Gå til innhold

Call of Duty WWII er annonsert


Anbefalte innlegg

Du skjønner vel at du får slike kommentarer pga du ordlegger deg dumt? Ironisk at du oppfordrer til å slutte med slike ovenfra og ned holdninger med kommentarer som " At det er flest som spiller det på konsoll i dag er nok rett da COD har blitt spill for barn og tenåringer med ADHD spasmer." som er utgangspunktet til diskusjonen.

 

At du ikke liker hvordan COD har utviklet seg er helt i din rett og jeg er tildels enig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt fra BlackOpsII så har spillserien bare gått nedover, de burde aldri ha prøvd seg på å bli som Titanfall fordi det er rett å slett kjett. Blir sunt for spillserien å gå tilbake til røttene de hadde. Hvis det er likt som BF1 bare i en annen tid, så skal jeg forhåndsbestille, ellers blir det nok ikke kjøpt, rett å slett fordi serien har nesten virket død i de siste lanseringene.

Endret av EdisMester™
Lenke til kommentar

noen som vet om det er Treyarch eller Infinity Ward som utvikler Spillet? regner med Treyarch siden de bytter på annenhvert år

 

Treyarch traff spikeren med Black Ops serien mens føler infinity Ward ikke har laget et bra CoD siden Modern warfare 1 som de produserte med Treyarch. Infinity Ward er de som sto bak Call of Duty 2 så vet ikke hvem jeg vil ha som utvikler.

Lenke til kommentar

Du skjønner vel at du får slike kommentarer pga du ordlegger deg dumt? Ironisk at du oppfordrer til å slutte med slike ovenfra og ned holdninger med kommentarer som " At det er flest som spiller det på konsoll i dag er nok rett da COD har blitt spill for barn og tenåringer med ADHD spasmer." som er utgangspunktet til diskusjonen.

 

At du ikke liker hvordan COD har utviklet seg er helt i din rett og jeg er tildels enig.

 

Ikke jeg som bryr meg ;) Du skjønte tydeligvis ikke at jeg bare sier det samme som han sier :)

Endret av LoveAmiga
Lenke til kommentar

 

 

 

Det er et råd, ikke noe mer enn det. 

 

 

Da vil jeg oppfordre deg til å slutte å ha slike ovenfra og ned holdninger til hvordan folk skriver ting her inne ;) Blir ikke sett på som annet enn et slapt forsøk på hersketeknikk for å prøve å kneble kritikken av spillet.  

 

 

 

Jeg kritiserer spillet selv...? Men unngår å kalle folk idioter og stemple dem med ADHD om de liker det. Det er mulig du oppfatter det som ovenfra og ned, men det må ærlig talt handle mer om deg enn meg. Snakker til deg på en helt vanlig måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Det er et råd, ikke noe mer enn det. 

 

 

Da vil jeg oppfordre deg til å slutte å ha slike ovenfra og ned holdninger til hvordan folk skriver ting her inne ;) Blir ikke sett på som annet enn et slapt forsøk på hersketeknikk for å prøve å kneble kritikken av spillet.  

 

 

 

Jeg kritiserer spillet selv...? Men unngår å kalle folk idioter og stemple dem med ADHD om de liker det. Det er mulig du oppfatter det som ovenfra og ned, men det må ærlig talt handle mer om deg enn meg. Snakker til deg på en helt vanlig måte.

 

 

Ingen som har kalt noen idioter her er det? Hvis du ikke skjønner ADHD metaforen, så er det ikke mitt problem. Lykke til videre med å diskutere spillet :)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Det er et råd, ikke noe mer enn det. 

 

 

Da vil jeg oppfordre deg til å slutte å ha slike ovenfra og ned holdninger til hvordan folk skriver ting her inne ;) Blir ikke sett på som annet enn et slapt forsøk på hersketeknikk for å prøve å kneble kritikken av spillet.  

 

 

 

Jeg kritiserer spillet selv...? Men unngår å kalle folk idioter og stemple dem med ADHD om de liker det. Det er mulig du oppfatter det som ovenfra og ned, men det må ærlig talt handle mer om deg enn meg. Snakker til deg på en helt vanlig måte.

 

 

Ingen som har kalt noen idioter her er det? Hvis du ikke skjønner ADHD metaforen, så er det ikke mitt problem. Lykke til videre med å diskutere spillet :)

 

 

 

Jo, det er noen som har kalt noen idioter her. En metafor går ut på å beskrive én ting for å forklare noe annet. I beste fall har du en helt elendig metafor. Men, selv om flere her påpeker at du burde endre adferden din, ser det ikke ut som du er villig til å ta noe selvkritikk. Da gir vi oss der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Klassisk  COD, hvor du mer eller mindre bare spiller filmer, Som SPR og det jeg regner med er Fury. 

Vi så ikke noe russere så langt.  

 

Blah, ble mindre gira enn jeg hadde trodd. Var litt kjedelig trailer. Vi har jo hatt et CoD-spill om the Big Red One allerede og. 

 

Samme tenker jeg.... Normandie igjen.... Hadde håpet på noen mer litt "ikke-kjente" kamper. Men de går vel for sikkerstikket.

Lenke til kommentar

Typisk COD Trailer ja, som vi har sett fra alle titlene før dette. BF1 traileren gav mer blod på tann for å si det sånn :) Men settingen selger seg sånn inn for min del..og tanken av å holde en M1 Garand i hendene igjen gjør meg nesten kåt..

Du kan kjøpe min airsoft Garand for 10 lapper, tenk på det som et sex leketøy ;)

 

Jeg kommer til å kjøpe det, men tviler på jeg kjøper det til full pris, betaler ikke 500kr for et pc spill med en 4-5 timer lang single player.

 

Selv koser jeg meg med BiA 2 pg 3. Veldig synd de måtte ødelegge 3eren med det kjipe cover systemet spesielt siden våpen feel var så bra når man bruker iron sights

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Grafisk ser det jo ekstremt stødig ut, men håper ikke traileren reflekterer spillet for mye. Virker som det er mye hesblesende set pieces, som i seg selv kan være kult, men håper det er mange rolige sekvenser med soldatene dine, og at de tar seg tid til å bygge gode karakterer. Har ikke kjøpt COD på mange år, men om dette blir bra kan det fort bli kjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...