Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Arve Synden skrev (1 time siden):

En annen ting er at disse påståtte mikrochippene må kunne sprøytes inn gjennom kanylen, og må derfor være mindre enn 0,8 mm, som er den største diameteren på kanylene som brukes til vaksinasjon.

hva hvis de settes sammen bit for bit inne i kroppen, lik bygge-prinsippet som brukes på å etablere romstasjoner?

det er sikkert derfor man må ta dose 3 og 4 osv. tilslutt utgjør det en fungerende chip :whistle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Arve Synden skrev (På 6.10.2021 den 20.33):

At vaksinen fungerer er vist ved følgende observasjon:

  1. Majoriteten av befolkningen er vaksinert mot Covid-19. Et mindretall er uvaksinert.
  2. Av de som legges inn på sykehus pga Covid-19 er majoriteten uvaksinerte.

Dette betyr at vaksinen fungerer.  Q.E.D.

Voks opp eller lat som du har en middels virkende hjerne...

Vi må gjeninnføre kvakksalverloven.

ASAP

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
7 hours ago, keelling said:

Tror

Det er vel akkurat det som er problemet; konspirasjonstroende baserer seg kun på tro, rykter, antakelser, feilslutninger og sterk bekreftelsesbias, og gidder ikke (eller har ikke evne til) å sjekke fakta, samt at deres tro på egen fortreffelighet trumfer alt.

Endret av Arve Synden
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Og da ble det permanente passet man måtte ha for alt mulig innenlands deaktivert..
https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/nasjonal-kontrollside-i-koronasertifikatet-skjules/id2873950/

Norge gikk over til "En normal hverdag med økt beredskap" 25. september, og bruken av koronasertifikatet innenlands ble i den sammenheng avviklet. Den nasjonale kontrollsiden skjules derfor fra 7. oktober klokken 14.00. EU/EØS-delen av koronasertifikatet beholdes og brukes fortsatt på grensen.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Budeia skrev (14 timer siden):

Etter hva jeg antar, ble Hapi70 dessverre for opprørt over flytting av hennes innlegg o.l. Hun er kanskje på et annet forum nå. 

Betroz har frivillig tatt lange pauser fra tråden.

Hva som er grunnen, blir jo kun spekulasjoner. Konstaterer bare at det er lite forklaringer å få fra den siden nå, særlig knyttet til gjenåpningen. Dine innlegg får jeg ikke tak i noe sammenhengende narrativ i. @keelling virker mest interresert i å påpeke hvor blinde og fortapte andre er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Mr.M skrev (11 timer siden):

hva hvis de settes sammen bit for bit inne i kroppen, lik bygge-prinsippet som brukes på å etablere romstasjoner?

det er sikkert derfor man må ta dose 3 og 4 osv. tilslutt utgjør det en fungerende chip :whistle:

Det er vel egentlig veldig få konspirasjonsteorietikere som tror det sprøytes chiper inn i med sprøyta? Det jeg har forstått er at at man på et senere tidspunkt vil presse befolkningen til å godta chiper under huden for å delta i samfunnet.

Lenke til kommentar
Gjest a3b3c...36a

Ja det med nano chip i sprøyta som blir aktivert feks med en håndscanner på en flyplass, eller annen scanner man går igjennom, aksom NFC på en mobil/nøkkelring/dyrechip , trenger ikke være sendere i den osv, er vel litt far fetch.

 

Ser konspirasjonene går mye i depopulasjon, det med og minske befolkningen her på jorden, sansynligvis med og strupe hvordan vi skal få unger, det kan jo ikke være at vi selv dør eller blir så syke av sprøyta, men noe dem tenker langt fremover til neste generasjon feks, da er jo mulighetene uendelige med hva dem kunne stelt i stand.

 

Tenk om folk startet og dø en tid etter av sprøyta, så sier di bare det var en feil dem unskylder seg etterpå når skaden alerede er gjort, haha jeg ler, fantasien ruller og vi kan komme opp med så mye rare forslag.

Dag 2 for min del etter dose 2 med pfizer, føler meg kun litt reduser og slapp, men smerten fra ledd og kropp ser ut til og være vekke, samt vondt kun på punktet der sprøyten satt, men i går var jeg dårligst og måtte bli inne hele dagen og hvile.

 

Mye skoie lesing her, så fortsett og underholde oss, jeg er litt sånn imellom jeg, føle det er noe med dette greiene jeg ikke klare sette fingen på.

Men det blir ikke noe dose 3,4,5+ ivertfall.

