Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

 

Making a murderer på netflix, sett 4 episoder nå, sannsynligvis kan jeg ikke sove i natt, før jeg har sett ferdig resten. Dette er helt vilt. Hårreisende.

Jeg så akkurat ferdig siste episode... føler meg helt tom.

 

Vet ikke om det passer med spoilere på virkelige ting.

 

 

Håper virkelig denne dokumentaren åpner øynene for nok folk, til at steven og brendan kan få hjelp. Slik dokumentaren presenterte fakta og saken, virker det jo for enhver oppegående person som justismord.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke giddet å se Sherlock som gikk i går, men var den bedre enn den hårreisende grusomme sesong 3 altså? 

Det er jo hver sin smak, så det blir jo helt irrelevant hva andre synes. Jeg digger alle tre sesongene til Sherlock, og synes denne episoden bare gjorde S3 enda bedre.

Lenke til kommentar

Hvis du liker og takler The 100 så er The Shannara Chronicles en i samme bane.

HBO kommer ikke med sci-fi serien du tenker på før til sommeren tidligst, siden Westworld fremdeles spiller inn og har tettpakket skjema fram til juni ihvertfall.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

 

Making a murderer på netflix, sett 4 episoder nå, sannsynligvis kan jeg ikke sove i natt, før jeg har sett ferdig resten. Dette er helt vilt. Hårreisende.

Jeg så akkurat ferdig siste episode... føler meg helt tom.

 

 

Er på episode 4 her også.

 

Det er som å se en storyline i en fiksjonell serie med konspirasjon, korrupsjon og en eller annen senator som står bak, bare at dette er virkelighet og ikke mer enn ti år siden.

 

Det får frem følelser av frustrasjon og misantropi.

 

Det verste hittil var da etterforskeren spurte 16-åringen med 73 i IQ: "Are you sorry, or are you not sorry for what you did?" og han sier "I don't know. I didn't do anything"; "I can't help you if you don't say you're sorry"

Endret av Midnight_walker
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk veldig intrykk av at serien er utrolig vinklet da.

 

 

For alt jeg vet kan Steven ha gjort det, og brendan kan ha sett/hjulpet han med det. Men mye rart som virker ... merkelig, spesielt med etterforskningen som virker utrolig dårlig/ensrettet mot steven avery. Ser for meg at det kan være mange andre scenarioer som ville gitt like mye mening, spesielt interessant at de fant beinrester i gruven som var et par km vekke. Følte mange mange mange ting ikke var belyst, så lite poeng i å ha en verdensjury som frikjenner begge etter å ha sett serien.

 

Serien var veldig god da. Saken veldig grumsete fortsatt etter 10 timer.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...