Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, jeg har ingen problemer med å skrive det rett ut og rapporterer derfor dette innlegget selv så får admin gjøre det.

 

Jeg lar være å skrive navnet så det ikke blir søkbart.

 

De pratet om denne utøveren og hadde vel nettopp pratet om biler eller noe. Da kom Steinar med en kommentar i en bisetning om at han neppe hadde skademeldingsskjema.

 

http://m.db.no/2014/11/17/sport/idrett/vold_i_nere_relasjoner/36278686/?www=1

 

Så kan man sammenligne det som står i denne linken og det merkelige sammentreffet med utestengelsen av helt andre årsaker for noe som har foregått over lang tid og neppe er spesielt unikt blant idrettsutøvere generelt.

 

Jeg baserer det jeg skriver og mine konklusjoner på rykter fra Twitter og det Steinar sa. Derfor mener jeg det blir feil å skrive det rett ut, all den tid mannen fortsatt ikke er dømt for forholdet. Det kan jo være at dama er gal for alt vi vet?

 

Det jeg reagerer på er hvorfor man går ut og utestenger denne utøveren for noe helt annet og hvordan mesteparten av media med det man må anta er viten og vilje sluker agnet rått slik at man kan slippe det negative fokuset. Det samme gjaldt en viss tidligere landslagskeeper som faktisk er dømt for en langt verre forseelse (misbruk av sin 15 år gamle niese). Han mistet jobben som kommentator i tv2 og media rapporterte ikke noe særlig om det. Begge disse profilene er veldig godt kjente idrettsprofiler og sammenligningen med Northug er fristende å nevne.

 

Derfor synes jeg det var ålreit av Steinar å si det slik han gjorde.

 

Lar denne posten stå noen timer før jeg rapporterer den.

Lenke til kommentar

Du misforstår, podkasten er postet to ganger, det er to ulike filer, to ulike id'er. Hadde ikke tenkt over det om filstørrelsen var lik, da hadde det bare vært en duplikat, dobbeltpost. Men filstørrelsen er ulik, selv om lengden på lyden er lik.

 

Eneste jeg kan tenke meg er at noe lyd er klippet bort.

Lenke til kommentar

Du misforstår, podkasten er postet to ganger, det er to ulike filer, to ulike id'er. Hadde ikke tenkt over det om filstørrelsen var lik, da hadde det bare vært en duplikat, dobbeltpost. Men filstørrelsen er ulik, selv om lengden på lyden er lik.

 

Eneste jeg kan tenke meg er at noe lyd er klippet bort.

 

Er det forskjellig innhold også? Kanskje de har gått i surr i forhold til hvilke episoder som skal ut hvilken dag osv, det er jo ikke alltid live lenger så.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...