Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den eneste enchanten jeg mangler i spillet er Temporal Binding som selges av Rath'Thul Moonvale. Han spawner i Garrison i Frostwall. Jeg spilte aldri WoD, så jeg fikk aldri den enchanten på det tidspunktet.

 

Jeg har nå sjekket Garrison hver eneste dag i 2 måneder, og NPCen har enda ikke spawnet. Derfor føler jeg at jeg gjør noe feil, da jeg umulig kan ha uflaks. Jeg har googlet mye, men det ser ikke ut til at jeg trenger noe mer enn Garrison level 3 for å spawne han, og det har jeg.

 

Er det noen som skjønner hva som skjer her?

Lenke til kommentar

Er også i samme båt, er litt smålei, og er egentlig en completionist der jeg bare MÅ ha alle achievements. Men samtidig så tar mange av dem så mye tid at jeg blir litt deppa av hele sulamitten.

 

Samme greia med meg, men jeg var fanatisk completionist/hoarder av alt i WoW fra achievements, pets, mounts osv, men mistet til slutt bare helt interessen da fler achievements bare er så ufattelig bedritne å grinde og fler og fler av de bedre mounts og petsene havner på cash storen.

 

Seriøst, "complete 10 000 daily quests", "complete 10 000 world quests", "win 5000 pvp pet battles"... *HURL*. I tillegg har man alle disse idiotiske achievementene som krever at man MÅ levle en haug med alts og maxe ut professions på fler av de. Absolutt alle achievements burde vært mulig å fullføre på en character imo. Gidder ikke sitte spille masse alts da ingen av de classene kan måle seg med fun factoren til mainen min uansett (Shaman).

Lenke til kommentar

Hei! Fins det noen måte å sjekke hvilke world-quests man har gjort tidligere, en addon eller noe?  Jeg spiller bare litt nå og da for tiden, og klarer ikke å holde styr på dette bare med "husken". Noen som veit?  Og lite spørsmål til; gir ikke dungeons rep med noen fraksjoner lenger? Jeg veit jo det er lenge siden det var slik, men hadde håpet på et alternativ til dette litt langdryge rep-grindet...

Lenke til kommentar

Jeg syntes rep grind var langdrygt, helt til jeg fikk exalted og jeg ikke lengre hadde noe å jobbe mot

 

Hvorfor vil du vite hvilke world quests du har gjort?

De du har gjort blir tatt bort fra kartet ditt og kan ikke gjøres igjen med samme karakter inntil world questene blir resatt

World quest tracker har kanskje den funksjonen du etterspør, men jeg har ikke brukt den funksjonen

World quest list er en liste over alle tilgjengelige world quests så en slipper å se igjennom alle sonene

 

Mener at siste bossen i dungeons gir rep til den sonen de ligger i, men usikker

Lenke til kommentar

I forhold til 100 forskjellige world quest achievementen. Jeg får ikke spilt så mye at jeg får gjort alle hver uke engang, og derfor blir det så dumt å gjøre opp igjen de samme de få gangene jeg får spilt. Jeg har world quest tracker, men den finner bare de som er der, uavhengig om jeg har gjort dem tidligere. 

 

Jeg får sjekke det med siste bossen. :)

Lenke til kommentar

Har lyst til å lvle en DH tank, men problemet er at de starter på 98 og jeg vil starte på 1...

Monk, DK og Palli er uaktuell

Har allerede 2 druids, men har også 2 warriors..  

Gnome Warrior er først på lista foreløpig

 

Surv hunter skulle vært tank spec, for en melee dps hunter "makes no sense"

Lenke til kommentar

Surv hunter skulle vært tank spec, for en melee dps hunter "makes no sense"

Hunter tank gir mindre mening enn survival melee dps. Men det hadde kanskje gitt mer mening å la survival være ranged, og gjøre Beast Mastery til melee. Loremessig var vel de fleste beast masters (Rexxar for eksempel) melee.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Muligens det var en "rare", for jeg vet det er en sjanse fra de

 

Men det er uansett en veldig lav sjanse for Legendaries da jeg har 11 karakterer på 110 og kun 2 av de har fått Legendary

 

Tja, jeg har bare 2 toons på 110, og de har til sammen 5 legendaries. Jeg vil ha flere slots så jeg får brukt alle!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...