Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja. Var flere områder The Killing hadde mye forbedringspotensiale, men alt i alt så var det en veldig underholdende serie å se. Som nevnt av dere så gjorde skuespillerene serien mye bedre og reddet den litt. Likte mesteparten av serien selv om jeg synes de brukte for lang tid og det var noen skuffende områder.

 

Synes bare at å si den var elendig er å ta litt hardt i. Vil si den er middelmådig, men underholdende.

 

Kan hende jeg endrer mening hvis jeg ser den på nytt nå, men dette er tankene mine nå etter jeg så den når den kom ut.

Lenke til kommentar

Terskelen min for å kjøpe fysisk er ganske høy og har blitt enda høyere nå som "alt" er tilgjenglig via streaming hele tiden. Det er mange serier jeg synes er gode som jeg allikevel ikke har noe behov for å se mer enn en gang. Har solgt unna en hel haug med bluray- og DVD-bokser det siste året, mye av det kjøpt på den tiden man enten kjøpte seriene på disk eller lastet de ned ulovlig.

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar

Fikk endelig sett ferdig Altered Carbon, likte serien så veldig godt at jeg drøyet ut episodene over litt lengre tid - før jeg dro til på slutten og avsluttet med 3 episoder i kveld. Synes denne serien hadde veldig store kvaliteter på det meste, bemerket meg at den faktisk bare ble bedre og bedre helt til siste episode.

 

Et utrolig detaljert, troverdig og interessant univers som er skapt i serien. Og mange veldig interessante rollefiguer.

 

Så er det eyecandy så det holder, atmosfære og kule våpen og dingser! Fett Atmos lydspor skader heller ikke! Lurer jo litt på hva som kan toppe dette?

Lenke til kommentar

Fikk endelig sett ferdig Altered Carbon, likte serien så veldig godt at jeg drøyet ut episodene over litt lengre tid - før jeg dro til på slutten og avsluttet med 3 episoder i kveld. Synes denne serien hadde veldig store kvaliteter på det meste, bemerket meg at den faktisk bare ble bedre og bedre helt til siste episode.

 

Et utrolig detaljert, troverdig og interessant univers som er skapt i serien. Og mange veldig interessante rollefiguer.

 

Så er det eyecandy så det holder, atmosfære og kule våpen og dingser! Fett Atmos lydspor skader heller ikke! Lurer jo litt på hva som kan toppe dette?

Sesong 2? ?

Lenke til kommentar

Halvveis gjennom Altered Carbon. Ser det er litt blandede tilbakemeldinger på denne, men så langt synes jeg denne serien har mange kreative ideer som den også bruker på en god måte iom at plottet er bygd opp rundt bytting av såkale sleeves.

 

Jeg synes Mr_Spock oppsummerte mitt inntrykk av serien ganske bra (sitert nedenfor). for min del ble det et stort minus hvordan handlingen i serien utviklet seg over de siste episodene. Alt annet er veldig bra laget ganske bunnsolid i mine øyne.

 

 

Synes denne serien hadde veldig store kvaliteter på det meste, bemerket meg at den faktisk bare ble bedre og bedre helt til siste episode.

 

Et utrolig detaljert, troverdig og interessant univers som er skapt i serien. Og mange veldig interessante rollefiguer.

 

Så er det eyecandy så det holder, atmosfære og kule våpen og dingser! Fett Atmos lydspor skader heller ikke!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Begynte å se Detectorists da jeg bodde en periode i England i fjor, og har sett ferdig tredje og siste sesong i løpet av den siste uka. Utrolig fin og velskrevet britisk serie, med Mackenzie Crook som både forfatter og skuespiller. Diana Rigg (Lady Oleanna) blant annet dukker også opp. En serie på 3x6 episoder (~30 min) som er perfekt til å avslutte lange, slitsomme dager med.

 

Endret av afterall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...