Gå til innhold

Supermann-skuespilleren blir Geralt i The Witcher-serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror dette kan bli bra. I tilfeller som dette er det umulig å tilfredsstille alle. De som har vært innom TW på et eller annet tidspunkt, enten det er med spillene eller bøkene, har sin egen "perfekte versjon" av hvordan Geralt ser og høres ut.

I disse dager tror jeg det kun er en håndfull personer som kan fylle rollen, og Cavill virker som et solid valg.

Jeg hadde også sett for meg Bean/Mikkelsen som en perfekt Geralt, men sannheten er at de er for gamle tror jeg. Ser for meg at Netflix vil prøve på sin egen versjon av GoT, og da må de låse inn et stort navn som trekker seere, som takler rollen i minst 5-7 sesonger.

 

Tar heller Mikkelsen som Vesemir kanskje?

Blir uansett utrolig spennende å følge med på resten av castingen.

Lenke til kommentar

Han ønsket jo veldig å spille Geralt, så dette kan bli bra. Ryan Reynolds maset seg jo til Deadpool, og det resultatet ble jo veldig bra. Tenker de skuespillerne som er veldig godt kjent med materialet de tar for seg behandler det på en annen måte. Det vises også godt i f.eks. The Expanse, hvor han som har lest alle bøkene opp og ned i mente og er kjempe fan gjør en veldig bra jobb, selv om han ikke er 100% match utseendemessig slik han beskrives i bøkene. Han skjønner hvordan karakteren er, og dermed blir det mer troverdig og behandlet med respekten det fortjener.

Jeg lar tvilen komme Cavill til gode, jeg tror dette kan bli veldig bra.

 

Cavill er en habil skuespiller. Jeg syns han gjorde en helt ok figur i Mission Impossible og The Man From U.N.C.L.E. Dette er begge steinansikt-roller (om jeg husker sistnevnte riktig), og det er jo forsåvidt Geralt også.

Lenke til kommentar

Om skaperen av serien mener hun er best for rollen så ser jeg ikke problemet. :)

Personen er ikke valgt. Netflix søker eksplisitt etter folk med minoritetsbakgrunn for Ciri. Det vil si at de som faktisk er samme rase som det Ciri er ikke får komme på audition. White ashen haired woman med afro. Blir bra. Forbanna idioter.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Personen er ikke valgt. Netflix søker eksplisitt etter folk med minoritetsbakgrunn for Ciri. Det vil si at de som faktisk er samme rase som det Ciri er ikke får komme på audition. White ashen haired woman med afro. Blir bra. Forbanna idioter.

Ah, skjønner. Det er jo litt tullete. Nå har jo heldigvis ikke alle med minioritetsbakgrunn afro da. Så det er jo enda håp :p

Lenke til kommentar

Rasisme går begge veier

 

Det må være noe av det dummeste jeg har hørt på veldig, veldig lenge. Man må selvfølgelig ikke være bokstavtro mot hverken bøker eller spill når man gjør en adposjon for tv. At du klarer å lire av deg dette indignerte sludderet, basert på en lettere forvirret forestilling om en såkalt "omvend rasisme" som et faktisk fenomen, er så lite gjennomtenkt at jeg lurer på om du bare ikke gidder å tenke.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

... og Ciri skal portretteres av en jente med minoritetsbakgrunn. Hopper over denne serien gitt. Rasisme går begge veier, se for dere spetakkelet om det hadde vært omvendt.

 

Det går an å ytre sånt tøv som dette uten å være rasist, men det er faen meg bare så vidt.

Endret av Isbilen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om de faktisk utelukker en "rase" fra å i det hele tatt stille til audition (uten at jeg vet dette), så er det jo rasisme. Ikke "omvendt rasisme".

 

En media produksjon går etter penger, de har hørt at penger ligger i å vise minioriteter, dette er kapitalisme. 

Og de utelukkker ikke en "rase" de spesifiserer hva de ser etter i et visuelt media, det er ikke noe anderlederledes enn at de ser etter pene mennesker eller et menneske med en viss look. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...