Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

16 minutes ago, clink said:

Jo, de går inn på det. Det er detalj-diskusjon om akkurat det.
Hvordan kan du "ikke stole på" noe du ikke gidder å høre?

Fordi det er bullshit og bortkasta tid.

Du kan bestille deg litt sars-cov-2 du kan kikke på i forstørrelsesglasset ditt her:

https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/lab/grows-virus-cell-culture.html

Ellers så kan du jo legge frem troverdig dokumentasjon på at dette bare er tull.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
clink skrev (21 minutter siden):

Jo, de går inn på det. Det er detalj-diskusjon om akkurat det.
Hvordan kan du "ikke stole på" noe du ikke gidder å høre?

Fordi jeg ikke stoler på noe som kommer ut av munnen på de uten å faktisk undersøkte selv.
Ingen av de har jobbet med verken virus, bakterier eller lignende, ser ikke hvorfor de skal være eksperter på det..
Så tyder jo alt på at de ikke engang vet den helt grunnleggende forskjellen på virus og bakterier.

 

Men jeg tolker det dit at du ikke har peiling på hvordan man faktisk gjør det selv.
Det bør la seg forklare enkelt med ett par setninger.

Endret av aklla
  • Liker 5
Lenke til kommentar
5 minutes ago, nightowl said:

En psykiater og en ulisensiert doktor, i følge to raske Google-søk. Begge er velkjente figurer i antivaxx-miljøet ser det ut som og antagelig et godt stykke på vei til å være klin gærne.

To dyktige mennesker som tør sitte å diskutere seriøst om virologi og galskapen/falskheten som nå har vart 18 måneder.
Og du skal liksom "senke" deres kunnskap og seriøsitet med din enkle anonyme one-liner?   Yeah, right....
De er i løpet av samme periode blitt velkjente "figurer" som har stått opp mot svineriet som utøves mot befolkning i hele verden, som av advokater, leger, eksperter innen helse på forskjellige nivåer, er omtalt som forbrytelse mot menneskeheten.
De har deltatt i markeringer og demonstrasjoner, og har antakelig hundre ganger mer respekt enn du noen gang kan få, der du sitter helt anonym og forsøker å styre fokus vekk (som anonym). Du når ingen til under skosålene. Ikke hadde du argumenter heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
clink skrev (Akkurat nå):

To dyktige mennesker som tør sitte å diskutere seriøst om virologi og galskapen/falskheten som nå har vart 18 måneder.
Og du skal liksom "senke" deres kunnskap og seriøsitet [..]

Ikke jeg som gjør det, det er allerede gjort av andre som har gått de etter i sømmene.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
clink skrev (44 minutter siden):

De har deltatt i markeringer og demonstrasjoner, og har antakelig hundre ganger mer respekt enn du noen gang kan få, der du sitter helt anonym og forsøker å styre fokus vekk (som anonym). Du når ingen til under skosålene.

Respekt fra hvem?

clink skrev (44 minutter siden):

Ikke hadde du argumenter heller.

Sterke ord fra noen som brukte "LOL" som argumentasjon nå nylig..

Fant forresten denne godbiten:

image.png.916861a5e03af7b936c36fe33ea28c7e.png

Altså, ingen bevis for at virus er bakterier, tydeligvis veldig nyhetsverdig i følge psykolog Kaufman.
Og jeg er ikke i tvil om at virus-eksperten-psykolog Kaufman er i sjokk over at virus ikke er en bakterie, men ett virus.
Noe som bare fremmer enda mer at Kaufman ikke vet forskjellen på virus og bakterie, noe som er litt merkelig om han kan mer enn alle verdens virologer til sammen..

