Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
24 minutes ago, keelling said:

Det er ikke jeg som skal presentere evidens for at et produkt er trygt/effektivt, men produsenten.   

At vaksinen fungerer er vist ved følgende observasjon:

  1. Majoriteten av befolkningen er vaksinert mot Covid-19. Et mindretall er uvaksinert.
  2. Av de som legges inn på sykehus pga Covid-19 er majoriteten uvaksinerte.

Dette betyr at vaksinen fungerer.  Q.E.D.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest a3b3c...36a

Jeg har selv våre skeptisk og ventet lenge før første stikk

Leste ting som Agenda21/30, at covid var første steget der, ikke viruset, men vaksinen selv mest.

Men jeg skal ikke ha unger, er ikke ungdom lenger, så jeg tenkte, so what vist di putter nano sporing, forandre mitt DNA for ikke så lett og få unger etterpå osv.

 

Ja her sitter jeg i kveld med vondt i kroppen, skuldre kvalmen etter jeg fikk dose 2 pfizer i morges kl 09.

Corona hadde jeg mai i fjor og lå slips hjemme nær 4 uker, fant ikke noe på antistofftest så jeg måtte til med dose 2 igjen for og holde det sure coronapasset grønt, sånn jeg kan bli med kona på ferier.

 

Fikk beskjed i dag at det så si er sikkert det blir dose 3 også, så spurte jeg, javel så da skal dere pushe på med den også for og holde passet grønt videre, kikket rart på meg uten og si noe.

 

Vurdere prøve sove, men har vondt i skuldre, ledd i armer og ben, samt kvalmen, så blir vel ikke mye søvn.

 

Uff se på alt jeg rablet og plager dere med nå, jaja håper noen så det som underholdning ivertfall.

GO ANTIVAXERS

Anonymous poster hash: a3b3c...36a

Lenke til kommentar

Folk spør "hva sier konspirasjonsteoretikerne nå som samfunnet har gjenåpnet". Altså; jeg har satt meg godt inn i, tror jeg hva som er tanken her og hva de tror. Det de nå sier; tror jeg; og folk måp gjerne korrigere meg om jeg tar feil; er at vaksinen er ledd i et opplegg spm går ut på å reudsere verdens befolkning dramatisk, enten ved at de vaksinerte blir steriliserte eller dør tidligere av vaksineskader; eliten får selvsagt bare saltvann sprøytet inn i "publicity stunts". Og; ifølge denne teoriern; har de allerede oppnådd dette i de skandinaviske landene. Siden skandinavene er "sheeps" som frivillig og i overveldende grad har takket ja til vaksinen, har de fått friheten tilbake; altså blitt bestukket; men er nå "vandrende døde" og vil falle om og dø etterhvert - slik den onde sataniske eliten vil. Så i Norge, Sverige og Danmark er det "mission accomplished" ifølge teorien. Mens i andre land, som USA hvor store deler av befolkningen takker nei har ikke "eliten" oppnådd sitt ønske - ennå - så de straffes med mer lockdowns, altså er dette utpressing for å presse befolkningen til å ta utryddelsessprøyta. Ifølge konspirasjonsteorietikerene. Med forbehold om at jeg tar feil av noe her så er nok dette essensen i hva de tror.

Endret av Morromann
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest a3b3c...36a skrev (11 timer siden):

Jeg har selv våre skeptisk og ventet lenge før første stikk

Leste ting som Agenda21/30, at covid var første steget der, ikke viruset, men vaksinen selv mest.

Men jeg skal ikke ha unger, er ikke ungdom lenger, så jeg tenkte, so what vist di putter nano sporing, forandre mitt DNA for ikke så lett og få unger etterpå osv.

Ja her sitter jeg i kveld med vondt i kroppen, skuldre kvalmen etter jeg fikk dose 2 pfizer i morges kl 09.

Corona hadde jeg mai i fjor og lå slips hjemme nær 4 uker, fant ikke noe på antistofftest så jeg måtte til med dose 2 igjen for og holde det sure coronapasset grønt, sånn jeg kan bli med kona på ferier.

Fikk beskjed i dag at det så si er sikkert det blir dose 3 også, så spurte jeg, javel så da skal dere pushe på med den også for og holde passet grønt videre, kikket rart på meg uten og si noe.

Vurdere prøve sove, men har vondt i skuldre, ledd i armer og ben, samt kvalmen, så blir vel ikke mye søvn.

