Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Buddy Dakota skrev (4 timer siden):

Er Mank virkelig så bra? Mista litt interessen da jeg fikk inntrykk av at den var veldig forseggjort stilmessig, men at den gav en ukorrekt fremstilling av hendelsene. Generelt er jeg ikke så glad i filmer som tar for seg ekte personer og hendelser pga. et generelt lemfeldig forhold til fakta i slike filmer.

Overhode ikke.  Misforstå meg rett den er solid, men Vinner som nevnt over at den er biografisk og handler om Hollywood. 

 

Lenke til kommentar
Kjøleskap skrev (12 timer siden):

Mank er en typisk "love letter to hollywood", noe kritikere og akademiet sluker rått hver eneste gang. Blir garantert en haug med oscars og sikkert beste film. Har ingen planer om å se den selv, da alle jeg har snakket med beskriver den som kjedelig.

La La Land igjen da mao. Dropper alle disse Hollywood circlejerk-filmene jeg.

Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (33 minutter siden):

Synes den så dødskul ut..

Mank dere snakker om nå?
Dere kjenner kanskje til Chris Stuckmann på youtube og han var meget lunken til filmen, og det lover ikke godt.
Jeg har absolutt ingen forventninger til Mank -og jeg likte Citizen Kane veldig godt.

Lenke til kommentar
Ka9nen skrev (På 8.4.2021 den 17.09):

Dette skjønner jeg ikke helt. Sjeldent har jeg sittet klistret til skjermen uten å begynne å fikle med andre ting/laptop når filmer varer nesten 3 timer som denne. Det du beskriver er et problem for meg når jeg ser mange moderne filmer fordi de er egentlig uten innhold annet enn spesialeffekter og slåss/krigsscener. Som egentlig i seg selv er ganske uinteressant. Jeg er mer svak for en god historie, godt skuespill, interessante karakterer osv og dermed er denne topp.

Gi den en ny sjanse ja :)

Så den igjen i går, og den var veldig bra. Vil gi den 7,5/10. Det er så lenge siden jeg så den, at jeg husket nesten ingenting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...