Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, du starter ikke på nytt hver uke.

 

La oss si at jeg avslutter en uke med keystone +10 som høyeste fullførte mythic. Da får jeg (i weekly chest) en keystone +7 på onsdag. Det vil si at jeg slipper å starte forfra med en lav keystone.

 

At mythic dungeons ikke finnes i LFD synes jeg er bra. Dette er et MMO og LFD er i utgangspunktet en u-ting som ødelegger det sosiale med spillet. Ved å tvinge folk til å formere grupper blir spillet mye mer sosialt, som et MMO skal være.

Lenke til kommentar

Jeg kan også bekrefte at det snakkes mer i manuelle grupper.

I LFD er det sjeldent noe snakk i det hele tatt.

 

xClay: dersom man ikke looter keyen fra weekly chest. Får man da en helt ny en fra normal mythic samme uken?

Du kan vel pælme den også på lik linje me all annen loot.

Du kan jo uansett kjøre normal uten å bruke key. Og har du ingen annen key i inventoryen får du vel bare en ny vil jeg tro.

Lenke til kommentar

De fleste WQ er enkel for alle klasser og utstyr nivå

Svært sjelden jeg har hatt problemer og har en et problem så kan du enten dra, eller vente på at det kommer noen og hjelper

 

Største problemet jeg har med WQ/Emissary er at de ikke gir noe fornuftig reward da utstyret en får fra de er ubrukelig og repuation trenger jeg ikke da jeg er Exalted med alle

 

Enkleste løsningen til griefing er å flytte til PvE server

Lenke til kommentar

Utstyret er da langt i fra ubrukelig?!

 

For det første er det kanskje den beste kilden til å få legendaries (som er grunnen til at de fleste fortsatt gjør dette).

 

For det andre kan du få høy ilvl epics. Gearet du får kan titanforge opp til ilvl 910 (skal mye til).

 

Så lenge du har ilvl rundt 865 så er WQ høyst aktuelt for deg både på grunn av legs og epics.

Når du kommer opp mot ilvl 900 så er det egentlig bare legendaries som er attraktivt.

Lenke til kommentar

Kommer mest sannsynlig til å bytte server når migration åpner. Burde nok komme en snart siden serveren er oppgitt som full, og opplever av og til kø ved innlogging. Mye av griefing problemet kunne enkelt blitt ordnet opp i om Blizzard stokket om på hvilke servere som er knyttet sammen. Å spille på en PvP server var ikke problematisk i det hele før dette cross-realm greiene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...