Gå til innhold

Nora Mørk truer med å trekke seg på landslaget.


Anbefalte innlegg

Vet fortsatt ikke om jeg kjøper at mobilen ble hacket. Høres ut som en litt for enkel måte å skrive fra seg ansvar på, litt som at bikkja spiste opp leksene.

 

Enig at det viker som en måte å fraskrive seg ansvaret på. Det blir for lett å si at noen bare hacket mobilen. Har man for eksempel vært sløv og latt mobilen ligge ulåst mens man skal på do, er ikke det å hacke. Skriver du det 4 sifra passordet ditt uten å forsikre deg om at ingen snapper det opp, og bruker passordet, er heller ikke det hacking. På et eller annet tidspunkt må Nora ha vært uforsiktig og må ta en del av ansvaret for at bildene kom på avveie.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette hadde roet seg og de som hadde spredd bildene in the first place var sporet opp, allikevel valgte hun å gå ut rett før en viktig landskamp å angripe ett par av spillerne for å ha snakket om/sett på bildene. Er helt enig med landslagskapteinen at dette var unødvendig. 

 

Selv vil jeg kalle det idiotisk som i en selvpåført ekstra lidelse, spesielt disse truslene om å trekke seg på landslaget gjorde vondt verre og nærmer seg karakterdrap av egen person. Om hun ikke ønsket den ekstra PR da selvfølgelig, være med å ri videre på metoo bølgen. Får ikke håpe det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er for kvinners rett til å gjøre som dem vil, men jeg er også veldig obs på at dem i visse sammenhenger er sårbare. Sånn er det bare.

Helt klart. Balansegangen ligger i å (gi råd om) å opptre «fornuftig», men samtidig aldri latterliggjøre eller legge skyld på dem som blir utsatt for noe. Der har vi som menn (og fedre) et spesielt ansvar.

 

-k

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...