Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Her blir advokaten Dr Reiner Fuellmich intervjuet av svenske Swebb TV.
Fuellmich er advokaten som de siste 12-14 månedene v.h.a. sitt team/nettverk har intervjuet lagt over hundre helseeksperter, leger, insidere osv. om "pandemien" og konklusjonen har lenge vært klar - de har alle bevisene for at dette er en planlagt handling ("pandemi"), og anser det hele som forbrytelser mot menneskeheten.

"...det hele er planlagt for minst 10 år siden..."

SwebbTV-intervju i går mandag 11. okt 2021.
https://swebbtv.se/w/815f8ee7-3769-4514-bd6e-455f54807dce
https://swebbtv.se/w/gYzN8WUEiTAD62Y2qv9KWW
Videoen kan også lastes ned som fil.
Og kommentarfeltet er verdt å ta et overblikk over.

 

Endret av clink
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 hour ago, clink said:

Her blir advokaten Dr Reiner Fuellmich intervjuet av svenske Swebb TV.
Fuellmich er advokaten som de siste 12-14 månedene v.h.a. sitt team/nettverk har intervjuet lagt over hundre helseeksperter, leger, insidere osv. om "pandemien" og konklusjonen har lenge vært klar - de har alle bevisene for at dette er en planlagt handling ("pandemi"), og anser det hele som forbrytelser mot menneskeheten.

"...det hele er planlagt for minst 10 år siden..."

SwebbTV-intervju i går mandag 11. okt 2021.
https://swebbtv.se/w/815f8ee7-3769-4514-bd6e-455f54807dce
https://swebbtv.se/w/gYzN8WUEiTAD62Y2qv9KWW
Videoen kan også lastes ned som fil.
Og kommentarfeltet er verdt å ta et overblikk over.

Og dere maser om at VI må våkne. Hvorfor tror du på ting som ikke er sanne? Disse tingene lukter de fleste umiddelbart er åpenbar løgn. Sjekker man opp påstandene så får man bekreftet at det er løgn. Hvorfor er det så vanskelig for dere å vurdere troverdighet mens det er så satans enkelt for resten av oss? Det er så latterlig åpenbart. Jeg bare fatter det ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Budeia skrev (4 timer siden):

En mann ringte til Giftinformasjonssentralen, og leste opp ingrediensene i vaksinen. Formaldehyd, aluminium.. Personen hos sentralen giret seg opp av dette, og sa "Dette er alt sammen gift. Kjenner du noen som gir dette til barna sine?" Og innringeren sa da at dette er ingrediensene i vaksinen. 

https://www.bitchute.com/video/xkZIW0kOXmTM/ 

Jeg spurte deg tidligere om hvordan du skiller mellom hva du tror på og hva du ikke tror på, uten at du svarte. Er det slik at hvis du finner en påstand i en video på Bitchute, så tror du på det?

Sitat

Det er kanskje en forskjell på hvordan blodcellene tar seg av metaller som blir sprøytet inn, og hvordan tarmene tar seg av metaller fra tunfisk f.eks. Vil anta det er en en forskjell der. Hvorfor må vaksiner gis med sprøyter.. 

Igjen: det ender opp i blodet samme om det kommer inn oralt eller via en injeksjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
clink skrev (2 timer siden):

Her blir advokaten Dr Reiner Fuellmich intervjuet av svenske Swebb TV.
Fuellmich er advokaten som de siste 12-14 månedene v.h.a. sitt team/nettverk har intervjuet lagt over hundre helseeksperter, leger, insidere osv. om "pandemien" og konklusjonen har lenge vært klar - de har alle bevisene for at dette er en planlagt handling ("pandemi"), og anser det hele som forbrytelser mot menneskeheten.

"...det hele er planlagt for minst 10 år siden..."

SwebbTV-intervju i går mandag 11. okt 2021.
https://swebbtv.se/w/815f8ee7-3769-4514-bd6e-455f54807dce
https://swebbtv.se/w/gYzN8WUEiTAD62Y2qv9KWW
Videoen kan også lastes ned som fil.
Og kommentarfeltet er verdt å ta et overblikk over.

Tror de færreste gidder å se en video om en advokat som uttaler seg om medisin og virus. Legg heller ved lenker til bevisene hvis du mener dette er the real shit.

