Gå til innhold

E3 2017 - Pressekonferanser og generell diskusjon


Anbefalte innlegg

 

Med tanke på Beyond Good and Evil - Har aldri spilt det første, så vet ikke helt hva det er egentlig. Bare fått med meg at folk har ventet på ett nytt spill i serien i årevis. Er dette det dere forventet/ønsket?

 

Nå er det så veldig mange år siden jeg spilte det, men det jeg husker best er stemningen og følelsen spillet ga. Den traileren vi fikk se nå var jo veldig lite beskrivende for hvordan spillet faktisk blir, men jeg merket litt av den samme stemningen, humoren osv, så får vente og se. Er mest bare glad for å endelig se en faktisk bekreftet oppfølger. :)

 

Der gikk Ubisoft på førsteplass for min del. Spennende å se hva Sony kommer med i natt.  :grin2:

Helt enig, var litt usikker i forhold til MS, men Beyond Good and Evil 2 tippet vektskålen. De viste gode spill, Mario+Rabbids, Skull and Bones, Beyond Good and Evil 2, og AC: Origins og Far Cry så jo greit ut. Presentasjonen var også kort og konsis og de fordelte informasjonen på en god måte. Absolutt denne konferansen Sony må måle seg med for å "vinne" i natt. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

:love: Ubisoft  :love:

 

De har fått mye pes opp gjennom årene, men jeg må si at jeg liker Ubisoft veldig godt. De lager spill som appellerer til meg. Denne konferansen var solid. Kanskje bedre enn MS sin også.

 

Ja dem har som dem fleste selskaper rota litt til for seg selv til tider. Men alt i alt så som deg så lager dem spill som jeg liker. Mye idag som så gøy og spennende ut :)

Er derfor jeg er litt mer der at jeg bryr meg ikke om hvem som gir ut spillet, bare gi meg gode spill. Ubisoft viste mye lovende i år. Første gang på mange år at jeg faktisk er Interessert i AC. Så kudos to Ubisoft!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Med tanke på Beyond Good and Evil - Har aldri spilt det første, så vet ikke helt hva det er egentlig. Bare fått med meg at folk har ventet på ett nytt spill i serien i årevis. Er dette det dere forventet/ønsket?

 

Nå er det så veldig mange år siden jeg spilte det, men det jeg husker best er stemningen og følelsen spillet ga. Den traileren vi fikk se nå var jo veldig lite beskrivende for hvordan spillet faktisk blir, men jeg merket litt av den samme stemningen, humoren osv, så får vente og se. Er mest bare glad for å endelig se en faktisk bekreftet oppfølger. :)

 

Ok. Vel fant originalen på salg på Gog nå, kjøpte det. Spent på se om jeg liker det og kan bli hyped på mer.

Lenke til kommentar

Må innrømme jeg er litt irritert på Nintendo som bare melder seg ut av spesifikasjons "racet". Men likevel skal ha en formue for konsollen sin. Blir sinnssykt dyre spill når man bare vil spille 2 av spillene demmes. Samtidig så ser spillene som er multiplatform med støtte for Switch fullstendig søppel ut. Så det virker som konsekvensen er at de trekker ned kvaliteten på grafikken på spill som kommer til Switch også. At PS4 og Xbox versjonene kommer for eksempel bare til å ha flere trær, i stedet for bedre kvalitet på trærne. Nesten heller trist at de slapp til tredje parts utviklere..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Må innrømme jeg er litt irritert på Nintendo som bare melder seg ut av spesifikasjons "racet". Men likevel skal ha en formue for konsollen sin. Blir sinnssykt dyre spill når man bare vil spille 2 av spillene demmes. Samtidig så ser spillene som er multiplatform med støtte for Switch fullstendig søppel ut. Så det virker som konsekvensen er at de trekker ned kvaliteten på grafikken på spill som kommer til Switch også. At PS4 og Xbox versjonene kommer for eksempel bare til å ha flere trær, i stedet for bedre kvalitet på trærne. Nesten heller trist at de slapp til tredje parts utviklere..

 

Er du irritert over konsollspill generelt, eller var det kun Nintendo du siktet til? 

Lenke til kommentar

Må innrømme jeg er litt irritert på Nintendo som bare melder seg ut av spesifikasjons "racet". Men likevel skal ha en formue for konsollen sin. Blir sinnssykt dyre spill når man bare vil spille 2 av spillene demmes. Samtidig så ser spillene som er multiplatform med støtte for Switch fullstendig søppel ut. Så det virker som konsekvensen er at de trekker ned kvaliteten på grafikken på spill som kommer til Switch også. At PS4 og Xbox versjonene kommer for eksempel bare til å ha flere trær, i stedet for bedre kvalitet på trærne. Nesten heller trist at de slapp til tredje parts utviklere..

Litt for mye alkohol gjennom Ubisoft's pressekonferanse?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Må innrømme jeg er litt irritert på Nintendo som bare melder seg ut av spesifikasjons "racet". Men likevel skal ha en formue for konsollen sin. Blir sinnssykt dyre spill når man bare vil spille 2 av spillene demmes. Samtidig så ser spillene som er multiplatform med støtte for Switch fullstendig søppel ut. Så det virker som konsekvensen er at de trekker ned kvaliteten på grafikken på spill som kommer til Switch også. At PS4 og Xbox versjonene kommer for eksempel bare til å ha flere trær, i stedet for bedre kvalitet på trærne. Nesten heller trist at de slapp til tredje parts utviklere..

 

Er du irritert over konsollspill generelt, eller var det kun Nintendo du siktet til? 

 

 

Ytelse i forhold til pris på Switch er det som irriterer meg. Jeg hadde ikke brydd meg om det bare gikk ut over de som kjøper Switch. Det må jo være opp til hver enkelt. Men når utviklerne ser ut til å "dumme" ned spill fordi de skal fungere på Switch i tillegg til PS4 og XBox, så blir det litt for dumt. Husker ikke titlene nå, det var så mange på MS stream'en. Så mulig jeg over reagerer. Men ~3400Kr for det som i praksis er et Nvidia Shield nettbrett med noen mini BT kontrollere til.. Lett å si nei takk til..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Hm, de sendte jo den ene Ludens-statuen til USA. Tenkte kanskje de skulle stille den ut på e3. 

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...