Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, tror jeg like gjerne kan gjøre det nå! ;)

 

Jeg har faktisk hatt mye uflaks i mannejakten, i tillegg til de jeg har fortalt om her har jeg møtt på mye rart..

 

Det er litt deilig å være singel også, da kan jeg nyte spenningen med å bli kjent med nye gutter. Og det er ingen som klager når jeg spiser en liter is kveldsmat på en helt vanlig ukedag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Oiiii? Du må forklare :D

Nei, altså, jeg ga han som var interessert en sjanse og nå liker jeg han mye bedre enn jeg skulle trodd :p

 

Gratulerer! :)

 

 

Skal være hele helga med min og masse godt folk. Festivalhelg. Nesten to uker siden sist vi så hverandre. Kjenner jeg gleder meg ordentlig til å se han nå, mer enn jeg har gjort tidligere.

Lenke til kommentar

Sant, det er bare veldig godt med is, Snurreleif :)

 

Tvillingsjel: Neida, jeg har jo en ny date så klager ikke.

 

Cakenommy og Krisha: Det er så gøy at dere to har slått dere til ro med en.

Og til slutt til deg, Mai: Som de andre sier bør du nok søke hjelp, det forholdet virker ikke sunt. Kjedelig å lese.

Endret av Lykke-lita
Lenke til kommentar

 

Skal prøve å skifte fastlege etter neste legetime...får se hva min nåværende fastlege sier:/

 

Synes du det? Jeg nevner det litt ofte så føler fra min side det blir mas...men samtidig hvis jeg ikke maser gjør han ikke så mye med det. Derimot når jeg maser virker det som han ikke gjør det ihvertfall da for å trosse meg:P Han er litt lukket og deler sjeldent store ting med meg så kanskje for han å vise følelser på den måten er unaturlig. Derimot så har han tendenser til å være litt sånn "upassende" i offentligen, og blir sur når jeg sier han skal slutte fordi jeg ikke føler meg komfortabel med det lol så du skjønner at jeg er smålig forvirret.

 

 

Syns absolutt at det ikke høres urimelig ut eller at du er masete. Er man i ett forhold så er det enkelte ting du som hans utkårede og menneske faktisk har krav på, blant annet oppmerksomhet og respekt.

 

Når du sier upassende, hva mener du da??

 

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Så bra Cakenommy :)

 

Kjipt da Lykke-lita.

 

Artig Krisha!

 

Mai: det forholdet ditt er ikke sunt. Vold og han behandler deg dårlig. Man skal behandle hverandre med respekt.

 

Skaff en lege du kan prate med.

 

Du kan ikke ha det slik. Kan ikke godta det. Du er ikke kravstor!

 

Jeg prøver å fikse meg selv derfor jeg dro til legen.Det sa kjæresten også, så jeg tenker hvis jeg fikser meg fikses kanskje forholdet og forhåpentligvis. Er ikke lett å være sammen med en person som konstant er deprimert:/

 

 

 

 

Skal prøve å skifte fastlege etter neste legetime...får se hva min nåværende fastlege sier:/

 

Synes du det? Jeg nevner det litt ofte så føler fra min side det blir mas...men samtidig hvis jeg ikke maser gjør han ikke så mye med det. Derimot når jeg maser virker det som han ikke gjør det ihvertfall da for å trosse meg:P Han er litt lukket og deler sjeldent store ting med meg så kanskje for han å vise følelser på den måten er unaturlig. Derimot så har han tendenser til å være litt sånn "upassende" i offentligen, og blir sur når jeg sier han skal slutte fordi jeg ikke føler meg komfortabel med det lol så du skjønner at jeg er smålig forvirret.

 

 

Syns absolutt at det ikke høres urimelig ut eller at du er masete. Er man i ett forhold så er det enkelte ting du som hans utkårede og menneske faktisk har krav på, blant annet oppmerksomhet og respekt.

 

Når du sier upassende, hva mener du da??

 

 

 

Uhm...vel for å si det slik jeg kan godt holde hender og kysse og sånt men han er veldig DER, altså vil kline i offentligen, tar meg på upassende steder uhm jeg vil helst ikke utdype mer enn på brystet blant annet. Sier så mange ganger han skal slutte men så blir han sur. Av og til lar jeg han gjøre hva han vil bare for å ikke gjøre han sur:P

 

For å nevne...er ikke troll. Unnskyld hvis jeg har gjort noen sur her >_<

Endret av Mai
Lenke til kommentar

wiiii, gratulerer da! :D Da ble det jeg som ble sittende igjen som singel. Følte ikke helt det var slik det skulle bli, hehe. Har en søndagsdate da, gleder meg!

Selv om jeg nektet å tro på det, så var visst "han kommer når du minst venter det" en greie. Nå er vi ikke kjærester, da - så jeg er jo egentlig singel :p

 

Gratulerer! :)

:green:

Lenke til kommentar

Hehe, så herlig da, Krisha.

 

Jeg må altså slutte å vente det, så løser det seg vel til slutt med meg også, hvis jeg bare klarer å slutte da.. Hvis.

 

Men, med unntak av en jeg datet tidlig i høst, har de utvalgte bare blitt kjekkere og kjekkere. Det må love bra. Eller kanskje jeg begynner å blir kravstor!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...