Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er litt lei alle de stakkars menneskene som hele tiden skal stille seg i en offerrolle jeg. Om de skal tenke på hva de sier hele tiden så kan de likesågodt ende programmet etter denne sessongen. Pingler, det er det de er.

Selv husker jeg ikke at de har nevnt downs denne uken engang :huh:

Endret av Kjetil_90
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tore:Mange som vært gjennom sånne traumatiske hjerneskader blir ofte kåte og sex-fikserte i ettertid.

Bjarte:Ja,ja

Steinar:Du vet folk med Downs syndrom er spesielt kåte, har jeg sett en dokumentar på.

Tore:Men du har jo ikke fått Downs syndrom?

Bjarte:Nei, det har jeg jo ikke. Tilsvarende (blir avbrutt)

Steinar:Nei men det er noe feil med hjernen (blir avbrutt)

Tore:Noe er galt med hjernen din!

Bjarte:Ja, det er tydeligvis.

Steinar:Unnskyld det var ikke meningen å rakke ned, altså det er en bra ting å være kåt

Tore: Det er det beste som er det!

 

Og her er et par sjarmerende Facebook-kommentarer:

 

Lisbet Nordvedt - godt voksen dame

 

"Kunne jo henge ut de flintskalla, halvfeite karene bak programmet kanskje?:-))"

 

Stein Walder - gammel gubbe

Skam dere NRK!!!! Få disse folka vekk, vi har ikke bruk for dem. Hvem har ansvar for sensur av det som sendes??? Skam dere, noe så uverdig!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

reaksjonane er verre enn det som vart sagt på radio. Herre min hatt, dette er ille. Det er dårleg av media å legge såpass mykje fokus på at RR var årsak til at begeret rant over, for kronikken i seg sjølv er heilt legitim. Problemet er jo at Steinar eigentleg berre nemner ein dokumentar og vektlegginga frå DB/BT si side framstiller det som at dei har hatt den ekstremt store mobbe-folk-med-downs-dagen. Dette inntrykket tar "Jeg har aldri hørt på RR, men nå når de ET NYTT LAV MÅL!!!!!!"-gjengen med seg når dei skriv kommentarar som om det har vore lynsjing og personleg uthenging av svakarestilte. Hadde kronikkforfattaren presisert meir om kva som faktisk vart sagt på radio, hadde heile saka gjerne vore ryddigare. No får ein berre hundre millionar høns av ei fjøyr.

 

Ein annan ekkel bieffekt av dette, er alle kopiane av 2014-Lars Mjøen som stikk seg fram. "humor var bedre før!!"

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Downs trenger man ikke spøke med, det er heller ikke spesielt morsomt. Det sagt så har RR sagt langt drøyere ting før. Jeg må innrømme at jeg ikke reagerte spesielt da jeg hørte det, og det virker også som at i år så er det inn å kritisere RR. Ofte er det folk som aldri har hørt på programmet som ikke aner hva de står for, som ikke har peiling på hvordan resepsjonistene er som personer (det gjør ikke jeg heller, men man får jo litt innblikk i hvordan de tenker osv). Leser man kun disse Dagbladet innslagene om RR det siste halvåret så ser de ut som usympatiske drittsekker. Hører man programmet så forstår man kanskje pittelitt mer. De snakker fritt om alt og ingenting, men det kan ikke være sånn at hver gang de sier noe kontroversielt så skal det skrives både her og der. Downs kan som sagt tas bort, men nå begynner det å bli litt over the top med spalteplass i den negative retningen for RR.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er alltid like artig å lese kommentarer ifra folk som har sittet med masse opplagret sinne og som endelig ENDELIG finner noe som dem kan få ut litt av trykket på.

 

En skulle tro folk var rullet inn i bobleplast ifra dem var små. Og nå i voksen alder er så hårsåre at om en nyser så driter dem på seg.

 

Håper jeg aldri blir som endel av disse gråsteinene. Isåfall plukk meg opp å kast meg langt faen ut i en gudsforlatt elv. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

heilt vanvittig å sjå på kommentarfelt i dag.

 

Typisk hendelsesforløp:

sinna fyr: Harselering og MOBBING av forsvarsløse!! HVORDAN KAN MAN LE AV SÅNT?!?!? Jeg kan bare SE på vilke fans disse lavmåls radiopraterne i dette komentarfeltet har og det snakker for seg selv!! Fjern disse og andre som MOBBER på TV/radio så kan de lære av det og vi kan få humor som før med Wesenlund, Mjøen og Juster!! Det er en ORDRE BASTA BOM! GRRRRR!(257 likes)

 

Vanleg fyr som har høyrt innslaget: Det blir bare nevnt i en bisetning at en av praterne har sett en dokumentar der det hevdes at de med downs syndrom har mer sexlyst. Ingen harselering. Det beklages og presiseres at de ikke er ute etter å støte noen like etter også. Hør innslaget selv før du dømmer. (24 likes)

 

sinna fyr: Jeg trenger IKKE høre dette makkverket for og forstå at det kronikforfatteren snakker om er HArseLERING! ONDSKAP! MOBBING og NEDRAKKING fra disse FORFERDELIGE mennsekene på radio. Har aldri hørt de og kommer ALDRIG til og gjøre det!!!! JEG SAVMER KLM OG WESENSTEEN!!(72384923479283479238 likes)

 

Det skal visst ikkje så mykje til for å forme meiningar blant mange. Virker også som om folk berre sitter klar til å meine ting. Må vere eit slit å vere Steinar Sagen når ein skal konfronterast og stillast til ansvar med sånt vås.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Downs kan som sagt tas bort, men nå begynner det å bli litt over the top med spalteplass i den negative retningen for RR.

Hva? Synes du man skal abortere fostre med downs?

 

Liker lettbeinheten din. Knips knips. Men du må ikke finne på å poste dette her andre plasser, det kan hende at enkelte tolker det veldig bokstavelig. Det kan vi vel si er veldig faktorama..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha. Mangler bare Lars Mjøen nå, som går ut og kaller Radioresepsjonen et bevis på at dagens humorister er ondskapsfulle mobbere.

 

Det minner mye om Mira-saken. De kalte henne sexylubben, et bevis på at en dame kunne være deilig uten å være tynn. Og så ble det tatt ut av kontekst, og de var plutselig mannsjåvinistiske mobbere som ga jenter dårlig selvtillit.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...