 

Anonymous poster hash: a3b3c...36a

Lenke til kommentar
Gjest a3b3c...36a skrev (1 time siden):

Men det blir ikke noe dose 3,4,5+ ivertfall.

Flere som sier det, men det nasjonale vaksinepasset kan (i verste fall) åpnes igjen med økede smittetall. Vil en da fremdeles si at en må ha det for å gå på restaurant, diskotek og reise utenlands med kona.. Israel er i en slik fase der de vil tvinge befolkningen til å ta dose 3. Virker som Danmark også nærmer seg en slik fase. Da Danmark har noe økede smittetall, og de er ferdige med dose 3 i deler av befolkningen (sykehjemsbeboere, og trolig flere).

I England sier overskriftene at befolkningen bør ta influensavaksine og booster (dose 3). Hvis det er slik at noen doser er mildere enn andre, øker risikoen for å få en sterk dose når det stadig skal tas flere nye. 

Lenke til kommentar
Budeia skrev (1 time siden):

Flere som sier det, men det nasjonale vaksinepasset kan (i verste fall) åpnes igjen med økede smittetall. Vil en da fremdeles si at en må ha det for å gå på restaurant, diskotek og reise utenlands med kona.. Israel er i en slik fase der de vil tvinge befolkningen til å ta dose 3. Virker som Danmark også nærmer seg en slik fase. Da Danmark har noe økede smittetall, og de er ferdige med dose 3 i deler av befolkningen (sykehjemsbeboere, og trolig flere).

I England sier overskriftene at befolkningen bør ta influensavaksine og booster (dose 3). Hvis det er slik at noen doser er mildere enn andre, øker risikoen for å få en sterk dose når det stadig skal tas flere nye. 

Hva tenker du om at det i mange år har vært helt vanlig med årlig booster dose av influensavaksinen? Siden du er så negativ til booster på covid liksom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
nomore skrev (13 minutter siden):

Hva tenker du om at det i mange år har vært helt vanlig med årlig booster dose av influensavaksinen? Siden du er så negativ til booster på covid liksom.

Som nevnt tidligere, virker det å være skandaløs opprulling etter såkalte vaksinekampanjer, som influensavaksinen i USA 1976, svineinfluensaen i 2009. Og det begynner så smått etter denne. 

Er litt skeptisk til vanlige influensavaksiner, men tror ikke de kan gi like kraftige bivirkninger. I år er det en risiko for å få en koronavaksine i armen, når en møter opp for å ta en influensavaksine. Har lest om noen tilfeller av det.. Så i år skal jeg prøve å ligge helt unna vaksinesenteret..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
6 hours ago, Guest a3b3c...36a said:

trenger ikke være sendere i den osv

Hva i all verden er poenget med den vaksinesporingsnanochippen om den ikke kan sende dataene sine tilbake til noen enheter? Jeg trodde liksom den skulle være en del av et overvåkningsprogram. Og et overvåkningsprogram uten noen enheter som kan "ringe hjem" er jo rimelig dødfødt.

Lenke til kommentar
Gjest a3b3c...36a
1 hour ago, Arve Synden said:

Hva i all verden er poenget med den vaksinesporingsnanochippen om den ikke kan sende dataene sine tilbake til noen enheter? Jeg trodde liksom den skulle være en del av et overvåkningsprogram. Og et overvåkningsprogram uten noen enheter som kan "ringe hjem" er jo rimelig dødfødt.

Som sagt det er din forklaring på den chippen haha.

Hvordan skal den få strøm må vi helle også spørre oss om.

Måtte blitt som et system der det var utplassert lesere/scannere når du passere, noe NFC greier som ikke trenge strøm.

En sender kan man detektere/spore siden den altid vil sende data på en frekvens.

 

Nei jeg tror vi skal være rimelig sikre på at vaksinen ikke inneholder noe sporegreier, det er litt "over the top"

 

Tror vi skal legge sporingen flat jeg og heller kjøre på videre med alt det andre ondsinnet dem kan putte i og gjøre med vaksinen.

Her er noen forslag:

-Gjør oss mer langtidssyke med sykdommer som kan gå i arv videre

-Mindre kjangs til og få unger

-Tidligere død

Anonymous poster hash: a3b3c...36a

Lenke til kommentar
Gjest a3b3c...36a skrev (1 minutt siden):

-Gjør oss mer langtidssyke med sykdommer som kan gå i arv videre

-Mindre kjangs til og få unger

-Tidligere død

Veldig logisk å lage et opplegg som vil ramme store deler av den arbeidsføre befolkningen (vi vaksinerer jo stort sett alle fra 12 til 100 år). Hvem skal fikse mat til "eliten", for å si det sånn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...