Gå til innhold

Deimos_Anomaly

Medlemmer
  • Innlegg

    979
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Deimos_Anomaly

  1. Kan ikke huske om jeg spilte demoen. Hvilket kart var det? Bykart? Berlin? Titan mode var jo det som gjorde at 2142 stakk seg skikkelig ut. Er jo et source spill så skulle tro det finnes en VR mod? Drar fortsatt frem Brütal Legend spillelista på Spotify en gang iblant, men valgte et originalt soundrack for lista mi.
  2. Mye det ikke ble plass til og mange spill som passer inn i flere kategorier, så jeg var bestemt på å få inn et nytt i hver rute. Remake er en litt vanskelig en, det er ikke så mange jeg stoler på klarer å gjøre en god jobb, spesielt ikke Bethesda. Rating og hate er jeg ikke så opptatt av, så det var vanskelig å finne noe der. Jeg hadde en lignende opplevelse med Monkey Island.
  3. Nei, jeg har ikke sett noe om noen livestream. Isar har ett newsroom der de poster oppdateringer: https://www.isaraerospace.com/newsroom-first-test-flight
  4. Første test fra Andøya ser ut som det kan bli på mandag mellom 12:30 og 15:30 🤞 https://www.isaraerospace.com/newsroom-first-test-flight
  5. Ja, en windows kræsj kan føre til at filer blir korrupte. Det kan også være at en feil i lagringssystemet eller lagringsenheten fører til at windows kræsjer. For Steam spill kan det være lurt å verifisere de lokale filene for de spillene du har problemer med. Jeg har lite kjennskap til Crowdstrike, men er vel ikke umulig at noen programmer bruker det. Jeg tviler dog på at det er tilfellet her.
×
×
  • Opprett ny...