Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har jo ingenting med befolkningen på den faktiske serveren jeg spiller på. "Alle" har jo et spillernavn med en bindestrek og et servernavn. Cross-realm var en befrielse når det kom i sin tid for battlegrounds, da selv på en full server var det store problemer med å få fylt opp. Dagligdags open world spilling hadde det nok også fungert fint om Blizzard passet på å balansere spillerandelen. Jeg har riktignok ikke spilt siden 2008/2009, så har ikke snøring når dette ble innført på open world, men det var det første jeg bet meg merke i var at nesten alle spillerene er fra andre servere.

 

I skrivende stund blir jeg corpse campet igjen, hehe. Prøver å gjøre en world quest nær Shackle's Den i Azsuna som er å drepe noen krabber og goblins, men er sikkert 20 alliance spillere som løper rundt og er kjempekåte på gjengvoldtekt. Tar jeg en /who i sonen får jeg opp 2 andre spillere utenom meg selv. Nå jeg skulle ønsket man kunne få reputation på andre måter enn world quests. Dem burde innføre tabard systemet som var i Wrath of the Lich King, eller bare generelt gi reputation i dungeons.

 

Forresten, trenger ikke Hunter gi pet en spesiell type mat lenger? Finner ingen happiness status noe sted.

Lenke til kommentar

 

Forresten, trenger ikke Hunter gi pet en spesiell type mat lenger? Finner ingen happiness status noe sted.

 

Seks år siden dette ble fjernet, patch 4.1.0.

 

 

 

Må si jeg ble litt satt ut når jeg logget på den gamle hunteren min. Den er level 29 og ble brukt som en battleground alt. Det var vel i 2005 eller noe. Ammo er nå grått, kan ikke bruke melee våpen sammen med ranged, enchants mangler, totalt endret. Mest rare var at melee våpenet var rødt fordi jeg ikke var høy nok level. Litt synd Blizzard har fjernet mye av realismen/kompleksiteten med spillet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

du kan ha malee våpen som survival hunter, de er fullblods malee nå :)

beastmaster har gun og pets og marksman med bue uten pet :)

 

 

kan ikke forvente at et mmo er HELT likt som det var for 12 år siden, da hadde ingen giddi å spille, at ting forandrer seg er bare bra :)

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

MM brukte stort sett ikke pet uansett

Tror Beastmaster kan bruke bue, tror det kom et eller annet fordi folk klaget på at de ville spille BM, men ikke likte våpenet

 

Jeg er ikke fan av så mange spells/skills så jeg velger en dårligere passiv over aktive talents, der det ikke er til en stor ulempe, så Legion syner jeg er bra sånn sett

 

Har kommet fram til konklusjonen at jeg ikke liker instances i Legion, da det bare er rot i de, ingenting som er rett fram lengre, noe som kan være både pluss og minus, men for min del så er det bare minus

Tanket mye før Legion og likte å tanke i timewalking dungeons, men jeg kommer nok aldri til å tanke i Legion instances

Lenke til kommentar

Det er en achievement, så ja det holder å skaffe seg den på 1 char. Har hatt del 1 ganske lenge og den gir deg 20% kjappere mount i Broken Isles. Ifølge wowhead så kommer del 2 av denne achievementen i 7.2. Limer inn info (om del 2) som ble lagt ut i kommentarfeltet for litt over en uke siden:

 

Part Two

"Broken Isles Pathfinder, Part Two" will unlock flying in Legion zones account-wide after obtaining it on one character.

The requirements for this achievement will be:

  1. Explore Broken Shore - Explore the Broken Shore, revealing the covered areas of the world map. (New zone coming in 7.2)
  2. Defender of the Broken Isles - Repel Legion assaults upon each of the Broken Isles zones. (Invasions coming in 7.2, similar to pre-patch)
  3. Legionfall Commander - Earn Exalted status with the Armies of Legionfall. (New faction coming in 7.2)
  4. Breaching the Tomb - Complete the Legionfall campaign. (Quest campaign leading up to the Tomb of Sargeras raid.)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hadde BWL kommet ut i dag hadde det blitt fullført på 3-4 timer. (aka. så kort tid som hadde vært mulig)

 

At de nå har brukt over 4 døgn på 9/10 i et raid som er innenfor det samme tier'et er tross alt, ganske lang tid.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Nå er vel dette snakk om den "beste" guilden i verden?

De spiller jo bare for å være "best", så alle som deltok hadde garantert BiS fra forrige raid og da blir ikke nye raid noe stort problem

 

Jeg har bare ilvl 860 og kan ta alt solo (world quests), men med ilvl 800 så er alt utfordrende

 

Har forøvrig ikke gjort Nighthold ennå, gidder bare ikke raide

Har vurdert å bytte server for å joine noen venner som raider Heroic

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...