Uff se på alt jeg rablet og plager dere med nå, jaja håper noen så det som underholdning ivertfall.

GO ANTIVAXERS

Anonymous poster hash: a3b3c...36a

Det er ikke fysisk mulig å få DNA-et sitt forandret av koronavaksinene. En av de mest sprø vaksinekonspirasjonene det der. Nano-sporing trenger du nok heller ikke bekymre deg for...

Men bra du har vaksinert deg til tross for tvilen! Da slipper du etter all sannsynlighet å ligge slips hjemme i fire uker neste gang du får koronaviruset i kroppen.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Morromann skrev (1 time siden):

er at vaksinen er ledd i et opplegg spm går ut på å reudsere verdens befolkning dramatisk, enten ved at de vaksinerte blir steriliserte eller dør tidligere av vaksineskader

Skuddsikkert argument det der. Døde av hjertefeil i år 2026? Senvirkning av vaksine. Fikk MS i år 2023? Vaksine. Utviklet testikkelkreft sier du? Vaksine, så klart.

På en eller annen snurrig måte tenker de at ingen skulle blitt syk av noen ting, noen sinne i fremtiden. Vaksiner får skylda for alt.

Endret av :utakt
  • Liker 3
Lenke til kommentar
5 hours ago, :utakt said:

På en eller annen snurrig måte tenker de at ingen skulle blitt syk av noen ting, noen sinne i fremtiden. Vaksiner får skylda for alt.

Fordi før vaksinene døde folk en naturlig og vakker død, blant annet av lungebetennelse, kopper, blodforgiftning og andre infeksjoner, tuberkulose, stivkrampe, kikhoste, og i barsel. Nå er det stort sett bare medisinforgiftning, vaksinebivirkninger og senskader av vaksiner som gjør at folk dør av kreft, hjerteproblemer, alzheimer, og generelt høy alder. Fryktelig.

For de som ikke skjønte det: sarkasme.

Lenke til kommentar
Gjest a3b3c...36a skrev (17 timer siden):

so what vist di putter nano sporing

Anonymous poster hash: a3b3c...36a

Drar du bankkortet kan du spores. Er du på Internett kan du spores. Kjører du bil kan du spores. Har du mobil kan du spores. Beveger du deg over ei landegrense, nærme en sikkerhetsinstallasjonen, eller gjennom et bysentrum kan du spores. Bruker du strøm hjemme kan du spores ...

--

Sporing via chip i vaksine er jævla lame konspirasjonsteori. Det vitner om at hjernen har råtnet pga TV-titting, fravær av leste bøker og at man ikke har forsøkt videre selvutdanning etter man ble konfirmert. Man er like lettlurt som en Golden Retriever. På tide å hive ut fjernsynet, slette Facebook og heller gå seg en tur til biblioteket.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Biblioteket og skolene har også internett. 

Hugo_Hardnuts skrev (26 minutter siden):

Nå ble det jo noget stille fra konspirasjonsteoretikerne her i det øyeblikket gjenåpningen var et faktum

Etter hva jeg antar, ble Hapi70 dessverre for opprørt over flytting av hennes innlegg o.l. Hun er kanskje på et annet forum nå. 

Betroz har frivillig tatt lange pauser fra tråden.

Det er ikke nødvendigvis slik at DNA blir endret, men uansett er det ille hvis produksjonen av RNA spikeproteiner ikke stanser etter få uker, slik de ansvarlige har lovet.

Lenke til kommentar
nightowl skrev (29 minutter siden):

Sporing via chip i vaksine er jævla lame konspirasjonsteori. Det vitner om at hjernen har råtnet pga TV-titting, fravær av leste bøker og at man ikke har forsøkt videre selvutdanning etter man ble konfirmert. Man er like lettlurt som en Golden Retriever. På tide å hive ut fjernsynet, slette Facebook og heller gå seg en tur til biblioteket.

Så er det jo problemet med at mange får fra samme glass og hvem som får fra hvilke er det liten kontroll på.

Så om det ga sporing så ville det vært ganske umulig å skille Per, Pål og Espen..

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (12 minutter siden):

Det viktigste er vel uansett at vaksinen gjør det den er laget for og beskytter oss mot alvorlig sykdom som følge av covid-smitte.

Hvis du tenner på huset ditt for å drepe en edderkopp, kan du være heldig og drepe den. Men det vil også være en uheldig effekt at du har brent ned huset, som du vil bli nødt til å leve med. Enda verre vil det være hvis det er en endring inne i kroppen, i selve blodsystemet.

