Gå til innhold

Stem Frp!

:utakt

Anbefalte innlegg

Skrevet
On 6/1/2025 at 8:51 PM, rabler said:

Fakta er at Frp lener seg mer og mer inn i rasismen og den idiotiske identitetspolitikken den har arvet etter Republikanerne. Listhaug, kanskje Norges dummeste politiker, tror dette er en god idé.

Listhaug, kanskje Norges dummeste politiker, tror dette er en god idé.

Slutt å klag, kom heller med noe som er bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutes ago, Kjetil Lura said:

Listhaug, kanskje Norges dummeste politiker, tror dette er en god idé.

Slutt å klag, kom heller med noe som er bedre?

Bedre enn idiotisk identitetspolitikk og rasisme? Du verden hvor skal man begynne? Til og med Høyre er jo bedre enn det 🤣

De fleste andre partier er faktisk reelt opptatt av å gjøre Norge til et bedre land selv om de ikke er enige om hva dette innebærer. Frp er bare opptatt av å mele sin egen kake og driter i både Norge og nordmenn. Et parti av og for egoistiske idioter. Partiet for fjols flest.

• Liker 4
Skrevet
rabler skrev (5 timer siden):

Det er fremdeles en løgn og rasistisk propaganda av skitneste sort. At et parti i Norge finner på noe så nedrig som det søppelet der forteller aller mest om paritet og de som stemmer på dem.

Dette er nøyaktig hovedgrunnen til at problemene bare vokser, total virkelighetsfornektelse og gaslightning. 

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
20 minutes ago, rabler said:

Bedre enn idiotisk identitetspolitikk og rasisme? Du verden hvor skal man begynne? Til og med Høyre er jo bedre enn det 🤣

De fleste andre partier er faktisk reelt opptatt av å gjøre Norge til et bedre land selv om de ikke er enige om hva dette innebærer. Frp er bare opptatt av å mele sin egen kake og driter i både Norge og nordmenn. Et parti av og for egoistiske idioter. Partiet for fjols flest.

Rødt og SV kan umulig være opptatt av å gjøre Norge til et bedre sted med den økonomiske politikken de fronter 

• Liker 1
Skrevet (endret)
rabler skrev (23 minutter siden):

Jeg tror dere som alltid antar det verste om andre først og fremst forblinder dere selv. Frp, eller de som utgjør partiet, tror antagelig i likhet med de i Rødt, AP, Høyre osv. at de har de beste løsningene for landet. SV syntes en voldsomt høy innvandring var en god ide og at vi burde bli som Sverige, FrP har ønsket en mer restriktiv politikk og advart mot "svenske tilstander". Begge partier tror antagelig det de står for er av det gode. 

fredrik2 skrev (På 31.5.2025 den 22.46):

Jeg vet ikke helt hva jeg synes. På den ene siden er jeg ikke særlig fan av denne typen politisk reklame, som nødvendigvis spiller på frykt. Samtidig illustrerer den et reelt problem, og det blir litt rart om en  gjøre ranere og kriminelle hvite for å ikke være rasister. Alt i alt heller jeg nok mot at denne typen reklamer er en uting, og at "skremselen" vi får fra mediene bør være tilstrekkelig. 

Endret av herzeleid
  • Liker 2
Skrevet
21 hours ago, rabler said:

Det fikk jeg som svar på 90tallet at jeg var rasist på rosenberg verft(som det var i den tiden)

Hva om du ser denne?

https://tv.nrk.no/serie/debatten/sesong/202505/episode/NNFA51052725

Skrevet

Kom med noe som er bedre? Tja, hva med...

Sterkere fagforeninger

Mer støtte til akademia

Sterkere og bedre bemanning i barnehage og skole (forebygging av ungdomskriminalitet begynner allerede i 1 klasse).

