Gå til innhold

E3 2017 - Pressekonferanser og generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-8OkEXm

Low Roar er bra, nå er jeg farlig nær off-topic, men vil anbefale sangen: Nobody Loves Me Like You.

 

De ligner Beach House, som også har sånn stemningsfull ballade greie gående. 

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flytter sitatet og spørsmålet hit da det ikke passer helt inn i PS4-tråden.

 

Det er første gang i historien at en bil har blitt lansert på ei spill-messe. Det er ganske unikt og bra jobba av MS/Turn10 å få til. Spesielt med Porsche som av lisens-årsaker er i få bilspill. 

Vet ikke, det er mulig at det er min svært manglende interesse for bilspill som gjør det, men jeg klarer ikke å skjønne hva som egenlig var greia med det der? Har jo lite til ingenting med selve spillet å gjøre. Føltes ut som det Ubisoft pleier å gjøre med Just Dance, å sende en pop-stjerne på scenen for å synge èn sang som er med i spillet, kanskje litt mindre kleint enn akkurat det da. Er denne typen markedsføring noe som faktisk fungerer? Har alltid trodd at Ubisofts pop-stjerner, EA's sports-stjerner, og alt det der mest var rare og kleine kuriositeter uten betydning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, Forza Motorsport 7 kjører i NATIVE 4k oppløsning. GT Sport på PS4 Pro kjører NATIVE i 1800p med checkerboard upscaling. Så Playstation rendrer altså bare 5,76 millioner piksler, mens Xbox One X rendrer samtlige 8,294 millioner pikslene i et 4k bilde, eller 30% mer. Hvor stor synlig forskjell det er vil gjenstå å se, men å si at GT Sport er i 4k/60Hz er beint ut løgn. ;)

Det er første gang i historien at en bil har blitt lansert på ei spill-messe. Det er ganske unikt og bra jobba av MS/Turn10 å få til. Spesielt med Porsche som av lisens-årsaker er i få bilspill.

Det første jeg tenkte når de dro frem den bilen var fuck nå tråkker de i tv tv tv fella igjen. Den bilen var så misplassert der at jeg fikk en flau smak i kjeften.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk er vel uansett forskjellige? Jeg liker bilspill til en viss grad. Men jeg er bare interessert i en "super duper modell" for å få en bedre kjøre opplevelse som gir raskere rundetider eller bedre plasseringer. Om det er en Lamborghini eller Porsche som er toppmodellen kunne ikke brydd meg mindre. Og om jeg noensinne kjøper Forza 7, så kommer det ikke til å være fordi de hadde en ekte Porsche på E3. Jeg tipper akkurat det kommer til å ha nærmer 0% med hvorvidt jeg kjøper eller ikke. Men at det kan ha en underbevisst effekt på folk som er over gjennomsnittlig interessert i biler og bilspill. Det er vel ikke umulig å forestille seg?

 

Om du ser din svette overvektige nabo drikke lunken Cola fra en 1,5L plast flaske ute i hagen. Så tenker jeg du ikke blir like tørst på en Cola som om du ser en reklame med en vakker lettkledd mann/dame på stranda som drikker fra glassflaske med kondens perler på? Underbevisstheten er ikke alltid like politisk korrekt som man selv liker å innbille seg at man er. ;)

Endret av Gabri3L
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Vel, Forza Motorsport 7 kjører i NATIVE 4k oppløsning. GT Sport på PS4 Pro kjører NATIVE i 1800p med checkerboard upscaling. Så Playstation rendrer altså bare 5,76 millioner piksler, mens Xbox One X rendrer samtlige 8,294 millioner pikslene i et 4k bilde, eller 30% mer. Hvor stor synlig forskjell det er vil gjenstå å se, men å si at GT Sport er i 4k/60Hz er beint ut løgn. ;)

Det er første gang i historien at en bil har blitt lansert på ei spill-messe. Det er ganske unikt og bra jobba av MS/Turn10 å få til. Spesielt med Porsche som av lisens-årsaker er i få bilspill.

Det første jeg tenkte når de dro frem den bilen var fuck nå tråkker de i tv tv tv fella igjen. Den bilen var så misplassert der at jeg fikk en flau smak i kjeften.

 

Ja tenkt så kleint å presentere den raskeste modellen av den mest ikoniske sportsbilen gjennom tidene samtidig som de lanserer det beste bilspillet gjennom tidene. Det er jo absolutt ingen match... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Vel, Forza Motorsport 7 kjører i NATIVE 4k oppløsning. GT Sport på PS4 Pro kjører NATIVE i 1800p med checkerboard upscaling. Så Playstation rendrer altså bare 5,76 millioner piksler, mens Xbox One X rendrer samtlige 8,294 millioner pikslene i et 4k bilde, eller 30% mer. Hvor stor synlig forskjell det er vil gjenstå å se, men å si at GT Sport er i 4k/60Hz er beint ut løgn. ;)

Det er første gang i historien at en bil har blitt lansert på ei spill-messe. Det er ganske unikt og bra jobba av MS/Turn10 å få til. Spesielt med Porsche som av lisens-årsaker er i få bilspill.

Det første jeg tenkte når de dro frem den bilen var fuck nå tråkker de i tv tv tv fella igjen. Den bilen var så misplassert der at jeg fikk en flau smak i kjeften.

Ja tenkt så kleint å presentere den raskeste modellen av den mest ikoniske sportsbilen gjennom tidene samtidig som de lanserer det beste bilspillet gjennom tidene. Det er jo absolutt ingen match...

På en spillmesse nei. Jeg kan se linken bil bilspill jeg også, men synes ikke den var særlig vellykka for noen av de to.

Lenke til kommentar

Vel, Nintendo fokuserte på spill og hadde en ganske underholdende, kort og konsis samt informativ presentasjon. Og har kjørt livestreams hver dag med masse intervjuer med utviklere og gameplay fra nye spill. De har klart å please fansen både med spillnyhetene sine, og ved å gjøre seg tilgjengelige og åpne i sosiale medier. 

 

De andre konferansene føler jeg var mest spilltrailere på repeat med tilhørende applaus. Føles som de henger noen år etter Nintendo plutselig. Tables have turned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...