Gå til innhold

NVIDIA GeForce RTX 30xx tråden


Nizzen
Melding lagt til av Jarmo

Vennligst ikke ta AMD vs. Intel diskusjoner i denne tråden :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dTd skrev (7 timer siden):

Fikk mitt Ventus 3x OC i går, rett ut av boksen igjennom steam:

image.png.7c5b7d84721c26cc229f15a15c6b595c.png

image.png.3f4c230c12d2736ccb554f98a1a77e96.png

Blir bra med ny CPU/HK/RAM også meget snart :D

Edit: kan også legge til at tempen så ut til å holde godt under 80 grader under begge disse og en liten runde med COD:MW. Jeg har stock luftkjøling, et Fractal Design Define XL R2 Black Pearl kabinett, som er litt lydisolert og kun en vifte i front, bunn og bak. Det som er helt sikkert dog, er at resten av arbeidsdagen blir laaaaaaaaaang...

Apropos. Her er Time Spy med 3080 og 10700KF :D
 

Skjermbilde 2020-10-07 184338.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
KriZZ skrev (12 minutter siden):

3080? 
 

Ekstremt bra i såfall!
Specs? (Linken bare loader)

Det er et RTX 3080 Palit Gaming Pro OC, men det har fått noen ekstra motstander loddet på, og en vannblokk.

Skalerer rimelig bra med spenning: over 100 MHz ekstra ved å gå opp fra 900 mV til 1000 mV.

Skal komme med Time Spy også når jeg finner et godt sted å slutte. Stanger faktisk i Power Limit, 520W er ikke nok

  • Liker 5
Lenke til kommentar
N o r e n g skrev (Akkurat nå):

Det er et RTX 3080 Palit Gaming Pro OC, men det har fått noen ekstra motstander loddet på, og en vannblokk.

Skalerer rimelig bra med spenning: over 100 MHz ekstra ved å gå opp fra 900 mV til 1000 mV.

Skal komme med Time Spy også når jeg finner et godt sted å slutte. Stanger faktisk i Power Limit, 520W er ikke nok

Imponerende og hardcore! 😎

Lenke til kommentar
24 minutes ago, N o r e n g said:

Det er et RTX 3080 Palit Gaming Pro OC, men det har fått noen ekstra motstander loddet på, og en vannblokk.

Skalerer rimelig bra med spenning: over 100 MHz ekstra ved å gå opp fra 900 mV til 1000 mV.

Skal komme med Time Spy også når jeg finner et godt sted å slutte. Stanger faktisk i Power Limit, 520W er ikke nok

Det var helt riktig avgjørelse å kalle denne generasjonen for Ampere 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...