Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan anbefale en godbit til meg?

 

Klarer rett og slett ikke å finne en serie som fanger interessen min.

 

Serier jeg har likt er: Game of thrones, lost, dexter, the shield, homeland, breaking bad, the sopranos, the leftovers, SoA.

Liker også serier som smallville, X-files og supernatural, men føler jeg har sett det som er verdt å se rett og slett..

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale en godbit til meg?

 

Klarer rett og slett ikke å finne en serie som fanger interessen min.

 

Serier jeg har likt er: Game of thrones, lost, dexter, the shield, homeland, breaking bad, the sopranos, the leftovers, SoA.

Liker også serier som smallville, X-files og supernatural, men føler jeg har sett det som er verdt å se rett og slett..

 

Av de du allerede er blitt anbefalt mener jeg The Wire er den klarte beste anbefalingen. Tidenes best skrevne serie etter min mening.

 

Men hvis du liker GoT og ikke har sett Rome så bør du se den. De to seriene har mye til felles utover at en er fantasy og den andre historisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Twin Peaks. Den originale fra 1990/1991. 

 

Fantastisk serie med en helt unik stemning.

 

Ellers kan Le Bureau anbefales. Framstår som langt mer troverdig enn Homeland og blir utrolig nok bedre for hver sesong. Noen synes kanskje sesong en er litt treig, men jeg likte den også. Blir litt mer action utover i sesongene.

 

Noen som kan anbefale en godbit til meg?

 

Klarer rett og slett ikke å finne en serie som fanger interessen min.

 

Serier jeg har likt er: Game of thrones, lost, dexter, the shield, homeland, breaking bad, the sopranos, the leftovers, SoA.

Liker også serier som smallville, X-files og supernatural, men føler jeg har sett det som er verdt å se rett og slett..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale en godbit til meg?

 

Klarer rett og slett ikke å finne en serie som fanger interessen min.

 

Serier jeg har likt er: Game of thrones, lost, dexter, the shield, homeland, breaking bad, the sopranos, the leftovers, SoA.

Liker også serier som smallville, X-files og supernatural, men føler jeg har sett det som er verdt å se rett og slett..

Dersom du liker Game så anbefaler jeg absolutt The Last Kingdom på Netflix.

 

Den er i samme sjanger, bare at den er historisk basert.

 

Liker ikke Vikings like bra, men digger the Last Kingdom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sett alt?

 

Jeg begynte faktisk på sesong 4 tidligere i uken, men føler meg fortsatt litt mettet. Tror kanskje ikke jeg gidder å se den. Likte veldig godt sesong 1/2, men etter sesong 3 gikk jeg rett og slett litt lei.

Sesong 1 kunne være litt små-edgy og irriterende til tider, men fortsatt bra. I sesong 2 får serien virkelig opp dampen, og den blir bare bedre og bedre helt til den slutter. Den mangler også den (de) umotiverte mellomsesongen(e) lengre serier gjerne får. 4 sesonger er perfekt. 

Endret av Isbilen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...