Gå til innhold

Nora Mørk truer med å trekke seg på landslaget.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke lest så mye om henne, men skjønner at det er bildene henne har blitt hacket det er om... Som "alle" har sett.. Jeg har ikke sett, og har ikke noe interesse av det heller.. 

 

Men så mye publisitet som det har vært rundt disse bildene, vil jeg tro at reklamen for disse stjålne bildene gjør at folk vil laste dem ned mer enn før, og i værste tilfelle vil dette også være med på å holde bildene på nett.. 

Jeg ønsker ingen å oppleve dette.. Men jeg føler det har gått litt vell langt rundt disse bildene.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det var sikkert kjipt å få spredd bildene sine, men det er nok drama nå. Hun burde kanskje tatt litt lærdom av Rune Rudberg som fikk spredd et mye drøyere bilde. Han tok det med et smil og skrev en festlig sang om det.

 

 

Håper ihvertfall folk har lært litt av denne saken. Vil man ikke ha nakenbildene sine spredd over alle hauger bør man kanskje oppbevare dem litt mindre tilgjengelig. Vet heller ikke om jeg kjøper at "mobilen ble hacket".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Og hvorfor skulle hun ha naken bilde av seg selv på mobilen, i tilfelle hun glemmer hvordan hun ser ut naken?!

 

 

Akkurat den setningen kan du spare deg. Folk må få lov til å gjøre akkurat hva de vil med tingene sine.

 

Men jeg savner fra Nora en innrømmelse av at hun også selv har dreti seg ut. Hun har vel brukt navnet på bikkja eller noe slikt som passord. Om hun i stedet advarte andre om hvor idiot hun har vært på sin egen digitale sikkerhet, så hadde hun kanskje hjulpet andre piker å unngå det samme. I stedet skal det frem at det er alle andre sin skyld at nakenbilder av henne nå er tilgjengelig med et par tastetrykk, for nesten alle i hele verden..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Og hvorfor skulle hun ha naken bilde av seg selv på mobilen, i tilfelle hun glemmer hvordan hun ser ut naken?!

 

 

Akkurat den setningen kan du spare deg. Folk må få lov til å gjøre akkurat hva de vil med tingene sine.

 

Men jeg savner fra Nora en innrømmelse av at hun også selv har dreti seg ut. Hun har vel brukt navnet på bikkja eller noe slikt som passord. Om hun i stedet advarte andre om hvor idiot hun har vært på sin egen digitale sikkerhet, så hadde hun kanskje hjulpet andre piker å unngå det samme. I stedet skal det frem at det er alle andre sin skyld at nakenbilder av henne nå er tilgjengelig med et par tastetrykk, for nesten alle i hele verden..

 

Vel du byr på trøbbel om du er kjendis og du går rundt med nakenbilder av deg selv i vesken. Selv om du har glidelås på kan en tyv som vet hva han gjør lett få tak i dem. Er i praksis hva hun gjorde. Feil av tyven så klart. 

Men hun er da ganske medskyldig. Fordi vi lever ikke i en perfekt verden der alle følger spillereglene.

 

Burde bare "take it on the chin" og gjøre det beste ut av det. I stedet for og gjøre seg til et fjols.

Endret av DirekteDemokrati
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Og hvorfor skulle hun ha naken bilde av seg selv på mobilen, i tilfelle hun glemmer hvordan hun ser ut naken?!

 

 

Akkurat den setningen kan du spare deg. Folk må få lov til å gjøre akkurat hva de vil med tingene sine.

 

Men jeg savner fra Nora en innrømmelse av at hun også selv har dreti seg ut. Hun har vel brukt navnet på bikkja eller noe slikt som passord. Om hun i stedet advarte andre om hvor idiot hun har vært på sin egen digitale sikkerhet, så hadde hun kanskje hjulpet andre piker å unngå det samme. I stedet skal det frem at det er alle andre sin skyld at nakenbilder av henne nå er tilgjengelig med et par tastetrykk, for nesten alle i hele verden..

 

Vel du byr på trøbbel om du er kjendis og du går rundt med nakenbilder av deg selv i vesken. Selv om du har glidelås på kan en tyv som vet hva han gjør lett få tak i dem. Er i praksis hva hun gjorde. Feil av tyven så klart. 

Men hun er da ganske medskyldig. Fordi vi lever ikke i en perfekt verden der alle følger spillereglene.

 

Burde bare "take it on the chin" og gjøre det beste ut av det. I stedet for og gjøre seg til et fjols.

 

 

Ikke enig. FBI brukte et halvt års tid(?) på å hacke en iPhone de hadde i sin besittelse. Tar man egen sikkerhet (spesielt som kjendis) på alvor. Så er det som å løpe rundt med bildene lukket inne i Fort Knox. Det Nora Mørk har gjort, om hun hadde idiot passord. Er at hun la nøkkelen til Fort Knox under dørmatta..

Lenke til kommentar

Også litt overrasket over hvor mye hun velger å fronte dette i media. Kjente ikke til henne fra før og har igrunn ikke vært særlig interessert i hverken henne eller bildene, men disse utspillene bidrar jo til å stadig minne om at disse bildene av hennes finnes, så en kan jo spørre seg hvor mange tusen flere som har sett bildene av ren nysgjerrighet på grunn av at hun velger å sette så stort fokus på dem. 

 

Ellers stusser jeg over at hun, hvis jeg forstår det riktig, kaller det seksuell trakassering at noen på herrelandslaget ser på bilder av henne som allerede har havnet på internett. Skjønner at det er ubehagelig, men trakassering? 

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor hun gnåler så, sjekket ut bildene bare for å få en ide av hva det var som var blitt lekket, er en del bilder av rumpa hennes bakfra og fra siden, og ett par frontbilder av underlivet liksom, ikke noe spesielt avslørende, så ikke kjønnsorganer eller nippler . Får meg til å tro at dette faktisk er ett PR stunt. 

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg har tilfeldigvis sett disse mye omtalte bildene (nei, har verken spredd, delt eller lastet ned Nora :p

 

Subjektivt ment var ikke bildene spesielt drøye. En gjennomsnitts litt småvampete Instagram-profil til ei småkåt 16 år gammel jente som søker likes og følgere er et mer seksualisert og drøy enn disse uskyldige bildene her. Slik saken er omtalt skulle man jo tro det dreier som om sexorgier med fri flyt av diverse kjønnsorganer. Men her er det ikke så veldig mye mer enn bikinibilder som spretter opp. 

 

Man ser mer kropp i en typisk reklame for kroppspleieprodukter - for å si det slik. 

 

Hykleri? Dette begynner å bli hysterisk. Og VG er faktisk den som har spredd bildene mest. Tygg litt på den.

 

Det som er helt sinnsykt er at i 2014 ble over 100 000 private Snapchat-bilder hacket og delt. Over 13 gb ble lastet opp, systematisk kategorisert og sortert. Flere tusen personer ble rammet. Denne saken fikk MINDRE oppmerksomhet enn denne saken. Hvor er logikken her?

 

Min teori er at saken har begynt å bli nesten småkomisk, slik at VG produserer saker og folk tenker "Hva nå da, Nora?" også trykker de inn i ren clickbate-stil for å se. Ingenting er mer clickbate enn saker som har ordet naken i seg. Her er det faktisk media og Nora som er den største sprederen. 

 

Til sist:

Hei hei Nora, regner med du leser dette. :) 

Hva med å heller fokusere på håndballen og legge denne ballen dø? (!) 

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...