Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Forskjellen på unnskyldning og forklaring er ikke så viktig: Når slike opplysninger kommer til overflaten på et sånt tidspunkt, da er det all grunn til å se på det som et forsøk på å mildne omverdenens syn på situasjonen. På en måte greit nok - Clarkson hadde det nok ikke så kult akkurat da. Men det har ikke så mye å si på det faktum at han slo til en kollega.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Top Gear er dødt og begravet. Move along please, nothing to see here.

 

Eller gjør som meg, last ned tidlige sesonger og le av Hammond teste/race flyplass kjøretøyer på Heathrow (les: knuse flest mulig svære lastebiler), eller Clarkson og gjengen virre rundt på elva Avon i en luftputebåt uten styring.

 

Hvilken sesong/episode skjer dette?

Lenke til kommentar

Kreative folk som har mye penger har mye penger fordi de LIKER å jobbe. Ikke sitte stille. Så jeg tror ikke noen av dem har tenkt å ta ferie eller pensjonere seg selv om de har masse penger i banken. De skal jo fortsette med den live-turneen, bare kalle den Clarkson, Hammond & May Live istedet for Top Gear live. 

 

Clarkson sa også at han blir ikke gående ledig til sommeren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Jeg er spent på hvordan de forandrer oppskriften på Top Gear igjen jeg :) Vil de gå tilbake til det programmet opprinnelig var, dvs et rent bilprogram, eller vil de fortsette dagens profil med biler majoriteten ikke har råd til, eller vil de ta en amerikansk vri hvor showet er blitt vridd til en ren challange episode hvor hver episode er et nytt oppdrag.

Lenke til kommentar

Jeg er spent på hvordan de forandrer oppskriften på Top Gear igjen jeg :) Vil de gå tilbake til det programmet opprinnelig var, dvs et rent bilprogram, eller vil de fortsette dagens profil med biler majoriteten ikke har råd til, eller vil de ta en amerikansk vri hvor showet er blitt vridd til en ren challange episode hvor hver episode er et nytt oppdrag.

De har jo vært en blanding mellom de to da ;)
Lenke til kommentar

Rent bilprogram slik det var før blir det nok ikke. Ikke noe penger for BBC å hente der, og det har vært prøvd før uten hell.

Jeg tror og frykter ledelsen i BBC prøver seg på en fortsettelse, med små forandringer fra dagens konsept, med medfølgende mageplask.

Etter en sesong eller to med sviktende interesse og seerantall blir showet lagt på is.

Min første tanke er at det blir en klein opplevelse å se første episode av "nye" Top Gear, når enn det kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...