Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Jeg har samme forhold til musikk. De sangene du liker med en gang er de sangene du blir raskest lei av.

Som om jeg skulle skrevet det selv, og jeg var faktisk godt på vei i går, men orket ikke skrive på mobilen da :p Album utgivelsene som en må jobbe litt for er ofte de som gir mest lytteglede igjen i senere tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme forhold til musikk. De sangene du liker med en gang er de sangene du blir raskest lei av.

Og filmer... Bøker, kanskje. Det eneste som virkelig skiller seg fra den regel tror jeg er spill. Hvis du ikke liker et spill med en gang har jeg aldri skiftet mening etter å ha tvunget meg gjennom flere timer med noe jeg ikke liker.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg har samme forhold til musikk. De sangene du liker med en gang er de sangene du blir raskest lei av.

Og filmer... Bøker, kanskje. Det eneste som virkelig skiller seg fra den regel tror jeg er spill. Hvis du ikke liker et spill med en gang har jeg aldri skiftet mening etter å ha tvunget meg gjennom flere timer med noe jeg ikke liker.
Tror det finnes en lignende regel for spill,særlig for litt mer kompliserte. De første timene i f.eks Europa Universalis IV, eller Divinity: Original Sin var kjipe, fordi jeg slet med å få et grep om og forstå spillet. Da jeg endelig knakk koden endte jeg opp med å kose meg noe vanvittig, Divinity er ett av mine favorittspill gjennom tidene. Det finnes mange andre eksempler også. Det samme gjaldt for Sunset Overdrive, mislikte det ganske sterkt i to timer, og så fikk jeg til gameplayet og koste meg koe enormt.

 

Spill som Call of Duty (singleplayer) eller Assassins Creed er på andre siden av skalaen. Du kommer inn i spillet med en gang, men det er så lite dybde at det aldri utvikler seg til å bli noe mer enn popcorn-underholdning.

 

Men ja, ofte vet du tidlig om spillet er noe for deg eller ikke.

 

Sorry for OT.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Ikke ny favoritt, men det var en grei nok serie jeg kommer til å se på i sommer basert på piloten, spesielt siden Person of Interest ikke returnerer med ny sesong før i 2016. Enda over en måned til episode 2 kommer av Mr. Robot. Ihvertfall en serie som klarer å ta i bruk Rami Malek, og hvor Christian Slater så-så passer inn.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Angående Silicon Valley

 

 

 

Elsket den serien siden starten.. Men, begynner det å bli litt slitsomt med alt som skal gå galt hele tiden.. synes det er en noe dårlig progresjon av serien! Dessverre er ikke Richard sine nervøse rykninger like morsomme lengre, heller.. Men, skal nå fortsette å se, men håper på litt annen vri på handlingen snart..

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...