Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg driver og leser Sharpe-serien av Bernard Cornwell, og den ble jo filmatisert på ITV på 90-tallet. Det var vel den som gjorde Sean Bean kjent. 

 

Uansett, er på fjerde episode, og dette er faktisk sjeldent godt laget til å være periodedrama, krigsaction OG basert på bøker! Kan selvsagt ikke sammenlignes med kinofilmer, men med tanke på budsjett og tidspunkt (pre-CGI) er dette vel verdt en titt. 

 

Anbefales til de som liker krigsfilmer fra før krig ble utført med joystick. Anbefales ikke for de som er allergisk mot å se samme eksplosjonsklipp tre-fire ganger i løpet av serien ;)

Endret av Shruggie
Lenke til kommentar

Googlet det kjapt, men fant ingenting. Vurderer å kjøpe samleboksen på dvd, men vil ikke gjøre det om kommer i bedre kvalitet etterhvert. Elsker den serien selv, og så så mye på det i mine yngre dager når det gikk på TV2 at jeg antar at jeg har sett alt, men hadde blitt overlykkelig om jeg hadde funnet noen episoder jeg ikke har sett. Uansett verdt å få sett den serien i kronologisk rekkefølge føler jeg.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Gaming! GAMING! 

Neida, men jeg må si episodiske spill i år har vært knall. Vært gode på cliffhangere og det å følge opp i neste episode. Life is Strange føltes ut som en bra tenårings-historie tatt ut fra en bra utgave av Heroes. Game of Thrones-spillet til Telltale har vært også bra på sitt beste. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Netflix-spesialen til Bill Murray og Sofia Coppola kommer til å stå på et par ganger iløpet av jula, spesielt for de musikalske nummerne. Elska bitene med Pheonix, Maya Rudolph, Jenny Lewis og "rapper" Chris Rock. Flere av de andre låtene var også brukbare, kanskje litt tidvis "drunken karaoke", men greit å skifte ut med alle de gamle julespesialene og det. 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...