Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Sjekket begge podkastene i Audacity, grovt overblikk så ser all lyd helt lik ut.

 

Så fremt jeg kan se har begge filene samme bitrate (kvalitet) og begge filene har lik lyd-lengde, men altså ulik størrelse på ca 4MB. Så vet ikke hva forskjellen er, men 4MB er ganske mye for metadata, mulig det er lagt til et stort bilde eller noe slikt.

 

Akkurat hvilken podkast-lytter man bruker er irrelevant da Firefox viser ganske nøyaktig forhold til kildekoden og den har to oppføringer av podkaster for 3. november.

 

Hadde vært gøy om en av de hadde noe sensurert innhold.

 

For eksempel var det et veldig merkelig brudd i podkasten 10. november ved tidspunkt 1:02:59 der det høres ut som noe er klippet bort.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kuleste med den er at den er laga av Lasse Gjertsen, det norske Youtubegeniet, som var viral lenge før Ylvis. Artig at det nye film/animasjonsselskapet hans jobber med NRK.

 

Forresten betyr Pilot at det er et prøveprosjekt. Trenger ikke bety at det kommer flere. I den virkelige verden er en pilotepisode noe som lages og vises for investorer for så å bedømmes om det skal satses på eller ikke.

Lenke til kommentar

Jeg leter etter en episode av kortfilmkonsulentene hvor Tore pitcher en film. Jeg husker ikke nøyaktig hva den handler om, men Tore blir fryktelig sint mot slutten når Steinar ikke forstår hva den handler om og hva navnet på filmen er. Tore snakker om at navnet har "trippelbetydning". Jeg mener temaet kanskje var overflodssamfunnet vi lever i i dag.

 

Ikke så mye informasjon, men kanskje noen vet hvilken episode det var? Har prøvd å gå igjennom alle mandagssendinger de siste 2 månedene, men jeg klarer ikke å finne den.

Jeg husker jeg lo meg i hjel når jeg hørte på. Elsker når Tore blir sur.

 

 

EDIT: Og der fant jeg den. Mandag 10. november ca. 1:07:00 inn i sendingen for de som er interessert.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Kronikkalarm?

http://www.bt.no/meninger/debatt/Hvorfor-kodder-dere-med-at-datteren-min-har-Downs_-Radioresepsjonen-3255281.html

 

All spøk til side, må si jeg har mer sympati for han karen her enn de oppblåste, selvhøytydelige feminstene. Lurer på om RR svarer.

 

Er det noen andre som følger at RR får mer oppmerksomhet i media nå enn noensinne? Nokså paradoksalt med tanke på at de er på en kanal med langt færre lyttere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...