Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har sett csi cyber og kan si om den er bedre enn csi? (Altså bedre enn hvordan csi er nå til dags)

Nja synes det er helt greit. Jeg liker bedre CSI: Miami tror jeg.. Eller litt vanskelig å si da jeg kun har sett første episode :p Men gi den et forsøk!

Lenke til kommentar

Silicon Valley blir bare bedre og bedre! Liker spesielt hvordan Jared sin karakter utvikler seg til å bli enda mer komisk, som når han ber Richard vurdere å begynne med knipeøvelser, eller han snakker om å kutte over halsen på folk i søvne på tysk...  :laugh:

 

 

Den danske serien Riget frå 1994 er den mest legendariske. Ser den på nytt no. Stig Helmer er kanskje den beste karakteren i TV-historien.

En av mine favorittserier. Så den for første gang som 7-8 åring, og var redd for folk med downs syndrom i lang tid etterpå...  :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Silicon Valley blir bare bedre og bedre! Liker spesielt hvordan Jared sin karakter utvikler seg til å bli enda mer komisk, som når han ber Richard vurdere å begynne med knipeøvelser, eller han snakker om å kutte over halsen på folk i søvne på tysk... :laugh:

 

 

Er det det han sier ja? Kan ikke tysk, og så uten tekst. Innbiller han seg at han er vakt i Auschwitz eller noe? Synes jeg hørte det ordet inni der.

Lenke til kommentar

Ordet er aufschlitzen, det betyr å kutte.

 

Fra en tysker på reddit:

 

First scene:
"Nein, das ist was sie wollen. Aber wie können sie alle tot sein? Ich würde mich an ihn heranschleichen und ihm die Kehle aufschlitzen."
"No that is what they want, but how can they all be dead? I would sneak up on him and cut his throat."
 
Second scene:
"Nicht widerstehen! ich würde mich an ihn heranschleichen und ihm die Kehle aufschlitzen. Er würde mich nie kommen sehen."
"Don't resist! I would sneak up on him and cut his throat. He would never see me coming."
 
Not sure on the last part something like:
"Er würde ... geh in den Käfig Schlampe (not 100% sure)!"
"He would ... back to the cage slut!"
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kan jeg få høre noen meninger om Community sesong 6?

Det er Yahoo som har tatt over styringa nå. Jeg synes egentlig det for det meste er underholdende og morsomt, men jeg er lite glad i de to nye karakterene. Har ikke giddi å fått med meg navnene deres engang. Jeg savner den gamle community gjengen :/

Noen andre?

Lenke til kommentar

Har nå på anbefaling av flere her inne sett nesten alt av kampen for tilværelsen. Helt enig i det dere sier, det er en veldig god serie. Usedvanlig bra skuespill til å være norsk, og overraskende morsomt på en veldig underfundig måte.

 

Til dere som har sett den, hvem liker dere best av karakterene/skuespillerne?

 

Jeg digger skuespilleren som spiller Hugo (Mads Ousdal?),utrolig flink og sympatisk fyr, har ikke sett ham i noe før. Hun som spiller stedatteren hans er også veldig flink, kanskje en fremtidig stjerne?

 

Thomasz eller hva han heter er også veldig flink synes jeg. Litt rart hvor mye han blir med på til tider, han er kanskje i overkant naiv. Heh.

Lenke til kommentar

Gleder meg til True Detective, blir helt garantert solide saker. Så forøvrig nylig piloten til Wayward pines. Helt ok men jeg vil ikke kalle det fenomenalt. Har på følelsen at slike "Dome" serier ikke klarer å utvikle seg fort nok, dømmer ikke serien allerede nå men jeg håper at det ikke blir slik at hovedkarakterene først finner ut av hvem og hvorfor i siste episode. "Dome" seriene må lære seg å få forklart ting fort, og ikke drøye det ut slik som med Lost. Lost var bra, men fortsatt en lang serie.

Lenke til kommentar

Hahaha. Silicon Valley er blitt så bra at det er nesten et større ukentlig høydepunkt enn GoT. Jeg mener, mange serier spiller kanskje bare på en type humor, men Silicon Valley er morsom på så jævlig mange måter.

 

Nydelig seriefinale av Mad Men. 

 

Akkurat slik serien burde avslutte.

 

Takk for alt. 

 

Grugredeler meg til denne siste episoden. Whiskey og Mad Men har vært en bra rutine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...