Lenke til kommentar
Budeia skrev (16 timer siden):

Noe av det som ikke kan fordøyes blir til avføring, noe gift kan bearbeides i leveren? (som er årsaken til at den kan bli til skrumplever hvis den får aldeles for mye gift). Men vet jo også at det er mulig å forgifte noen over tid med metaller som kvikksølv. 

Det virker mye mer fornuftig å adressere den totale mengden aluminium som vi utsettes for hver eneste dag.

Leveren kan ikke gjøre noe med aluminiumen. 

Human exposure to aluminium

Excretion of aluminium

Aluminium is excreted from the body, and hence removed from the body burden, by a number of routes including via the faeces,86 urine,87 sweat,50 skin, hair, nails,87 sebum and semen.63 There are no data to support reliable comparisons between the relative contributions of these different modes of excretion though one can probably surmise that faeces is the major route for non-systemic aluminium and urine for systemic aluminium.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 hours ago, Skrekkugle said:

Og dere maser om at VI må våkne. Hvorfor tror du på ting som ikke er sanne? Disse tingene lukter de fleste umiddelbart er åpenbar løgn. Sjekker man opp påstandene så får man bekreftet at det er løgn. Hvorfor er det så vanskelig for dere å vurdere troverdighet mens det er så satans enkelt for resten av oss? Det er så latterlig åpenbart. Jeg bare fatter det ikke.

Og du nevner i fleng?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, nightowl said:

Tror de færreste gidder å se en video om en advokat som uttaler seg om medisin og virus. Legg heller ved lenker til bevisene hvis du mener dette er the real shit.

Selv om han har intervjuet omkring hundre eksperter, insidere, leger osv? (dette var i februar tidligere i år, vet ikke antallet hittil).
Folk følger med på disse intervjuene, som har veldig interessant innhold og godt kvalifiserte utalelser f.eks.
Han baserer sin kunnskap på variert utvalg ekspertise, ikke rykter og oppsop.

Nylig dukket forresten dette opp.

Spansk høyesterett bekrefter at Covid19 ikke eksisterer
Helseminister i Spania, Carolina Darias. FOTO: Skjermdump
Spania har nylig tatt helseministeren til retten og bedt om bevis for at Covid19-viruset eksisterer. Den spanske helseministeren Carolina Darias deltok ikke i selve høringen, men har sendt et brev der hun bekrefter at det ikke finnes bevis for virusets eksistens. Saken er ikke dekket av hovedstrømsmediene, men du kan se videobevis lenger ned i artikkelen.

www.ninacappelen.com/blogg/spansk-hyesterett-bekrefter-at-covid19-ikke-eksisterer

Som kjent er det lagt ned stor innsats for å få klarhet og dokumentasjon rundt viruset, og nei, det er ikke isolert eller dokumentert.

 

 

Endret av clink
  • Liker 1
Lenke til kommentar
clink skrev (9 minutter siden):

Selv om han har intervjuet omkring hundre eksperter, insidere, leger osv? (dette var i februar tidligere i år, vet ikke antallet hittil).
Folk følger med på disse intervjuene, som har veldig interessant innhold og godt kvalifiserte utalelser f.eks.
Han baserer sin kunnskap på variert utvalg ekspertise, ikke rykter og oppsop.

Han kan intervjue så mange han bare vil og hevde ditt og datt. Jeg gidder ikke finne sannhetsgehaltet i hans egne (forvaklede) konklusjoner. Jeg (og andre) vil ha direkte lenker til de overveldende bevisene så det går an å gjøre egne vurderinger. 

clink skrev (9 minutter siden):

Nylig dukket forresten dette opp.

Spansk høyesterett bekrefter at Covid19 ikke eksisterer
Helseminister i Spania, Carolina Darias. FOTO: Skjermdump
Spania har nylig tatt helseministeren til retten og bedt om bevis for at Covid19-viruset eksisterer. Den spanske helseministeren Carolina Darias deltok ikke i selve høringen, men har sendt et brev der hun bekrefter at det ikke finnes bevis for virusets eksistens. Saken er ikke dekket av hovedstrømsmediene, men du kan se videobevis lenger ned i artikkelen.

https://www.ninacappelen.com/blogg/spansk-hyesterett-bekrefter-at-covid19-ikke-eksisterer

Som kjent er det lagt ned stor innsats for å få klarhet og dokumentasjon rundt viruset, og nei, det er ikke isolert eller dokumentert.

