Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så ferdig The Flash i går. Feiende flott avslutning på en allerede flott sesong. Gleder meg til sesong 2. Nå står Arrow s3 for tur, da blir noen ting som skjedde i The Flash noe mer forståelig (The Atom, Olivers klær).

 

Jeg er på episode 8 av The Flash, der det begynner å crosse over. Jeg tenker egentlig å se annenhver Flash og Arrow nå. Tror det er greit 

Lenke til kommentar

Så ferdig The Flash i går. Feiende flott avslutning på en allerede flott sesong. Gleder meg til sesong 2. Nå står Arrow s3 for tur, da blir noen ting som skjedde i The Flash noe mer forståelig (The Atom, Olivers klær).

God slutt ja. Men må si at jeg synes slutten var litt vel cliffhangery til at det er ett år ventetid.

Lenke til kommentar

The Flash kommer tilbake i høst, samme med Arrow. 

 

Legends of Tomorrow er eneste som ikke kommer før neste år. 

Ahh, stemmer. Lenge siden jeg har fulgt med på en serie med 20+ episoder per sesong. Da er det jo litt bedre.

 

Spoiler for sesong 1:

 

Digga han som spilte Harrison Wells, så er litt synd at han er død. Det er jo tidsreise involvert, håper faktisk at de drar en såpeopera-tvist, og får han inn i serien igjen. Mye bra skuespillere i serien, men han stjal definitivt showet. Likte dynamikken med at han først hata Flash, og så begynte å se på ham som en slags sønn. Har alltid vært fan av fiender som også er litt venner-dynamikken, som f.eks Lex Luthor og Clark Kent i Smallville.

 

 

Er forresten ferdig med Daredevil nå. Ikke perfekt på noen som helst måte, litt rar dialog til tider og han som spiller Foggy var ikke spesielt flink. Men alt i alt veldig bra serie, spent på å se hvor det går videre.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

God slutt på sesong 1 av Halt And Catch Fire, og en god start på hva jeg har sett av sesong 2. En av de seriene som har gjort et kraftig hopp i kvalitet mot slutten av første sesongen, og foreløpig ser ut til å holde på den kvaliteten litt som jeg opplevde The Good Wife. Serien klarer å ta i bruk Scott McNairy, Kerry Bishe, Lee Pace, Mackenzie Davis og det ser ut som at serien skal ta opp Toby Huss sin karakter et hakk til i sesong 2. Så mye kul 80-talls musikk og moderne som passer til settingen. 

Lenke til kommentar

The Flash kommer tilbake i høst, samme med Arrow.

 

Legends of Tomorrow er eneste som ikke kommer før neste år.

Jeg var veldig skeptisk til legends før jeg så traileren. Nå er jeg overbevist.

 

Noen som har sett den lekkede piloten til Supergirl?

Lenke til kommentar

Tror jeg kommer til å sjekke ut den snart, men var ikke så imponert over upfront-traileren. 

 

Likevel har jeg opplevd dårlige serier med gode trailere, og bra serier med dårlige trailere. Supergirl kommer jo fra mange av de samme folka som Arrow/The Flash/Legends. 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Et spørsmål om en lite aktuell serie, men prøver uansett. Jeg leter etter en serie som gikk på TV for lenge siden - en sci-fi, apokalyptisk serie med snodig sminke og enda mer snodig storyline. Noen som husker denne?

 

En av stargatene? Star Trek? Babylon 5?

Lenke til kommentar

Har ikke EN eneste serie å se på for øyeblikket. Noen av dere eksperter her inne må ha noen å anbfeale :)

Her er noen av de jeg har sett, så dere kanskje får en antydning av hva jeg liker:

Breaking Bad, Homeland, Dexter, The Following, The Walking Dead, Game Of Thrones, True Detective, Fargo, House Of Cards, AHS, Prison Break, Hannibal og Better Call Saul.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...