Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk nettopp sett ferdig The Knick, noe av det beste jeg har sett på en stund. Musikken fungerte overraskende godt, karakterene er gjennomførte, vel, alt ved serien stemte egentlig. Jeg vil anta at serien ikke er en seer-magnet, og jeg har generelt hørt lite om serien, men det er vel gjerne en kjent kombinasjon. Noe info om en sesong 3? Sesong 2 avsluttet forsåvidt på en måte som fint fungerer som er serieavslutning, men føler likevel det er mye mer å hente her.

Lenke til kommentar

Også sett gjennom sesong 2 av The Knick denne ferien, og er enig med dere begge. Soundtracket er solid, og fungerer overraskende bra. Mye bra karakterer og spennende plot og historie.

 

Ang. sesong tre er jeg usikker, men en spoiler fra Wikipedia. (Har du ikke sett ferdig sesong to - ikke trykk).

 

After the conclusion of the second season on December 18, 2015, it was announced that Cinemax had ordered a script for the season three premiere and a season outline, with negotiations for a third season.[12] In a December 2015 interview with director Steven Soderbergh, he confirmed that Dr. Thackery dies in the season two finale, and that it was all planned from the beginning, and Clive Owen only had a two-year contract for the series. Soderbergh also said, "I told them [Cinemax] that I'm going to do the first two years and then we are going to break out the story for seasons 3 and 4 and try and find a filmmaker or filmmakers to do this the way that I did. This is how we want to do this so that every two years, whoever comes on, has the freedom to create their universe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hot Ticket, Ladies And Gentlemen og episoden med foreldra til Dev og Brian er mine favorittepisoder av Master of None. Første episoden var nok den dårligste av episodene, ikke det at den var så elendig men.

 

Hadde vært kult om de hadde med Arnold mer i selve handlingen i sesong 2. Digger Eric Wareheim i den rolle, tar å tyner det ned passende den absurditeten som regel vi ser han gjøre med Tim & Eric. 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Mind blown av Sherlock Special! Så mange referanser til Doyle, tidligere Sherlock-filmer og serien selv - geek heaven! Men tror episoden vil make little sense for de som ikke har fulgt serien.

 

Samme her, blei veldi positivt overasket, trudde denne episoden skulle stå heilt utenom serien, bortsett fra karakterene i seg selv.

Lenke til kommentar

 

Mind blown av Sherlock Special! Så mange referanser til Doyle, tidligere Sherlock-filmer og serien selv - geek heaven! Men tror episoden vil make little sense for de som ikke har fulgt serien.

 

Samme her, blei veldi positivt overasket, trudde denne episoden skulle stå heilt utenom serien, bortsett fra karakterene i seg selv.

 

 

Enig med dere. Jeg er virkelig fornøyd med denne spesialen. Dette bare hypet opp sesong 4 10x mer! :D

Lenke til kommentar

 

Mind blown av Sherlock Special! Så mange referanser til Doyle, tidligere Sherlock-filmer og serien selv - geek heaven! Men tror episoden vil make little sense for de som ikke har fulgt serien.

 

Samme her, blei veldi positivt overasket, trudde denne episoden skulle stå heilt utenom serien, bortsett fra karakterene i seg selv.

 

Ja, er det serieskaperne har sagt hele tiden, at det var en episode som sto alene. Men så er de kjent for å lyve også. ;) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...