Er det denne saken: https://english.elpais.com/spain/2021-07-30/spanish-regions-divided-over-covid-entry-checks-for-leisure-activities.html ?

.. som handler om noe helt annet.

clink skrev (9 minutter siden):

Som kjent er det lagt ned stor innsats for å få klarhet og dokumentasjon rundt viruset, og nei, det er ikke isolert eller dokumentert.

Jo, det er det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts skrev (2 timer siden):

Jeg spurte deg tidligere om hvordan du skiller mellom hva du tror på og hva du ikke tror på, uten at du svarte.

Et forsøk på psykoanalyse av mine mentale prosesser behøver ikke være tema, men trodde i utgangspunktet ikke at koronavaksinen ville bli noe verre enn de kartlagte bivirkningene av svineinfluensavaksinen. Som ofte var metallsmak i munnen eller narkolepsi. Forestilte meg ikke at det ville bli historier om lavt antall blodplater, hjerteinfarkt, dødsfall...

Jeg tror ikke at alle disse historiene er psykisk stress. Ei dame fikk en personlig beskjed av legen, han tok hendene hennes i sine, så henne inn i øynene og sa "Du lider av angst. Du trenger å melde deg på yoga". Hun hadde flere alvorlige bivirkninger etter vaksinen. 

Det er også leger som står fram og forteller hva de ser under mikroskop, og at de vaksinerte har sjokkerende blodverdier. 

Lurte på om den tyske advokaten het "Vollmilch", eller Helmelk. Men han heter visst Vollmich.  

Hvis nightowl synes det er like greit å servere aluminium som vann, tror jeg kanskje jeg står over eventuelle invitasjoner fra det hjemmet :)

 

Lenke til kommentar
Budeia skrev (2 minutter siden):

Hvis nightowl synes det er like greit å servere aluminium som vann, tror jeg kanskje jeg står over eventuelle invitasjoner fra det hjemmet :)

Poenget fortsetter å gå deg hus forbi ser jeg. Er du trang i nøtta eller bare vanskelig med vilje? Alt handler jo om proporsjoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Budeia skrev (41 minutter siden):

Et forsøk på psykoanalyse av mine mentale prosesser behøver ikke være tema, men trodde i utgangspunktet ikke at koronavaksinen ville bli noe verre enn de kartlagte bivirkningene av svineinfluensavaksinen. Som ofte var metallsmak i munnen eller narkolepsi. Forestilte meg ikke at det ville bli historier om lavt antall blodplater, hjerteinfarkt, dødsfall...

Jeg tror ikke at alle disse historiene er psykisk stress. Ei dame fikk en personlig beskjed av legen, han tok hendene hennes i sine, så henne inn i øynene og sa "Du lider av angst. Du trenger å melde deg på yoga". Hun hadde flere alvorlige bivirkninger etter vaksinen. 

Det er også leger som står fram og forteller hva de ser under mikroskop, og at de vaksinerte har sjokkerende blodverdier. 

Lurte på om den tyske advokaten het "Vollmilch", eller Helmelk. Men han heter visst Vollmich.  

Hvis nightowl synes det er like greit å servere aluminium som vann, tror jeg kanskje jeg står over eventuelle invitasjoner fra det hjemmet :)

 

Det var ikke noe forsøk på psykoanalyse. Det var noe så enkelt som et spørsmål.

Har du analysert antall rapporterte tilfeller av bivirkninger opp mot hverandre for corona-vaksinene og Pandemrix? Hva skal til for at du definerer frekvensen av en bivirkning som "ofte"? Hvor mye bivirkninger mener du er akseptabelt vs antallet forhindrede sykdomstilfeller og dødsfall?