Endret av aklla
  • Liker 7
Lenke til kommentar
clink skrev (6 timer siden):

To dyktige mennesker som tør sitte å diskutere seriøst om virologi og galskapen/falskheten som nå har vart 18 måneder.
Og du skal liksom "senke" deres kunnskap og seriøsitet med din enkle anonyme one-liner?   Yeah, right....
De er i løpet av samme periode blitt velkjente "figurer" som har stått opp mot svineriet som utøves mot befolkning i hele verden, som av advokater, leger, eksperter innen helse på forskjellige nivåer, er omtalt som forbrytelse mot menneskeheten.
De har deltatt i markeringer og demonstrasjoner, og har antakelig hundre ganger mer respekt enn du noen gang kan få, der du sitter helt anonym og forsøker å styre fokus vekk (som anonym). Du når ingen til under skosålene. Ikke hadde du argumenter heller.

«Dyktige mennesker». Dette viser vel egentlig ganske tydelig nivået ditt. Jeg er og dyktig. Innen mitt fagfelt. Men det betyr ikke at jeg kan uttale meg om alle fagfelt. Forventer du faktisk det?

Og at de sitter å diskuterer en ting betyr ikke at de kan det de diskuterer. Jeg og en kompis kan uten problem lage en podcast om et tema og få det til å virke veldig troverdig så lenge de som hører på tror vi vet hva vi snakker om og de ikke vet noe om temaet selv. Og det er jo det som skjer her. Og så brukes det som bevis for at det er mulig.

Det er jo bare piss. Og du kan fortsatt ikke forklare hvordan man kan isolere viruset. Og det forteller meg to ting:
- du kan ikke nok om temaet til å vurdere hva de sier
- de kan det ikke nok til å fortelle det videre til andre

Du kunne i det minste kommet med noe bedre pisspreik når du nå først skulle poste noe i denne tråden.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
8 hours ago, clink said:

Hør videoen med Kaufman og Cowan.

Nei takk. Jeg setter meg ikke ned og bruker masse tid på en tre timer lang video du ikke engang gidder å lage en oppsummering av, eller transkribere/oppsummere det sentrale argumentet, eller fortelle hvor i videoen det sentrale argumentet er. Det er faktisk din jobb å skaffe dokumentasjon for dine argumenter og påstander.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
10 hours ago, clink said:

To dyktige mennesker som tør sitte å diskutere seriøst om virologi og galskapen/falskheten som nå har vart 18 måneder.
Og du skal liksom "senke" deres kunnskap og seriøsitet med din enkle anonyme one-liner?   Yeah, right....
De er i løpet av samme periode blitt velkjente "figurer" som har stått opp mot svineriet som utøves mot befolkning i hele verden, som av advokater, leger, eksperter innen helse på forskjellige nivåer, er omtalt som forbrytelse mot menneskeheten.
De har deltatt i markeringer og demonstrasjoner, og har antakelig hundre ganger mer respekt enn du noen gang kan få, der du sitter helt anonym og forsøker å styre fokus vekk (som anonym). Du når ingen til under skosålene. Ikke hadde du argumenter heller.

De kan alltids få fagfellevurdert funnene sine. Det at de ikke prøver engang forteller meg at de selv vet at de lyver.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Skrekkugle skrev (2 timer siden):

De kan alltids få fagfellevurdert funnene sine. Det at de ikke prøver engang forteller meg at de selv vet at de lyver.

Håpløst før noen erklærer at pandemien er over. Men er det ikke det samme de gjør hvert år med influensavirus, de sier hvert år de har funnet årets virus og lagd en vaksine på basis av det. 

Mennesker popper inn som objekter på Bluetooth? Dette er ikke den beste videoen, men det er mulig å sette opp tempoet på den hvis det er ønskelig. Først leses det opp en beretning fra en kinesisk privatperson som har opplevd å få vaksinerte inn på sin Bluetooth. Vedkommende oppholdt seg ved en T-banestasjon og fikk utslag på dem som var i nærheten. Det kan ikke ha vært deres mobiltelefoner, da han/hun selv hadde flere mobiltelefoner hjemme som ikke kom automatisk inn på Bluetooth. 

Til slutt er det en franskmann(?) som er utenfor et hotell, og går inn i lobbyen på hotellet der han kan få personene opp på sin Bluetooth i kodeform. 

