Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk prøvd meg på Court of Stars i går. Samme personen jeg gikk i mythic med tidligere som fikset det. Han fikk nettopp nok reputation til å kunne gå der. Vi lagde en gruppe og forklarte det var vår første tur og vi hadde et quest der. Da forlot alle vi hadde invitert i gruppen... Det er en ting jeg ikke skjønner. Hvorfor har folk nå omtrent null toleranse for slikt? Opplever ganske ofte at folk syter og forlater grupper. Sist jeg spilte så var det ikke slik. Da var det helt akseptert at folk gikk i en dungeon første gang og ikke visste hva som skulle gjøres.

 

Uansett... Vi lagde en ny gruppe og bare holdt kjeft at det var vår første gang. Utrolig nok gikk det greit, selv om det var litt "close call" et par steder pga uvitenhet.

 

Den ene bossen droppet også en legendary item som jeg fikk! Litt paff da det er første gang det har skjedd. Ble forklart at det egentlig ikke var noe spesielt? At legendary items er noe det er overflod av i Legion? Var liksom litt sjokkerende at jeg ikke har fått en legendary item enda.

Endret av samaron
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har fått et problem ... i wow så skjer det noe rart med responsen av tastene. Hvordan forklare dette ...

 

Hvis jeg trykker spacebar 10 ganger, så hopper karakteren kanskje 6 ganger.

trykker jeg på w 10 ganger, går han kanskje framover 6 ganger. 

 

Dette gjelder alle tastene, og man kan jo ikke spille slik? skjer kun i wow. 

Lenke til kommentar

Veldig skuffet over Blizzards nye Artifact quest for nye karakter

Det er en repeatable instant quest, som koster 500 ressurser per artifact level, opp til lvl 15

7500 ressurser for 15 levels vs 1000 ressurser for 20 lvls 

 

Har nå alle mine 110s på 20+, også den jeg nettopp dinget

Er det noe å utsette på da?

Hele poenget er jo å komme kjappest mulig igang om du skulle ønske å rerolle, noe som var svært lite attraktivt før denne patchen.

Lenke til kommentar

Har fått et problem ... i wow så skjer det noe rart med responsen av tastene. Hvordan forklare dette ...

 

Hvis jeg trykker spacebar 10 ganger, så hopper karakteren kanskje 6 ganger.

trykker jeg på w 10 ganger, går han kanskje framover 6 ganger. 

 

Dette gjelder alle tastene, og man kan jo ikke spille slik? skjer kun i wow. 

 

Har du skjekket at du har "action on key press" istedenfor "key release"?

Lenke til kommentar

Ble invitert med i en Mythic 2 dungeon som jeg hadde keystone for på lørdag, Vault of the Wardens. Fullførte innen tiden og det kom 2 kister ved siste boss som bare hadde noe gull i seg. Ble fortalt at det også er en kiste i class hall som gir reward. Jeg fant den, men får bare opp "Complete a Mythic Keystone dungeon and return next week to claim your reward". Hvordan fungerer dette? Er den bugget? Var jo sist uke det ble gjennomført. Eller går denne sammen med server reset?

Lenke til kommentar

Ah, okay. Da får jeg prøve igjen i morgen!

 

Fortsatt irritert over at det skal ta flere minutter å resurrecte. Av alt det rare Blizzard har gjort med spillet, så har dem ikke fjernet det enda? Ganske kjipt å gjøre quests, men må vente minimum 2 minutt hver gang før jeg kan fortsette...

Lenke til kommentar

Vel, sån honor systemet fungerte i sin tid, så fikk man mindre honor for hver gang man drepte en spiller. Gikk ikke lang tid før man fikk 0 honor points for en spiller. At man måtte vente flere minutter med å resurrecte var ikke et problem før i utgangspunktet. Er veldig problematisk nå med dette cross-realm greiene. Serveren jeg spiller på er tydeligvis satt sammen andre som gjør spillerbasen svært ubalansert. Blizzard burde virkelig stokke om på hvilke servere som er knyttet sammen for å utjevne dette... Hvis jeg tar en /who i sonen jeg er i, så får jeg opp kanskje 3 andre spillere. Pleier se flere AFK spillere av det motsatte faction ved flight path, og betraktelig flere som ikke er AFK. Ikke uvanlig flight paths blir campet. Da får dem jo hvertfall ingen honor points siden man har den debuffen når man lander. Blir jo bare gjort for å være vemmelige.

Lenke til kommentar

Oppdaget en liten flause nå med tanke på graveyard plasseringer. Ble voldtatt av Alliance spillere som er i undergrunnen hvor The Arcway og The Nighthold er lokalisert. Det er faktisk fysisk umulig å komme til corpse ettersom man blir plassert på en graveyard på utsiden. Teleporters virker selvsagt ikke når man er ghost. Da blir det resurrection sickness på meg. Ser Blizzard har kraftig redusert penalty nå. Var jo 75% reduksjon før som varte i en halvtime eller noe. Nå er det bare 25% og 10 minutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...