Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Etter at den forrige kjærlighets-tråden ble stengt er det dags med en ny versjon. Den forrige tråden ble stengt på grunn av krangling i flere runder mellom de samme personene. Diskusjoner eller samtaler som er off topic vil bli redigert/slettet/flyttet.

 

Ellers er jeg tilhenger av lovene i Kardemomme by. Vær snille og greie med hverandre så går det så fint atte.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest usikker=/

Vel, da begynner jeg :) Skriver som gjest siden jeg helst ikke vil at bekjente leser dette og gjenkjenner meg.

 

Vel, jeg har fått god kontakt med ei jente jeg liker godt nå. Vi prates ofte på msn og sender mld til hverandre.

Men jeg tør liksom ikke ta iniativ til å be henne ut :(

I det ene øyeblikket virker det som om hun liker meg, og i det andre øyeblikket er jeg veldig usikker.

Jeg har lyst til å bare sende en mld og spørre om hun vil finne på noe, men det bare.. går ikke :dontgetit: Hva burde jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Gjest usikker=/

Ok, takk for tipsene. Egentlig har jeg bare lyst til å fortelle henne at jeg liker henne og ta det som det kommer, men jeg antar at det ikke er like lurt...

Lenke til kommentar
Ok, takk for tipsene. Egentlig har jeg bare lyst til å fortelle henne at jeg liker henne og ta det som det kommer, men jeg antar at det ikke er like lurt...

8883929[/snapback]

Det kan gå begge deler. Jeg ville spurt hun med på noe først jeg.. Og hvis det går bra så kan du jo si det.. Da har du kanskje en følelse av hva hun syns om deg osv..

Lenke til kommentar
Men jeg tør liksom ikke ta iniativ til å be henne ut  :(

8881403[/snapback]

Akkurat det du sier her er det som ødelegger for deg. Du sier for deg selv at du ikke tør å be henne ut, noe du egentlig vet er helt bullshit. Du hadde gjort det om du måtte.

Et tips, drit i hvordan dine følelser er rundt dette. Tør du ikke så kan det vise at du har dårlig selvtillit, noe jenter igrunn hater. Spør du henne så viser du at du faktisk har nok selvtillit til å få henne med ut.

Og hva er det verste som kommer til å skje? Ber du henne ut og hun sier nei, så ville hun aldri ha blitt sammen med deg i førsteomgang. Du har ingenting å tape, uansett hvordan du vrir eller vender det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei alle sammen.

Meg og min kjære feirer 3 måneder i morgen, hvis dere lurte..

 

Er jo ikke noe gigantisk jubileum, men vi har det veldig fint sammen synes jeg, og jeg håper det kan vare lenge.. ettersom vi begge er rundt 18 er tre måneder godt på vei til et seriøst forhold :) hehe

 

hilsen, klem og goodluck til alle andre som koser seg med kjærligheten :)

Lenke til kommentar
Men jeg tør liksom ikke ta iniativ til å be henne ut  :(

8881403[/snapback]

Akkurat det du sier her er det som ødelegger for deg. Du sier for deg selv at du ikke tør å be henne ut, noe du egentlig vet er helt bullshit. Du hadde gjort det om du måtte.

Et tips, drit i hvordan dine følelser er rundt dette. Tør du ikke så kan det vise at du har dårlig selvtillit, noe jenter igrunn hater. Spør du henne så viser du at du faktisk har nok selvtillit til å få henne med ut.

Og hva er det verste som kommer til å skje? Ber du henne ut og hun sier nei, så ville hun aldri ha blitt sammen med deg i førsteomgang. Du har ingenting å tape, uansett hvordan du vrir eller vender det.

8885452[/snapback]

 

Så sant så sant!

 

Man må aldri la følelsene komme i veien for handlingene.

 

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Vel, jeg gjorde det. Spurte henne om hun var med på å finne på noe sammen... "Etter den guttefrie uka mi" svarte hun flirende, og... tja, jeg vet ikke, virker for meg som om hun bare fant på noe for å ikke bare si blankt nei =P

Blæh, jeg gir opp dette med jenter jeg, altså. bare noe tull uansett :(

Lenke til kommentar
Vel, jeg gjorde det. Spurte henne om hun var med på å finne på noe sammen... "Etter den guttefrie uka mi" svarte hun flirende, og... tja, jeg vet ikke, virker for meg som om hun bare fant på noe for å ikke bare si blankt nei =P

Blæh, jeg gir opp dette med jenter jeg, altså. bare noe tull uansett :(

8896571[/snapback]

 

Du må jo ikke gi opp jenter, finner du den rette jenta så føler du at du vil kun stå opp om morgenen bare pga at du kommer til å se henne. Kysse henne o.l

 

Bare vent til denne tiden kommer, det er den beste tiden i ditt liv. :)

Lenke til kommentar
Gjest Gutt:)

Heisann

 

Er forelska i ei jente som går i klassen min, har likt henne over lengre tid, men tør ikke gjøre noe med det. Hun har likt meg før, men for en stund siden.

 

Er i samme gruppe som henne avogtil på skolen, og da går det greit. Er 15år, og vet ikke hvordan hun, og de andre rundt henne vil reagere, for vet ikke sikkert hva hun synes om meg.

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Hei. Jeg lurte på hvordan jeg kan få en jente som har kjæreste til å like meg? Nok til å dumpe kjæresten :innocent:

Hun var utro mot kjæresten med meg en natt, men jeg vet ikke om det bare var et one night stand eller om hun er interresert i mer en det. Vi kyssa og snakket masse sammen selv etter rusen var forduftet. Hjelp meg! Værsåsnill :(

Og jeg liker henne, var noe spesiellt med hu som jeg ikke klarer å putte fingeren min på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...