det, så får han gjøre det til han lærer.

Jeg har tenkt å ta en alvorsprat med ham i dag, men det er vanskelig å nå gjennom til ham, for han tar ingenting seriøst og alt skal være spøk og gøy. Så ofte er det "tough love" som gjelder, men det er ikke noe kjekt det heller, for da blir det ofte krangel.

 

I tilfelle noen spør seg selv hvorfor i alle dager jeg er sammen med ham, så var jeg ikke klar over at det var sånn da vi ble sammen, og jeg var i en dårlig fase den gangen, som varte i vel et år. La oss bare si at jeg var 15 mentalt til jeg kom i 20-årene. Jeg hoppet flere år i mentalalder på veldig kort tid plutselig, men han forble der han var, sikkert mest på grunn av oppveksten. På tross for barnsligheten elsker jeg ham og vil med hvert fiber i kroppen at forholdet skal fungere, men for at det skal skje må han begynne å vokse opp.

 

Til anonym: Det høres jo helt håpløst ut, trodde ikke det var mulig. Tydeligvis mye man blir spart for som singel :p

Tja, det er nok sant, men jeg er ikke den som trives veldig godt i mitt eget selskap, eller nye mennesker... så for meg er en fast kjæreste tingen. :)Anonymous poster hash: 16319...61d
Lenke til kommentar

Helt enig. Det blir bare bedre og bedre jo mer kjent man blir med hverandres kropper.. også er det spesielt kos hvis karen er flink til å ta diverse ''hint'' bare fra å lese kroppsspråket ditt :)

 

 

Føler meg dårlig på slik hinting.

 

 

Vannet og bøtta blir fort skittent, og å dra rundt med en skitten vask er jo tullete.

 

Hvis det ikke er så lenge siden du vasket sist skal i utgangspunktet vannet ikke bli så forferdelig skittent. (men litt skittent vil det bli åkke som). Litt avhengig av hvor stor leiligheten/huset er og hvor møkkete der er (eller hvor lenge siden du vasket) begrenser det seg litt hvor mange ganger du må bytte vann.

Lenke til kommentar

 

Helt enig. Det blir bare bedre og bedre jo mer kjent man blir med hverandres kropper.. også er det spesielt kos hvis karen er flink til å ta diverse ''hint'' bare fra å lese kroppsspråket ditt :)

 

 

Føler meg dårlig på slik hinting.

 

 

Kan være fint å ta en prat etterpå også, prate om hva man likte godt, hva man kanskje ikke syntes så veldig mye om, gi tips til hverandre og spørre partneren om lignende også hvis man lurer. Er jo fin ''pillow talk'' etterpå det mens man ligger der og koser.. :)

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Jeg veit, evige single lille meg :p Liker å ha det ryddig selv, Tvillingsjel, men ting blir "svosj" rotete igjen.. Heldig du som har ilpostino, Akkurat nå skylder jeg på at jeg bor i en bitteliten hybel. Men hasterydder alltid hvis jeg får guttebesøk (eller besøk generelt), så jeg fremstår nok ikke som så rotete av meg, hehe!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

singel i 2 år, 26 år gammel, endelig møtte jeg henne!

 

medisinstudent, ferdig om 6 mnd, vakker, søt, morsom, perfekt!

Hun var gira, jeg var gira, vi var gira, nå skulle jeg endelig bli sammen med ei jeg kan se for meg å være sammen med resten av livet!

 

10 uker senere, hun dumpa meg til fordel for en kirurg hun hadde hatt som veileder på sykehuset i praksis....... nå, 5 uker etter det igjen har han dumpet henne.....

 

Jeg er ingeniør selv og tjener over 900 000 i året så det var ikke pengene men heller leder-rollen han brukte antar jeg. takk for den.....

 

hun angrer sier hun men det funker ikke for meg lengere..... FAEN!

 

dumme dumme kjerring!



Anonymous poster hash: 38d69...2b3
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette blir off-topic, men jeg må bare spørre: hvordan klarer du å tjene så mye når du bare er 26? Jobber du innen offshore eller bordrift eller noe sånn? Er selv ingeniør, snart 30 og tjener bare over halv parten som deg. Sorry, men måtte spørre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...