Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En fortsettelse av Prison Break med Wentworth Miller gir ikke mening, annet enn for pengenes skyld. Prison Break er en sterk merkevare, og det trengs i dagens tv hvor alle fra Snapchat, Amazon til Netflix og HBO lager tv-serier hvis man skal være levedyktig nok. Tross for den elendige slutten til PB er også serien elsket av fansen, fremfor Heroes som nesten må si var mer hatet enn elsket av fansen når den tok slutten. 

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Kjipe? Jeg syns dem gjorde en fabelaktig jobb jeg :) Og om dem returnerer er det ikke sikkert jeg gidder å se på. Det står jo at dem skal gjenforenes så er nok høyst sansynlig dem blir med :) Bra det for heg også hater slutten sterkt, men jeg er glad dem lagde de siste to episodene for å gi oss en avslutning :)

Lenke til kommentar

Har ikke noe i mot skuespillerne jeg heller, men blir litt irritert over en remaster av PB. Prison Break skulle ha sluttet etter sesong 2! Fra der av gikk alt til helv... 

 

Sterke serier som skulle ha avsluttet tidligere: Prison Break (2 sesonger), 24 (3 sesonger), Heroes (1 sesong? husker ikke..)

 

Så aldri Heroes ferdig, men fy F for en sesong 1 det var!! Samme med Prisons Break sesong 1 (hvor sesong 2 var veldig bra), og de tre første sesongene av 24, før det samme kladdearket til alle sesongene ble for godt brukt..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

24 skulle ha blitt avsluttet etter sesong 3. What? Serien var jo fantastisk til sesong 7. Syns dere andre med at den skulle sluttet da?

 

Hvordan kunne prison break blitt avsluttet etter sesong 2?

Lenke til kommentar

Har nettopp sett Generation Kill igjen, ikke sett den siden 2009(?). Hadde glemt hvor fantastisk den var, helt der oppe med BoB. Er så mange herlige karakterer; Godfather, Iceman, Captain America, 

 

Personlig synes jeg både BoB, Generation Kill og The Pacific er alle fantastiske.

 

Gleder meg til å se hva David Simon som sto bak The Wire, Generation Kill, The Corner og Treme koker opp med Show Me A Hero i sommer. Politisk og samfunns-drama, men god cast med Oscar Issac og Cathrine Keener i de sentrale rollene med folk som Terry Kinney (Oz), Jim Belushi, Alfred Molina, Winona Ryder o.s.v.

 

Show_Me_a_Hero_TV-701664110-large.jpg

Lenke til kommentar

24 skulle ha blitt avsluttet etter sesong 3. What? Serien var jo fantastisk til sesong 7. Syns dere andre med at den skulle sluttet da?

 

For en gangs skyld enig. Det er et par sesonger inni der som er litt kjipe. Men noen av de senere sesongene er blant de aller, aller beste av serien. Hadde det sluttet etter sesong 3 hadde vi gått glipp av alt dette.

 

Hvis det Bone mener er at de 9/10 sesongene(?)  kunne vært komprimert og fokusert til 3 kickass sesonger, i stedet for kanskje 5 veldig bra og 4-5 greie sesonger er jeg enig. Men tror fortsatt 3 sesonger hadde vært litt knapt, kanskje 5 sesonger hadde vært et fint rundt tall. Likte godt comebacksesongen vi fikk i fjor også jeg. 

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

24 skulle ha blitt avsluttet etter sesong 3. What? Serien var jo fantastisk til sesong 7. Syns dere andre med at den skulle sluttet da?

 

Hvordan kunne prison break blitt avsluttet etter sesong 2?

 

24 var middelmådig alt i fyrste sesong. Har ikkje sett meir.

 

Prison break burde blitt avslutta etter sesong 1. Alt i sesong 2 byrja nedturen, og eg har høyrt at det vart endå verre dei neste sesongane.

Lenke til kommentar

 

Prison break burde blitt avslutta etter sesong 1. Alt i sesong 2 byrja nedturen, og eg har høyrt at det vart endå verre dei neste sesongane.

 

 

Etter det jeg husker, var Prison Break en "filler" serie etter at en annen ble kansellert, og skulle vare i 13 episoder.

Lenke til kommentar

Ser ikke helt hva mer Prison Break skal bringe på bordet. Det trenger ihvertfall en overhaling av plottet.

 

"Har en vanskelig plan som må holdes skjult.

Planen blir forstyrret

T-bag blir med.

Planen (delvis) vellykket.

Behov for ny plan."

 

Rinse & repeat.

Lenke til kommentar

Håp-titting kan noen ganger gi payoff, det har jeg erfart både med The Good Wife, Halt And Catch Fire, og egentlig nå nylig Game of Thrones. Men kan noen ganger støtter man på de seriene man finner ut at ikke har noe håp for å komme tilbake til sine tidligere golden days (Sons of Anarchy, Dexter som personlige eksempler).

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...