Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hva folk klager på Tørnquist over. Han er jo en drømmegjest, og var en milliard ganger bedre enn uka med Pernille. Denne uka har jeg tatt meg selv i å fnise på bussen og butikken mens jeg har hørt på, noe jeg omtrent ikke har gjort på flere år. Einar brakte med seg tilbake noe av den ordentlige lettbeintheten, og tar seg selv så ekstremt lite høytidelig, noe de andre resepsjonistene også pleide å gjøre en gang i tiden.

Endret av Sanchez_
Lenke til kommentar

Med Tørnis ble det kaotisk, han avbrøt, var masete og kom med konstante kommentarer. Om jeg husker tilbake så var det sånn til tider for noen år siden også (som du sier Sanchez_), og de episodene hvor Tore var mongo var de absolutt morsomste. Det at steinar prøver å roe ned Tørnquist er nok mer for å skape en balanse i programmet enn det at han faktisk er sur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Einar brakte med seg tilbake noe av den ordentlige lettbeintheten, og tar seg selv så ekstremt lite høytidelig, noe de andre resepsjonistene også pleide å gjøre en gang i tiden.

Akkurat dette er grunnen til at Steinar ikke passer inn i programmet lenger. De beste sendingene de siste sesongene er jo når han er byttet ut med noen andre.

 

Selv synes jeg det er flere poster og spalter som har vært dårlige enn som har vært gode. Det at de kjører dagen i dag (som forøvrig gjøres i samtlige programmer på radio) to år på rad er jo toppen av latskap og mangel på kreativitet. Det samme med vitsespalten. Til tider kom det en og annen god vits som de fremførte godt, men de aller, aller fleste vitsene har alle som har lest vitser på internett vært borti før. Det ble ikke bedre at det knapt var en vits som ikke ble tatt to ganger eller mer.

De spaltene og postene som fungerer i lengden er jo de som fører til den gode samtalen, postkassen, dilemmas osv. Det er ikke så viktig hva selve posten handler om, så lenge prater spinner videre, det er jo det RR er best i verden på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...