Jeg spør om dette fordi det virker til at du har en oppfatning av at alvorlige bivirkninger etter både Pandemrix og covid-vaksinene er noe som opptrer hyppig. Hva som er hyppig er selvfølgelig et definisjonsspørsmål, men nå er det en gang slik at blant 2,2 millioner vaksinedoser med Pandemrix, ble det rapportert 221 tilfeller av narkolepsi. Man vet egentlig ikke om disse tilfellene ble forårsaket av vaksinen (normalt får et sted mellom 0,02-0,05% narkolepsi uansett), men man har allikevel antatt det og listet den opp som en sjelden bivirkning. Det samme gjelder jo da også for corona-vaksinene, hvor selv disse alvorlige bivirkningene det har blitt skrevet mye om, har opptrådt ekstremt sjeldent. Men klart, leser du bare enkelthistorier og ser skumle videoer på Bitchute, fremfor å faktisk se på tallene, så får du selvsagt et skjevt inntrykk.

Og din påstand om nightowl er jo en flott stråmann det. Poenget er ikke at man kan tylle i seg aluminium eller andre metaller, men at mengden du får i deg via en vaksine er forsvinnende liten sammenlignet med den mengden du allerede har i kroppen fra før og den mengden du får i deg på andre måter hver eneste dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts skrev (3 timer siden):

men nå er det en gang slik at blant 2,2 millioner vaksinedoser med Pandemrix, ble det rapportert 221 tilfeller av narkolepsi.

Det som vi kan se er at det er flere ulike typer bivirkninger som nevnes i kommentarfeltene nå, enn hva det ble gjort for svineinfluensavaksinen. Jeg fulgte med på kommentarfelter den gangen også. 

Inntrykket er at den gangen skrev folk om bivirkninger som gjaldt dem selv, mens nå er det en god del som skriver om naboer, slektninger og bekjente. 

Det skal også være mulig å se at dødshyppigheten i ulike land har steget etter at de begynte å vaksinere befolkningen. Slike statistikker vil bli særdeles interessante framover. Statistikken over dem som døde i 2020 var negativ i forhold til det normale, litt av et grunnlag for å kreve på ulike pressekonferanser at alle voksne skulle ta to doser i 2021. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Budeia skrev (3 timer siden):

Statistikken over dem som døde i 2020 var negativ i forhold til det normale, litt av et grunnlag for å kreve på ulike pressekonferanser at alle voksne skulle ta to doser i 2021. 

Her overser du tiltakene som både beskyttet gamle og som gjorde at mange ble sittende mer hjemme og dermed mindre utsatt for både smitte og ulykker. Ta med dette i "regnestykket" ditt og se til andre land med få tiltak om du tviler på at vaksinering og to doser var nødvendig.

Budeia skrev (3 timer siden):

Det skal også være mulig å se at dødshyppigheten i ulike land har steget etter at de begynte å vaksinere befolkningen.

Og du mistenker selvsagt vaksinen i stedet for viruset (som fortsetter å spre seg og mutere) ... 🙄 Makes sense, not.

Endret av nightowl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Budeia skrev (8 timer siden):

Det som vi kan se er at det er flere ulike typer bivirkninger som nevnes i kommentarfeltene nå, enn hva det ble gjort for svineinfluensavaksinen. Jeg fulgte med på kommentarfelter den gangen også. 

Du bidrar blant til kommentarfeltene med alvorlige påstander om aluminium. Jeg lurer fortsatt på om du kan underbygge dette med troverdig informasjon. Helt generelt har vi nok aldri før i historien sett mer feilinformasjon spredt om legemidler enn nå etter at coronavaksiner kom. Påstander som skaper ubegrunnet frykt for vaksiner har direkte negative konsekvenser for skadene corona gir befolkninga. Slike påstander som du kom med, forårsaker død og lidelse. Det minste folk fortjener er at du enten underbygger det med troverdig informasjon eller beklager feilinformasjonen og rydder opp i det feilinntrykket du har skapt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
8 hours ago, Budeia said:

Det som vi kan se er at det er flere ulike typer bivirkninger som nevnes i kommentarfeltene nå,

Kommentarfelt er kommentarfelt, hvor folk poster anekdoter ("jeg hørte fra en venn som selv hørte at..."), bevisst eller ubevisst feilnformasjon, samt dikt og forbanna løgn for å fremme en sak. Som for eksempel anti-vaksinefolk. Så hva som havner i kommentarfeltene er på ingen måte noen indikasjon på hva som skjer i den virkelige verden. Spesielt ikke når det gjelder oppgulp fra vaksinemotstandere (sykdomspromotører) og konspirasjonsteoritilhengere (løgnspredere).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...