Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt gøy egentlig, jeg møter stadig på gutter som spør rett ut om jeg vil være pulevenn med de. Og har allerede flere jeg kan ringe om jeg forandrer mening :p

 

 

Jeg har også et par på "lista", men de er jo uinteressante fordi de er "gammelt nytt". :sleep:

Lenke til kommentar

Har inntrykket av at du enten blir bare egnet som bra nok i sengehalmen om fyren spør om å være fuckfriend, eller at fyren gjør alt bare for å få en bit av deg.

Den første har ihvertfall vært veldig tellende for meg når jeg har valgt fuckfriends. Han fyren fra byen er jo en historie for seg selv.

Lenke til kommentar

 

Elsker å sitte ved siden av typen og se han spille spill.. Er så herlig og beroligende, også hjelper det masse på at han er den kjekkeste karen noensinne <3

Sjalu, spiller jeg mens kjæresten ser på i mer enn 30 min kommer det klaging :hrm:

 

Syns det er kos jeg! Spennede å se på og.. også kan man ta pause og 'kose seg' imellom også :wee:

 

Herregud jeg er så forelsket.. :love:

Edit: Sitter og stirrer på han nå.. aaaah :D

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg hater når kjæresten går helt bananas når han spiller. Men han er ganske ekstrem da. Jeg håper han vokser fra spill en dag.

Da vokser han nok heller fra deg først.

Lenke til kommentar

Jeg digger å se på typen min spille og det er så HOT når han skriker og roper når han taper eller blir skutt på :D haha. Men han glemmer ikke å kose og gi meg oppmerksomhet også da, så det er helt greit!

:D Elsk å sitte å holde rundt han mens han spiller <3 Jeg liker å kreve oppmerksomhet hvis jeg har veldig lyst på den, og da får man jo kos også :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...