Gå til innhold

E3 2017 - Pressekonferanser og generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er hva jeg kan absolutt kritisere Sony for - Vi visste om alle disse spillene, ingen overraskelser, men igjen det har vært ett tema for hele E3. Ganske daut på store annonseringer, som jeg trodde var litt av poenget med showet.

Uansett masse jeg er gira på når det kommer til Sony, så nå blir det PS4.

Lenke til kommentar

Spider-Man så greit ut, men var lite nytt for meg egentlig iforhold til hva jeg forventet. Men det at du har "FPS-mode" til tider og svingina er nok til et kjøp kanskje. Savna dog et litt bedre og kanskje mer fargefullt karaktergalleri, spesielt når det kommer til skurker. Men vi fikk Miles Morales (en av de andre Spider-Man`ene), som var gøy, men for en Marvel-fan så må det litt mer enn dette til å imponere meg.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Sony leverte helt greit i år. Ble litt reprise ifra ifra 2016 og vi må vente til ut i 2018 på det aller meste som ble vist. Så jeg synes nesten så langt at Ubisoft har imponert mest i år. Med Microsoft og PlayStation på en delt andre plass.

 

Så gjenstår det å se hva Nintendo har å vise. 

 

En ting er sikkert. Det er mye å glede seg til. Masse fantastiske tredjeparts spill som vil forhåpentligvis se fantastisk ut på Xbox One X. Og noen utrolige eksklusive på PS4Pro. Skyrim til PSVR blir nok en helt vill opplevelse. Så får vi bare krysse fingrene for at Nintendo leverer så det dundrer. 

Lenke til kommentar

Dette var virkelig noe av det verste Sony har prestert under en E3. Fryktelig.

 

Ingenting nytt, de store titlene var oppfølgere (som forøvrig ikke så bra ut, f.eks GoW), og spiderman av alle spill avslutter showet... Er Sony seriøse? 60 minutter med hva, 7-8 spill? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er enig i at det var kjedeligt, men Sony har ein haug med store spill på lur, og Microsoft har ein super kraftig konsoll, uten noen spill av interesse, hvertfall for oss som vil spille det vi kan spille på PC. So di vinner nok ein god del på det.

 

Da blir det nok til at eg selge PS4en min og kjøper meg ein PS4 pro, og beholder vanlig Xbox one tilfelle det kommer noe. Blir nok mest i PC og PS4 Pro i framtida.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hehe..du får nok ikke noen til å bite på den der Colin  :rofl:

Det er ikke noe å bite på, jeg er helt seriøs. Fryktelig konferanse, og folk klaget over Microsofts spill, de må nok se seg selv i speilet etter denne konferansen. Er du happy? Skyrim VR er det du kan trekke frem som positivt, sier vel egentlig sitt, gjør det ikke? Wow, VR er kult men kom ann LarZen, geez.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hehe..du får nok ikke noen til å bite på den der Colin  :rofl:

Det er ikke noe å bite på, jeg er helt seriøs. Fryktelig konferanse, og folk klaget over Microsofts spill, de må nok se seg selv i speilet etter denne konferansen. Er du happy? Skyrim VR er det du kan trekke frem som positivt, sier vel egentlig sitt, gjør det ikke? Wow, VR er kult men kom ann LarZen, geez.

 

 

Vanskelig å ta deg veldig seriøst når du skriver at God of War hadde elendig grafikk, da. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Hehe..du får nok ikke noen til å bite på den der Colin  :rofl:

Det er ikke noe å bite på, jeg er helt seriøs. Fryktelig konferanse, og folk klaget over Microsofts spill, de må nok se seg selv i speilet etter denne konferansen. Er du happy? Skyrim VR er det du kan trekke frem som positivt, sier vel egentlig sitt, gjør det ikke? Wow, VR er kult men kom ann LarZen, geez.

 

 

Vanskelig å ta deg veldig seriøst når du skriver at God of War hadde elendig grafikk, da. :)

 

Sammenlignet med Anthem så det ikke bra ut, nei. :)

Loch ness-udyret så veldig dårlig ut, til å være et monster i God of War universet. Vært mer imponerende før.

Endret av Colin.
Lenke til kommentar

Jeg så på med Mixer app'en på min Xbox One S. Artig at spillene fra Mixpot'en begynte å tikke inn midt i sendingen. :D

 

Sikker på at det ikke var meldinger om at de trakk tilbake rewardsa fra mixpoten i går som straff for å se konkurrenten sin stream da? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...