Slike ting bør ikke ta oppmerksomheten fra bivirkninger, men må jo si det er sjokkerende greier. Disse menneskene kan ikke slå av sin Bluetooth-funksjon, den bare er der..

https://www.bitchute.com/video/SkkuqgxGEs9p/ 

En nordmann på BitChute, "Gjermund": https://www.bitchute.com/video/9b5iqTEC2f4q/

Lenke til kommentar
Budeia skrev (2 timer siden):

Håpløst før noen erklærer at pandemien er over.

Hvorfor det? Fagfellevurderinger er da ikke noe som har opphørt under pandemien.

Sitat

 

Mennesker popper inn som objekter på Bluetooth? Dette er ikke den beste videoen, men det er mulig å sette opp tempoet på den hvis det er ønskelig. Først leses det opp en beretning fra en kinesisk privatperson som har opplevd å få vaksinerte inn på sin Bluetooth. Vedkommende oppholdt seg ved en T-banestasjon og fikk utslag på dem som var i nærheten. Det kan ikke ha vært deres mobiltelefoner, da han/hun selv hadde flere mobiltelefoner hjemme som ikke kom automatisk inn på Bluetooth. 

Til slutt er det en franskmann(?) som er utenfor et hotell, og går inn i lobbyen på hotellet der han kan få personene opp på sin Bluetooth i kodeform. 

Slike ting bør ikke ta oppmerksomheten fra bivirkninger, men må jo si det er sjokkerende greier. Disse menneskene kan ikke slå av sin Bluetooth-funksjon, den bare er der..

https://www.bitchute.com/video/SkkuqgxGEs9p/ 

 

Så da er det altså blåtann disse vaksinechippene opererer med, ikke 5G? Greit å få avklart... 🙄

Sitat

En nordmann på BitChute, "Gjermund": https://www.bitchute.com/video/9b5iqTEC2f4q/

 

En nordmann på ski, "Aksel": article_topimage_NTB_ydfGVbgqDM4.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Budeia skrev (3 timer siden):

Håpløst før noen erklærer at pandemien er over. Men er det ikke det samme de gjør hvert år med influensavirus, de sier hvert år de har funnet årets virus og lagd en vaksine på basis av det. 

Mennesker popper inn som objekter på Bluetooth? Dette er ikke den beste videoen, men det er mulig å sette opp tempoet på den hvis det er ønskelig. Først leses det opp en beretning fra en kinesisk privatperson som har opplevd å få vaksinerte inn på sin Bluetooth. Vedkommende oppholdt seg ved en T-banestasjon og fikk utslag på dem som var i nærheten. Det kan ikke ha vært deres mobiltelefoner, da han/hun selv hadde flere mobiltelefoner hjemme som ikke kom automatisk inn på Bluetooth. 

Til slutt er det en franskmann(?) som er utenfor et hotell, og går inn i lobbyen på hotellet der han kan få personene opp på sin Bluetooth i kodeform. 

Slike ting bør ikke ta oppmerksomheten fra bivirkninger, men må jo si det er sjokkerende greier. Disse menneskene kan ikke slå av sin Bluetooth-funksjon, den bare er der..

https://www.bitchute.com/video/SkkuqgxGEs9p/ 

En nordmann på BitChute, "Gjermund": https://www.bitchute.com/video/9b5iqTEC2f4q/

Jeg finner ikke meg selv på noen av bluetooth-enhetene mine. Hva tror du er årsaken til det? Kan det være noe galt med vaksineringen min? Bør jeg i så fall sende inn en klage?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Budeia skrev (3 timer siden):

Håpløst før noen erklærer at pandemien er over. Men er det ikke det samme de gjør hvert år med influensavirus, de sier hvert år de har funnet årets virus og lagd en vaksine på basis av det. 

Mennesker popper inn som objekter på Bluetooth? Dette er ikke den beste videoen, men det er mulig å sette opp tempoet på den hvis det er ønskelig. Først leses det opp en beretning fra en kinesisk privatperson som har opplevd å få vaksinerte inn på sin Bluetooth. Vedkommende oppholdt seg ved en T-banestasjon og fikk utslag på dem som var i nærheten. Det kan ikke ha vært deres mobiltelefoner, da han/hun selv hadde flere mobiltelefoner hjemme som ikke kom automatisk inn på Bluetooth. 

