Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første episode av "nye" Top Gear i 2002 var også en klein opplevelse. Ingen visste at de kom til å bli det de ble back then.

 

Men alle som gjorde at det ble den hiten det ble er nå borte. Wilman var siste håpet egentlig...

Kan jo selvsagt ta feil, men jeg klarer ikke helt å se det bli en like stor suksess etter alt dette.

Og gjør det ikke det blir budsjettene raskt kuttet og produksjonen og kvaliteten vil lide.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Guy Martin er et unikum. Nå angrer jeg på at jeg ikke lekte mer spåmann tidligere. Han har laget mye bra tv i det siste, Our Guy in India er mye som en TG-challenge, bare bedre. Anbefaler alle å se TT-dokumentaren closer to the edge også. Tror fyren kunne gjort mye bra med budsjettet til BBC, men jeg vet ikke om han er utadvendt nok til å være programleder slik vi er vant til fra TG. Og han måtte moderert dialekten sin kraftig.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett nok fra de 3 (ubekreftede) nye til at jeg orker å dømme de nedenom (ikke at alle her gjør det). Jeg skal ærlig talt gi de en sjanse, og i beste situasjon så sitter jeg igjen med et bra (men noe annerledes) Top Gear og forhåpentligvis et kanonbra program fra de tre gode gamle programlederne (via feks Netflix).

 

Greit nok at man digger trioen som har vært nå i mange år, men det er faktisk mulighet for at nye Top Gear blir bra det også. Bil- og motorprogram er det litt for få av i TV-format. Gjerne med stort budsjett og en del humor. Seriøse reviews av biler får jeg nok av på Youtube!

Lenke til kommentar

 

Jeremy er et rasshøl.

Det er da ingen som har sagt at han er et tvers gjennom godt menneske. Han er utrolig dyktig på det som er (var) jobben hans: Å skape underholdende TV. Og det er i grunn nok for meg.

 

Og en eksepsjonell skribent. De (få) jeg har snakket med som har jobbet med ham - hovedsakelig i tekst-medier - sier alle at han har en utrolig kreativitet når han får utfolde seg på papiret, og at han har en fantastisk penn. Det siste trenger man jo ikke prate med så mange for å finne ut, det er nok å lese kronikkene hans i Sunday Times eller Top Gear-bladet.

Lenke til kommentar

 

Det kan da vitterlig se ut som Hamster som står på venstresiden av bordet?

Ser sånn ut.

 

Kanskje de ble tryglet om å komme tilbake npr BBC oppdaga hvor de får en veldig stor andel av pengene sine fra... :p

 

..Vi ser vel egentlig ikke noe på bildet som indikerer at BBC er involvert i hendelsen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...