Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Igjen morsomt å lese gubbene på 80-100 år som i kommentatfeltet har gjort seg opp meninger om dette radioprogrammet som de aldri har hørt på.

 

"Radioresepsjonen er et tullete dårlig progra for voksne.Barneprogram. Fjollete voksne manfolk bør finne på noe annet."

 

"Drittsekker. Tat dem av plakaten!"

 

"Har aldri hørt RR, men er det noe i nærheten av Torsdagskveld, så UFF UFF. Stiller som frivillig på terapi ridning, mange med Downs, latter og glede. Prøv det virkelige liv !!!!"

Lenke til kommentar

Ok. SÅ fyren er fan av RR.

 

Og der røk troverdigheten for min del, har han hørt mer enn 5 programmer så vet han at Tore er en tilskrudd kontroversiell jævel, det har ikke rykket i jødemuskelen, kvinnemuskelen, rullestolmuskelen eller utlendingmuskelen. Vær konsis! Enten er det greit at Tore spøker med grupper som dette eller så er det ikke det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Kommentarfeltet begynner å roe seg litt ned òg. Som hun gamle dåsa her:

 

"Hæææææ!!! Var det, dette den faren reagerte på??Og måtte skrive om det på vg? Jeg trodde faktisk at RR hadde spesielt nevnt datteren hans men det de sa var jo mega lite!! Herlighet snakk om lage storm i vannglass. Her er det helt andre årsaker som ligger til grunn.............Som Thomas Finsås skriver: Er det rart det blir krig i verden........"

Lenke til kommentar

Rart ingen har nevnt det før. Hysteriet startet etter torsdagssendingen 4. desember? Nøyaktig en uke tidligere så hadde de en sketsj (eller ekte?) telefonopptak/innringer med Spencer, den rabiate amerikaneren, som snakker om sin datter med downssyndrom. En uke etter renner det over.

 

"Can my daughter with downs syndrome live with you [...]?"

 

"If she starts masturbating in public, just hit her on the nose, that should do the trick"

Endret av Abigor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dråpen fra rr sin side eller media sin side?

 

Klagen kom etter at Steinar sa at ifølge en dokumentar så var mennesker med downs syndrom ekstremt kåte?

 

Hvis det var støtende for en far som har en datter med downs syndrom, hva er da en sketsj som fremstiller en far som sier at om datteren med downs syndrom masturberer offentlig skal man slå henne på nesen?

Lenke til kommentar

Dråpen fra rr sin side eller media sin side?

 

Klagen kom etter at Steinar sa at ifølge en dokumentar så var mennesker med downs syndrom ekstremt kåte?

 

Hvis det var støtende for en far som har en datter med downs syndrom, hva er da en sketsj som fremstiller en far som sier at om datteren med downs syndrom masturberer offentlig skal man slå henne på nesen?

Trodde dette var sagt før eg.

 

Faren har hørt på radioresepsjonen i mange år. Han hører stadig kommentarer og vitsing om downs. (Dette signerer eg under på at er sant) Så kommer den på torsdag, det var dråpen. Og han sier at det ikke bare er RR, men mange andre settinger det samme skjer.

 

Hva er det folk ikke forstår? Han skriver svart på hvitt at det var ikke noe spesielt stygt som ble sagt nå på torsdag.

 

Tidligere har han bare oversett disse downs stikkene.

 

Han skal få lov å mene at det ikke er greit. Opphausinga i media blir beyond latterlig, men eg synest ikke han er latterlig.

 

Har du lest hele teksten han skreiv Abigor eller er du som resten av gjengen som bare hiver seg inn i diskusjonen, bare at du er på andre siden av gjerdet for de mest patetiske i mobben?

 

Her er teksten:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/hvorfor-koedder-dere-med-at-datteren-min-har-downs-radioresepsjonen/a/23350235/

 

Det er litt tåpelig å diskutere en uttalelse fra en fyr, uten å faktisk ha lest uttalelsen. Eg sier ikke at alt han gjør er riktig, men det blir hvertfall ikke riktig å ikke sette seg litt inn i saken som diskuteres. Eg tør vedde mye på at han hadde den sketsjen i bakhodet når det "rant over". Så får folk diskutere om det er hårsårt eller ei, det mener eg at han har sin fulle rett til å reagere på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...