Gå til innhold

Call of Duty WWII er annonsert


Anbefalte innlegg

Grafisk ser det jo ekstremt stødig ut, men håper ikke traileren reflekterer spillet for mye. Virker som det er mye hesblesende set pieces, som i seg selv kan være kult, men håper det er mange rolige sekvenser med soldatene dine, og at de tar seg tid til å bygge gode karakterer. Har ikke kjøpt COD på mange år, men om dette blir bra kan det fort bli kjøp.

Sånn har cod aldri vært. Så tviler de starter nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CoD4: Fikk meg involvert i serien, fordi det var moderne krigføring

MW2: Likte det ikke like godt, fordi det var mer "over the top"; ikke så autentisk og virkelighetsnært

BO: Likte det dårligere enn MW2: Spesielle animasjoner og dårligere nettkoding, dårlig variasjon i våpen

MW3: Fremdeles på vei nedover fra CoD4

Black Ops 2: Det siste Call of Duty spillet jeg kjøpte. Jeg likte det best av alle spillene siden CoD4, noenlunde like godt som MW2.

 

...

World at War: Var ikke så interessert; Andre verdenskrig, 70 år tilbake i tid.

Advanced Warfare: Sci-Fi: Totalt uinteressert

Ghosts: Sci-Fi: Totalt uinteressert

Black Ops 3: Sci-Fi: Totalt uinteressert

Infinite Warfare: Totalt uinteressert -- venter fremdeles på at de skal slippe Modern Warfare Remastered separat: Jeg kjøper ikke en Titanfall klone for å få spillet jeg vil ha.

 

...

 

Battlefield 3 og 4 hjalp meg med å holde interessen for FPS-spill oppe.

Hardline var bare tåpelig.

Jeg var borti ARMA3, men det har flight-sim-kontroller for karakteren din, og det er tredjeperson i multiplayer.

 

...

 

Og så kommer Battlefield 1.

Og så kommer CoD med WW2.

 

6 år uten noen spill som tar for seg dagens verden -- da jeg regner Black Ops 2 som alt for mye Sci-Fi til at det virkelig tilfredsstilte kløen etter moderne krigføring.

 

...

 

Jaja.

Kanskje i 2018?

Men da tenker jeg at Battlefield går til WW2, mens Call of Duty går for sci-fi igjen.

 

Anbefaler deg å prøve squad. Ganske realistisk, men ikke ArmA realistisk. Laget av de som lagde project reality til BF2. Stort sett veldig bra miljø og teamplay.

Lenke til kommentar

 

Grafisk ser det jo ekstremt stødig ut, men håper ikke traileren reflekterer spillet for mye. Virker som det er mye hesblesende set pieces, som i seg selv kan være kult, men håper det er mange rolige sekvenser med soldatene dine, og at de tar seg tid til å bygge gode karakterer. Har ikke kjøpt COD på mange år, men om dette blir bra kan det fort bli kjøp.

Sånn har cod aldri vært. Så tviler de starter nå.

 

 

 

Spilt Infinite Warfare? Veldig god historie og karakterer der.

Lenke til kommentar

 

 

Grafisk ser det jo ekstremt stødig ut, men håper ikke traileren reflekterer spillet for mye. Virker som det er mye hesblesende set pieces, som i seg selv kan være kult, men håper det er mange rolige sekvenser med soldatene dine, og at de tar seg tid til å bygge gode karakterer. Har ikke kjøpt COD på mange år, men om dette blir bra kan det fort bli kjøp.

Sånn har cod aldri vært. Så tviler de starter nå.

 

 

 

Spilt Infinite Warfare? Veldig god historie og karakterer der.

 

 

Har ikke spilt  siden Modern warfare 1 blacks ops 1. 

Lenke til kommentar

 

 

Grafisk ser det jo ekstremt stødig ut, men håper ikke traileren reflekterer spillet for mye. Virker som det er mye hesblesende set pieces, som i seg selv kan være kult, men håper det er mange rolige sekvenser med soldatene dine, og at de tar seg tid til å bygge gode karakterer. Har ikke kjøpt COD på mange år, men om dette blir bra kan det fort bli kjøp.

