Gå til innhold

NVIDIA GeForce RTX 30xx tråden


Nizzen
Melding lagt til av Jarmo

Vennligst ikke ta AMD vs. Intel diskusjoner i denne tråden :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2 innlegg er fjernet fra tråden pga OT, og apropos spamming, det er ikke nødvendig å spamme tråden med å sitere samme bilde 3 ganger etter hverandre. Bildene i sitatene er blitt fjernet. Vennligst prøv å unngå å sitere bilder.

Tilbakemeldinger tas på PM eller i tilbakemeldinger-kategorien. Dette innlegget skal ikke kommenteres.

Endret av Uderzo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mulig dette ble nevnt litt tidligere men Eagle OC korta har problemer med strømpluggen.
https://www.reddit.com/r/nvidia/comments/j75hts/psa_3080_gigabyte_molex_connector_warning_pins/

EDIT:
Problemet ser dessverre ut til å gjelde flere Gigabyte kort. Bla. Vision og Gaming. Problemet skal ha blitt rettet i fabrikken denne uken men fikk man første batch vil man kunne få issues. NB! Det gjelder ikke Aorus!

image.png.18d58c66769e343331c859e2b2961ca2.png

Endret av Theo343
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Å følge ordredatoen på mitt asus 3080 tuf på komplett.no er en kjedelig affære. Nå hoppet den fra 16. til 22. oktober - og det ville ikkje ha overrasket meg om det blir ytterligere forsinkelser når det nærmer seg igjen.

 

Edit: aha, takk for info, Mala :)

Endret av Spelaren
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Spelaren skrev (13 minutter siden):

Å følge ordredatoen på mitt asus 3080 tuf på komplett.no er en kjedelig affære. Nå hoppet den fra 16. til 22. oktober - og det ville ikkje ha overrasket meg om det blir ytterligere forsinkelser når det nærmer seg igjen.

Dette er kun gledes tråden, dette her tar vi i den andre tråden 😛 

 

 

Endret av Mala
  • Liker 3
Lenke til kommentar
17 hours ago, MikeDaUnicorn said:

hell yeah! Vi må finne ut kortid vi må stå klar med F5! lurer på om det blir preorder eller hvordan det blir.. va ikkje særlig mye info rundt det utenom selve release datoen.

Man kan jo aldri vite, men jeg har lite tro på at det blir like stor iver etter en CPU som knapt er særlig mye bedre enn fjorårets. Den er absolutt noe bedre, men jeg kan aldri tenke meg at det blir like populært som 3080 GPU-en. 3080 dekket en reell sult i markedet, mens Zen3 CPU nok ikke dekker en like stor sult.

Tror scalpers skal vokte seg mot å brenne inne med sine usolgte ågerprisede CPU-er :lol:

For her kan det komme nye lagerbeholdninger fortløpende. Husk at det er TSMC, at AMD har fått byttet til seg ekstra kapasitet på silisiumkverna, at yields er ekstra høy pga. chiplet-metoden. At AMD med vilje har valgt å ikke lansere alle budsjett CPU-modellene, for å få plass til entusiastmodeller. At de nok har drøyet ekstra lenge allerede for å få på plass lagerbeholdning høy nok til å kunne ha en hard lanseringer framfor en sånn tøyselansering. Men alt er usikkert i våre dager.

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...