Til slutt er det en franskmann(?) som er utenfor et hotell, og går inn i lobbyen på hotellet der han kan få personene opp på sin Bluetooth i kodeform. 

Slike ting bør ikke ta oppmerksomheten fra bivirkninger, men må jo si det er sjokkerende greier. Disse menneskene kan ikke slå av sin Bluetooth-funksjon, den bare er der..

https://www.bitchute.com/video/SkkuqgxGEs9p/ 

En nordmann på BitChute, "Gjermund": https://www.bitchute.com/video/9b5iqTEC2f4q/

Noe sier meg at det ikke blir noen utslag i et kontrollert eksperiment. Videoer og anekdoter som dette er totalt verdiløst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
7 hours ago, Budeia said:

Til slutt er det en franskmann(?) som er utenfor et hotell, og går inn i lobbyen på hotellet der han kan få personene opp på sin Bluetooth i kodeform. 

Slike ting bør ikke ta oppmerksomheten fra bivirkninger, men må jo si det er sjokkerende greier. Disse menneskene kan ikke slå av sin Bluetooth-funksjon, den bare er der..

Av alle dumme påstander....

Blåtannenheter sender/mottar på frekvenser rundt 2,4 GHz. Dette tilsvarer bølgelengder på rundt 12 cm. En hypotetisk vaksineadministrert dings må ha en fysisk størrelse som er slik at den kan sendes inn med en sprøyte. Disse har en maksimal ytre diameter på 0,8 mm. Så la oss si at den indre diameteren er rundt 0,5 mm. Dette er 1/240 av bølgelengden som blåtannkommunikasjonen går på. Og dette skal altså en så liten chip sende/motta på, mens den ligger inne i armmuskelen, omhyllet av vått vev. Dette faller på sin egen urimelighet. Du skal være bra godtroende for å faktisk gå på sånt sprøyt. Men det er klart, når mantraet er "I want to believe", så er det jo ingen grenser for hva man får seg til å tro.

Edit: for å kvantifisere dette litt mer: penetrasjonsdybden til Blåtann-relevante frekvenser, altså 2,4 GHz, er omtrent 17 mm for muskelvev:

Quote

the 2.45 GHz frequency microwaves commonly used in microwave ovens can deliver energy deeper into the tissue; the generally accepted value is 17 mm for muscle tissue

Men de fleste har et lag fett over musklene i overarmen, så dette kommer i tillegg. Og konklusjonen består: Oksedritt.

Endret av Arve Synden
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
fredrik2 skrev (3 minutter siden):

Det må vara enkelt att få till en vetenskaplig studie som på ett bra sätt visar att man kan koppla upp vaksinerade med blåtand hvis det stämmer.  

Antar att resultaten kommer snart.

 

Hvorfor i all verden skulle de ha noen interesse av å prøve å vise noe slikt?
Målgruppen deres sluker det jo rått..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Just now, aklla said:

Hvorfor i all verden skulle de ha noen interesse av å prøve å vise noe slikt?
Målgruppen deres sluker det jo rått..

Jo, men de skulle få en mycket större målgrupp hvis de visade det.

Men det är ju klart för alla de som tycker att videor på bitchute eller tiktok är världens bästa bevis spelar det ju ingen roll.

Är faktiskt fremdeles lite fashinerade av hur folk som faktiskt verkar tro att de har ett öppet sin och klarar att se igenom en massa falsk information fra vetenskapsmän och myndigheter baserar allt de tror på på ett väldigt litet antal kilder.

Det är videor på bitchute och inlägg på facebook. Att de som lagar videorna eller inläggen ikke håller sig till sanningen kan de ikke ens tänka sig. Hvorfor skulle de juga? Sen er det några få forskare som sier det de vill höra och de kan man självklart lite 100% på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...