Lenke til kommentar

Som kreftpasient kan jeg jo påpeke at kjemioterapi akkurat er ikke noe man leker seg med, men det er samtidig helt nødvendig for å overleve.

Sammenligner jeg bivirkninger fra covid 19 som Pfizer med det jeg har gått igjennom er definitivt vaksinen en bagatell i forhold til kjemioterapien.

Har tatt 2x Pfizer, tar trolig en til pga lavt immunforsvar.

Endret av Malvado
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Morromann skrev (9 timer siden):

ledd i et opplegg spm går ut på å reudsere verdens befolkning dramatisk, enten ved at de vaksinerte blir steriliserte eller dør tidligere av vaksineskader

mange jeg hører om har mistet mye av piffen og føler seg generelt utslitte, selv måned(er) etter siste dose.

sånn sett kan det jo få en indirekte påvirkning på antall svangerskap/fødsler, hvis lysten til å parre seg synker. I Afrika og slike steder, kommer de dog til å parre seg som før, siden det knapt er vaksiner der.

Vi får se de nærmeste to-tre årene her i landet om fødselraten synker, hvis det er målbart da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
aklla skrev (2 timer siden):

Så er det jo problemet med at mange får fra samme glass og hvem som får fra hvilke er det liten kontroll på.

Så om det ga sporing så ville det vært ganske umulig å skille Per, Pål og Espen..

En såpass velfungerende nanochip kan i teorien sikkert være i stand til å kommunisere med brukers mobil, smartklokke, osv. Da kan bruker identifiseres etter injisering også starter sporingen. Men et problem må jo være dekningen. 5G krever at man er ganske nærme sender. Her jeg bor er det knapt 4G .. Må være en komplett idiot som valgte 5G.

Lenke til kommentar
12 minutes ago, nightowl said:

En såpass velfungerende nanochip kan i teorien sikkert være i stand til å kommunisere med brukers mobil, smartklokke, osv. Da kan bruker identifiseres etter injisering også starter sporingen. Men et problem må jo være dekningen. 5G krever at man er ganske nærme sender. Her jeg bor er det knapt 4G .. Må være en komplett idiot som valgte 5G.

En annen ting er at disse påståtte mikrochippene må kunne sprøytes inn gjennom kanylen, og må derfor være mindre enn 0,8 mm, som er den største diameteren på kanylene som brukes til vaksinasjon:

Quote

Kanyler:

  • Kanyle til opptrekk av natriumkloridløsning, OBS: størrelse avhenger av om du skal bruke samme kanyle til overføring til Comirnaty.
  • Kanyler 21 G (grønn, 0,8x50mm) til tilsetting av natriumkloridløsning i hetteglass med vaksine og til opptrekk av vaksine.

Det skal ikke benyttes grovere kanyler enn 21G ved tilsetting og opptrekk fra hetteglass med Comirnaty. Opptrekkskanyle med filter skal ikke brukes.

(Kilde: Veileder fra FHI)

5G (i UK) opererer på 700 MHz og rundt 3,5GHz. Dette tilsvarer bølgelengder på henholdsvis ca 40 cm og 8-9 cm. For at disse mikrochippene skal kunne ta imot og sende radiosignaler på en noenlunde effektiv måte må de ha en antennestruktur som er sammenlignbar med bølgelengden (i det minste innenfor samme størrelsesorden). Den største mulige størrelsen på disse påståtte chippene er altså 0,8 mm, som er 1/100 av bølgelengden til de korteste 5G-radiobølgene og 1/500 av de lengste. Frekvensene som brukes til GPS ligger rundt 1,1-1,5 GHz, altså et sted midt i mellom. Disse påståtte mikrochippene er også inne i kroppen, med vått vev (muskler) rundt seg. Dette gjør heller ikke oppgaven enklere. For å kunne motta noe med slike størrelsesforhold og i et slikt miljø kreves det ekstremt følsom elektronikk, og for å sende noe må man ha en ganske så kraftig sender. Og for ikke å snakke om at den også må ha en batteripakke ombord. Enhver realisme i evnen til noe så smått til å sende/motta konstruktivt på slike frekvenser er derfor fraværende. Og jeg er dessuten ganske sikker på at man lett ville kunne se disse mikrochippene inne i vaksineflaskene.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...