Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Håper virkelig at han ikke slutter med TV og bilprogram. Det er ingen som klarer å beskrive biler slik som han.

 

"This is a Renault Espace, probably the best of the people carriers. Not that that’s much to shout about. That’s like saying ‘Oh good, I’ve got syphilis, the best of the sexually transmitted diseases!"

 

“If you are clinically insane, by which I mean you wake up in the morning, and you think you are an onion, this is your car, (about the BMW X3).”

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp. Tror også spørsmålet er om de faktisk ønsker å fortsette med et liknende program, sammen og på en annen kanal. Selv så håper jeg BBC kan ta Top Gear videre, og gi TV-verdenen et bilprogram det fortjener. Teknisk, og for ordentlige bilinteresserte. Klart ikke like mange seere da, men kan fortsatt vises overalt i verden.

 

Hadde så klart vært gøy å se de tre gutta sammen igjen på f.eks Sky eller Netflix, men da tror jeg det trengs en del nye ideer og kanskje et nytt konsept.

 

De har vell alle samme gitt uttrykk for at de liker å jobbe sammen, tviler på at de ikke godtar tilbudet om de får muligheten til å fortsette som før på en annen kanal.

 

Mye av grunnen til at Top Gear sendes overalt i verden er A. Programlederne og da spesielt Clarkson og B. At de har den type program de har, tviler sterkt på at BBC for solgt programmet ut til store deler av verden om de kjører et helt vanlig A4 bilprogram med tester fylt med utelukkende fakta og tekniske spesifikasjoner.

Lenke til kommentar

Selv så håper jeg BBC kan ta Top Gear videre, og gi TV-verdenen et bilprogram det fortjener. Teknisk, og for ordentlige bilinteresserte. Klart ikke like mange seere da, men kan fortsatt vises overalt i verden.

 

Det finnes mange andre tv serier der ute med mest teknisk info og gørr kjedelige der ute. feks Fift Gear osv...

 

edit: s

Endret av bigggan
Lenke til kommentar

 

Selv så håper jeg BBC kan ta Top Gear videre, og gi TV-verdenen et bilprogram det fortjener. Teknisk, og for ordentlige bilinteresserte. Klart ikke like mange seere da, men kan fortsatt vises overalt i verden.

 

Det finnes mange andre tv serier der ute med mest teknisk info og gørr skjedelige der ute. feks Fift Gear osv...

 

Ikke med samme kvaliteten og utførelsen. Crewet som filmer, redigerer, ++ i Top Gear er helt fenomenale.

Lenke til kommentar

 

Selv så håper jeg BBC kan ta Top Gear videre, og gi TV-verdenen et bilprogram det fortjener. Teknisk, og for ordentlige bilinteresserte. Klart ikke like mange seere da, men kan fortsatt vises overalt i verden.

 

Det finnes mange andre tv serier der ute med mest teknisk info og gørr skjedelige der ute. feks Fift Gear osv...

 

Skjedelige? ;)

 

Er enig at Fifth Gear ikke er noen højdare. Liker Tiff og Jason, men synes Vicki blir i overkant irriterende. Ser at Chris Harris skal være med i en episode av Fifth Gear sammen med Tiff. Det fortjener han.

 

Det finnes egentlig ikke så mange bilprogrammer som tester nye biler. Det er grunnen til at YouTube er min favoritt.

Lenke til kommentar

 

 

Selv så håper jeg BBC kan ta Top Gear videre, og gi TV-verdenen et bilprogram det fortjener. Teknisk, og for ordentlige bilinteresserte. Klart ikke like mange seere da, men kan fortsatt vises overalt i verden.

 

Det finnes mange andre tv serier der ute med mest teknisk info og gørr skjedelige der ute. feks Fift Gear osv...

 

Skjedelige? ;)

 

Er enig at Fifth Gear ikke er noen højdare. Liker Tiff og Jason, men synes Vicki blir i overkant irriterende. Ser at Chris Harris skal være med i en episode av Fifth Gear sammen med Tiff. Det fortjener han.

 

Det finnes egentlig ikke så mange bilprogrammer som tester nye biler. Det er grunnen til at YouTube er min favoritt.

 

Vicki er vel det eneste skjedelige med FG, de andre er mer kjedelige..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

BBC har et program som heter World's Most Dangerous Roads. Nå som Clarkson tilsynelatende har skværet opp med Piers Morgan og har mye fritid foran seg så hadde det vært morsomt å sende de to på en slik tur.

 

Premissene for showet er 2 kjendiser, 1 bil og en vanskelig veistrekning. Men de vil vel kanskje ikke ha han i et eneste program på BBC nå..

Lenke til kommentar

Tror ikke denne har vært linket ennå:

http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-32064440

Liste over alle som kan være aktuelle

 

Veldig spent på hvilket valg Richard og James kommer til å ta.

Ikke alle jeg har hørt om, men både Bishop og Coogan er morsomme - generelt har jo GB et flott kollektiv av en liten kjerne standup-komikere, og flere av dem ville vært egnet. Typisk de gjentagende gjestene på QI og Would I lie to you?.

 

Oh, det ga meg en idé - putt inn Karl Pilkington! :D

"Why would you buy this car? Cars are stupid, it's better to stay home and have a cuppa tea!"

279019_1.jpg

 

EDIT: Jeg var visst ikke alene om tanken :p

http://www.thegentlemansjournal.com/the-6-best-replacements-for-clarkson-on-top-gear/

Endret av toth
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Selv så håper jeg BBC kan ta Top Gear videre, og gi TV-verdenen et bilprogram det fortjener. Teknisk, og for ordentlige bilinteresserte. Klart ikke like mange seere da, men kan fortsatt vises overalt i verden.

 

Det finnes mange andre tv serier der ute med mest teknisk info og gørr skjedelige der ute. feks Fift Gear osv...

 

Ikke med samme kvaliteten og utførelsen. Crewet som filmer, redigerer, ++ i Top Gear er helt fenomenale.

 

 

Problemet nå blir at seertallene vil synke dramatisk, det er det nok ingen vei utenom. Da vil også budsjettene synke drastisk, og produksjonen og kvaliteten dale likeså. Det ironiske er at han som fikk en vinge av Clarkson kanskje risikerer å miste jobben på grunn av det, mens om Clarkson hadde beholdt jobben så hadde han det også.

 

Jeg tror egentlig BBC skrev dødsdommen over Top Gear som man kjenner det da de sparket Clarkson.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...