Mer rersurser og bedre rammeplan for barnehage og skole

Mer støtte til forskning

Sterkere offentlig helsevesen

Veiledning og hjelp for småbedrifter til å klare seg, uten at det gjøres på bekostning av arbeiderne

Innføring av avkreftelse av jobbskaper-myten i økonomi-fag:

https://jacobin.com/2023/04/dont-fall-for-the-myth-of-the-job-creator

https://fortune.com/2022/08/11/stop-calling-them-job-creators-congress-politics-economy-business-jargon-john-benjamin/

Da blir det nemlig litt mindre risiko å avle frem en generasjon "temporarily embarrassed millionaires".

Bare noen ting jeg kommer på nå i farta.

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
  • Hjerte 1
Skrevet
1 hour ago, Kjetil Lura said:

Hva om du ser denne?

Hva skal jeg få ut av den? Jeg vet hvor de forskjellige partilederne står og synes ærlig talt slike partilederdebatter er rimelig unyttige og veldig lite opplysende. Brød og sirkus.

• Liker 3
Skrevet
rabler skrev (På 1.6.2025 den 20.51):

Fakta er at Frp lener seg mer og mer inn i rasismen og den idiotiske identitetspolitikken den har arvet etter Republikanerne. Listhaug, kanskje Norges dummeste politiker, tror dette er en god idé.

Det er jo en kjempeidė, hvis det de vil er å ha stemmer og synes denne retningen er veien å gå. Det er nok frykt og grenseløshet også i debatten i Norge til at dette i dag sikkert fremstår som helt greit. En stund siden SD kjørte sin burka-reklamekampanje, men vi har jo kommet lenger i gamet. Vi blir virkelig bare dummere og dummere for hver dag. Det er bare å gi opp. Politikere som spiller vellykket på frykt, har alltid hatt folket i sin hule hånd. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
AtterEnBruker skrev (2 timer siden):

Kom med noe som er bedre? Tja, hva med...

Sterkere fagforeninger

Mer støtte til akademia

Sterkere og bedre bemanning i barnehage og skole (forebygging av ungdomskriminalitet begynner allerede i 1 klasse).

Mer rersurser og bedre rammeplan for barnehage og skole

Mer støtte til forskning

Sterkere offentlig helsevesen

Veiledning og hjelp for småbedrifter til å klare seg, uten at det gjøres på bekostning av arbeiderne

Innføring av avkreftelse av jobbskaper-myten i økonomi-fag:

https://jacobin.com/2023/04/dont-fall-for-the-myth-of-the-job-creator

https://fortune.com/2022/08/11/stop-calling-them-job-creators-congress-politics-economy-business-jargon-john-benjamin/

Da blir det nemlig litt mindre risiko å avle frem en generasjon "temporarily embarrassed millionaires".

Bare noen ting jeg kommer på nå i farta.

Fjern kontantstøtten og innfør heller ventestøtte. Forebygging starter allerede med barnehage, det mest effektive tiltaket for å forebygge ulikhet. Jo bedre kvalitet på barnehagen jo bedre. De blir friskere fysisk og psykisk, lærer tidligere og bedre selvregulering, tar høyere utdanning og har mindre stønader i løpet av livet.

Endret av Ole-Br
  • Liker 2
Skrevet (endret)
Smule8o skrev (På 2.6.2025 den 23.05):

Rødt og SV kan umulig være opptatt av å gjøre Norge til et bedre sted med den økonomiske politikken de fronter 

Enig, misunnelsespolitikken dems som går ut på å jage bort personer som driver med verdiskaping i Norge er jo ikke akkurat det beste for Norge.

Endret av PosteMonopolet
Skrevet

At formuesskatten har bidratt til en svakere kronekurs, mindre tilgjengelig kapital og at bedriftene i Norge får utenlandske eiere burde være opplagt, man behøver ikke å være doktorgrad i økonomi for å se dette.

Primærgrunnen til at mange blir fattigere er nettopp svak krone og uregulert masseinnvandring. Man kan regulere så mye man vil, men arbeidsmarkedet er som alt annet bestemt av markedskreftene.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...