Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, fy faen.... Håper de kommer tilbake på det nivået, for denne høsten har vært så tragisk dårlig at jeg nesten ikke gidder å høre på mer

Jeg er ikke enig i at det har vært tragisk dårlig, selv om det ikke har vært like bra som tidligere. Du må nesten akseptere at nivået faller når de er nødt til å bruke vikar nesten hele sesongen.

Lenke til kommentar

 

Haha, fy faen.... Håper de kommer tilbake på det nivået, for denne høsten har vært så tragisk dårlig at jeg nesten ikke gidder å høre på mer

Jeg er ikke enig i at det har vært tragisk dårlig, selv om det ikke har vært like bra som tidligere. Du må nesten akseptere at nivået faller når de er nødt til å bruke vikar nesten hele sesongen.

Da velger jeg heller å ikke høre på hvis det ikke gir meg noe. Enda ikke hørt på dagens episode og mye mulig det tar seg opp med Bjarte tilbake.

Lenke til kommentar

Har du ikke hørt på denne sesongen, eller har du hørt på selv om du synes det har vært tragisk dårlig?

Jo har hørt en del, men ikke alt. Uken med Pernille Sørensen har jeg ikke hørt noe særlig av, han der Idolfyren skipper jeg glatt. Eia var ok i noen episoder. Likte best Johansen. Resten var under middels til ræva.

Lenke til kommentar

Pisspreik etter min mening. Men du skal få mene det.

 

 

Premiss settes nå: opp klokka 05.00 og avgårde på jakt. Kjører selv og stopper og fyller litt diesel. Søler seff litt på hendene og får deilig lukt oppover mot fjellet. Det går radigt, er jo tidlig og mørkt.

 

Så kommer eg til Sinnes, og gutta får følgende spørsmål: Hva er det ekleste dere har opplevd. Steinar begynner, ekkelt. Det bygger seg opp. Så kommer bjarte. Har hørt den før og brakk meg da. I dag holdt det på å gå skikkelig gærnt. Hadde eg ikke klart å spolt fort hadde eg kastet opp.

 

Den historien der er helt vill!

Lenke til kommentar

 

Har du ikke hørt på denne sesongen, eller har du hørt på selv om du synes det har vært tragisk dårlig?

Jo har hørt en del, men ikke alt. Uken med Pernille Sørensen har jeg ikke hørt noe særlig av, han der Idolfyren skipper jeg glatt. Eia var ok i noen episoder. Likte best Johansen. Resten var under middels til ræva.

Hvem er Johansen?

Lenke til kommentar

 

 

Har du ikke hørt på denne sesongen, eller har du hørt på selv om du synes det har vært tragisk dårlig?

Jo har hørt en del, men ikke alt. Uken med Pernille Sørensen har jeg ikke hørt noe særlig av, han der Idolfyren skipper jeg glatt. Eia var ok i noen episoder. Likte best Johansen. Resten var under middels til ræva.

Hvem er Johansen?

 

 

Bård Tufte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...