Gå til innhold

E3 2017 - Pressekonferanser og generell diskusjon


Anbefalte innlegg

                                                logo-e3-sub.png                                                                                                                                                      

 

 

 

E3 2017 er rett rundt hjørnet og allerede lørdag 10. juni braker det løs når EA entrer scenen. En rekke spill er forventet å dukke opp, men vi kan også håpe på noen overraskelser.

 

Når starter det?

Lørdag 10. juni - 21:00 EA

Søndag 11. juni - 23:00 Microsoft

Mandag 12. juni - 06:00 Bethesda

Mandag 12. juni - 19:00 PC Gaming Show

Mandag 12. juni - 22:00 Ubisoft

Tirsdag 13. juni - 03:00 Sony

Tirsdag 13. juni - 18:00 Nintendo Direct

 

Hvor kan jeg se det?

Twitch

 

Det er bare å glede seg til lange dager og lite søvn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stemmer det. Hentet tidspunktene fra artikkelen til Gamer.

 

Jeg håper vi får se litt mer fra Ni No Kuni II: Revenant Kingdom og kanskje en slippdato. Det blir også spennende å se hva MS kommer med. Crackdown er et spill jeg gleder meg til å se i aksjon. Kall meg gjerne rar, men jeg er også litt spent på Assassin's Creed: Origins. Settingen i Egypt er spennende og har et stort potensiale. Call of Cthulhu, Vampyr og Super Mario Odyssey er også spill jeg gjerne vil se mer av.

Lenke til kommentar

Blir en litt rar E3 for min del i år. Er veldig få av de annonserte spillene jeg ser frem til, og har lave forventninger til alle overraskelsene. Men vi får se. Er vel rimelig bekreftet at MS vil vise frem XB Scorpio i år, så da må jo Sony virkelig slå på stortromma for å ikke "tape" E3.  Så hva vil de vise frem? Hvor mange, store, ekskusive titler har de igjen de ikke har bekreftet eller nylig(-ish) fikk en oppfølger?

 

Ellers håper jeg på mer fokus på PSVR. Er mange bra indie-spill der ute til VR, men savner et skikkelig AAA-spill som støtter PSVR hele veien, som Resident Evil 7. Hadde vært tøft med et rollespill i stil med Fallout, Elder Scrolls osv i full VR. Eller bare gi oss en VR-mode til Elder Scrolls Online.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til å se mer av Final Fantasy VII Remake!

 

Ellers hadde det vært bra å se noe nytt innen VR.

Detroit fra David Cage ser også litt interessant ut.

 

Som vanlig blir det vel mer av de samme kjedelige, repetitive (skyte-)spillene som jeg har vokst fra for lenge siden. Men jeg følger med hvert år likevel, tradisjonen tro ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...