Sånn har cod aldri vært. Så tviler de starter nå.

 

 

 

Spilt Infinite Warfare? Veldig god historie og karakterer der.

 

 

Og Kevin Spacey :D (Doh! Gikk fort i svingene der... Det var jo Advanced Warfare det)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Nå er det ikke lenge til og må si jeg gleder meg som en liten unge! 

Er veldig spent på storyen, til nå er World at war min favoritt med storyinhold. (Også fordi det ikke er en final boss,men en nasjon mot en annen nasjon) Slutten var overraskende og bra!   Nå får vi enda en story basert på sanne moment og innspill og gleder meg virkelig!  



Er også spennt på salgstalla og hvordan dette spillet presterer mot de store forgjengerne sine (som Black ops, Mw1,Mw2,Mw3) 

Endret av Chocolate-Monster
Lenke til kommentar

Spilte igjennom World At War igjen på Xbox One her for en stund siden, og det var fortsett ganske så morro ja :) Faktisk litt liv i online delen enda.

Klar for WW2 nå!

Jeg gråter litt inni meg hver gang jeg bruker BARen. Snakk om væikeste våpen feel i historien. "Våpen feelen" i south park på Nintendo 64 der man kaster snøballer på kalkuner er bedre. Jeg føler virkelig at de snøballene treffer de kalkune. Mens BARen føles ut som en plastikk leke.

Lenke til kommentar

World at War var jo og det absolutt verste cod når det kommer til våpenlyd.

Jo da den var værstigen. Men COD har aldri hatt gode våpen lyder (snakker ikke realisme) men kraft.

 

En ting er pistoler greit de er puslete i lyden. Men i en krig med automat våpen og kraftige rifler vil pistoler ofte høres litt puslete ut.

Men når automat våpen alle som en høres ut som elektriske air soft våpen. Blir det veigt.

 

COD 1 hadde vel de våpene som "bråka" mest.

MG42 i COD 1 hadde en nasty lyd. Som gjorde at du ikke ville gå i nærheten.

Lenke til kommentar

 

World at War var jo og det absolutt verste cod når det kommer til våpenlyd.

Jo da den var værstigen. Men COD har aldri hatt gode våpen lyder (snakker ikke realisme) men kraft.

 

En ting er pistoler greit de er puslete i lyden. Men i en krig med automat våpen og kraftige rifler vil pistoler ofte høres litt puslete ut.

Men når automat våpen alle som en høres ut som elektriske air soft våpen. Blir det veigt.

 

COD 1 hadde vel de våpene som "bråka" mest.

MG42 i COD 1 hadde en nasty lyd. Som gjorde at du ikke ville gå i nærheten.

 

Så vidt jeg husker så var alle lydene av våpen i Black ops 2 tatt fra skytebanen.

Lenke til kommentar

 

 

World at War var jo og det absolutt verste cod når det kommer til våpenlyd.

Jo da den var værstigen. Men COD har aldri hatt gode våpen lyder (snakker ikke realisme) men kraft.

 

En ting er pistoler greit de er puslete i lyden. Men i en krig med automat våpen og kraftige rifler vil pistoler ofte høres litt puslete ut.

Men når automat våpen alle som en høres ut som elektriske air soft våpen. Blir det veigt.

 

COD 1 hadde vel de våpene som "bråka" mest.

MG42 i COD 1 hadde en nasty lyd. Som gjorde at du ikke ville gå i nærheten.

 

Så vidt jeg husker så var alle lydene av våpen i Black ops 2 tatt fra skytebanen.

 

Bare fordi du tar opp lyden betyr ikke at du gjenngir lyden bra. Det kommer helt ann på hvordan de mikser de. 

Lenke til kommentar

Hva synes dere om WW2 sålangt?  Jeg har bare spilt online til nå og digger WAR mode, og ellers var det ganske chill spill. Har 13 timer på 2 dager nå etter skoletid :b Liker at man får så mange supplydrops hele tiden.  Neptune i WAR mode er det eneste som frustrerer litt når man spiller mot et lag som sammarbeider skikkelig og ingen på laget ditt sammarbeider, alle bare løper for å dø....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...