Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Fikk endelig sett Altered Carbon. Det viser seg at de som lagde denne serien visste nøyaktig hva jeg liker, for jeg svelget det helt. Glimrende. Objektivt sett ser jeg selvsagt masse feil, ikke bare i plottet men i produksjonen. Og hvorfor i alle dager trengte de riktig såååå mange pupper?

 

Likevel allerede kjøpt hele triologien til Kindle, og venter spent på sesong 2.

Endret av Shruggie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har igjen en episode av andre sesong av Master of None.. Veldig bra serie!

 

 

Enig! Kanonserie. Og jeg liker normalt ikke denne type serier, selv om denne egentlig er ulikt det meste annet ettersom den er litt sjangerløs. Komedie. Barnslig. Drama. Voksen. Filosofisk. Osv.

 

 

Ser på det nye ylvisprogrammet. Faen det er helt forferdelig elendig.

 

Bra. Skulle nemlig se det, men glemte klokka.

 

Personlig har jeg likt mye av det Ylvis har gjort før da, så mulig jeg hadde likt det uansett. ;) 

Lenke til kommentar

 

Har igjen en episode av andre sesong av Master of None.. Veldig bra serie!

 

 

Enig! Kanonserie. Og jeg liker normalt ikke denne type serier, selv om denne egentlig er ulikt det meste annet ettersom den er litt sjangerløs. Komedie. Barnslig. Drama. Voksen. Filosofisk. Osv.

 

 

Har du setter Better Things med Pamela Adlon, eller Louie med Louis CK?

Synes Master of None faller litt i samme kategori. Liker dem alle tre veldig godt selv.. :)

Lenke til kommentar

 

 

Ser på det nye ylvisprogrammet. Faen det er helt forferdelig elendig.

Serr? VG ga de en 5er. Vurderes.

Jeg forventet nok noe annet, det var ikke morsomt i det hele tatt. Ren musikal nesten.

 

 

Vet ikke hva som har gjort at du forventet noe annet, da det hele tiden har vært sagt at sjangeren er "undersøkende musikal". Selv fikk jeg akkurat det jeg forventet og syns det var knallbra. Ylvis gjør det de er aller best på i hele verden og nailer musikal-feelen samtidig som de forteller en ganske komisk historie fra virkeligheten. 

Men selvsagt, venter man seg et talkshow eller gameshow ala det de har gjort tidligere, eller man ikke liker musikaler, så vil nok ikke serien falle i smak. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...