Gå til innhold

The Legend of Zelda: Breath of the Wild, informasjon og generell diskusjon


d'espresso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det føles mer tilgivelig å spille i sub 30 fps på Switch en fks PlayStation4. Og det er ironiskt takke mye pga den svakere maskinvaren og grafikk stilen i Zelda. Om det hadde vært mye mer detaljer og mye mer foliage og kanter som skal jevnes ut så hadde mangel av motion blur og fps under 30 og i noen tilfeller under 20. Vært vesentlig mer plagsomt.

 

Men jeg har gått helt ned i 0 fps til tider. Spesielt i kamper hvor det er mange karakterer og eksplosjoner. 

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva Zelda gjør som andre ikke gjør men jeg sliter noe enormt med motion sickness når jeg spiller spill med ujamn lav framerate, men har enda ikke følt noe på dette i zelda til tross for at store deler av spillet går i 20 FPS. GTA på PS3 måtte jeg eksempelvis legge fra meg da jeg ble fysisk dårlig av å spille spillet. Om jeg dog skulle tippe er det nok den brede FOVen som gjør at jeg ikke blir dårlig av dette, så for første gang kan jeg si at den lave frameraten faktisk ikke plager meg noe betydelig, hadde selvfølgelig vært helt konge å få spille det i stabil 60 eller vertfall stabil 30 fps men slik er jo det engang ikke.

Lenke til kommentar

Har 86 timer med spillet hittil, har ikke gjort stort med main quest - 2/4 beist, det er veldig mye ting å oppgradere enda, for å ikke snakke om shrines, sideoppdrag osv. Så er det også en god del landområder som trenger en nærmere sjekk! Har full stamina og 12 hjerter, fullinredet kåk osv...

 

Koser meg ved å mest rusle rundt på måfå og ta et sideoppdrag av og til hvis det virker interessant.

 

Hester unngås fullstendig!

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Jeg fikk kameraet igår jeg - vet ikke heeelt hva man skal gjøre med det..ei heller om jeg liker den typen oppdrag :)

Er poenget å gjenkjenne stedene på bildene og deretter ta bilde av de - på den måten "løser man" dette memory`et?

 

Har også et sideoppdrag som går på å ta bilde av Pruma eller hva hun heter.

Det står at jeg skal spørre henne om "hva hun er mest glad i" - men hun tilbyr kun snakkebobler som omhandler overnatting i senga hennes :sick:

Tips?

Lenke til kommentar

Jeg fikk kameraet igår jeg - vet ikke heeelt hva man skal gjøre med det..ei heller om jeg liker den typen oppdrag :)

Er poenget å gjenkjenne stedene på bildene og deretter ta bilde av de - på den måten "løser man" dette memory`et?

 

Har også et sideoppdrag som går på å ta bilde av Pruma eller hva hun heter.

Det står at jeg skal spørre henne om "hva hun er mest glad i" - men hun tilbyr kun snakkebobler som omhandler overnatting i senga hennes :sick:

Tips?

Svar på kamera spm:

 

Finn plassen som er avbildet, og du vil finne en lysende sirkel, stå inni sirkelen og trykk A for et flashback

 

 

Ang. Pruma, gå bak disken og snakk til henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg fikk kameraet igår jeg - vet ikke heeelt hva man skal gjøre med det..ei heller om jeg liker den typen oppdrag :)

Er poenget å gjenkjenne stedene på bildene og deretter ta bilde av de - på den måten "løser man" dette memory`et?

 

Har også et sideoppdrag som går på å ta bilde av Pruma eller hva hun heter.

Det står at jeg skal spørre henne om "hva hun er mest glad i" - men hun tilbyr kun snakkebobler som omhandler overnatting i senga hennes :sick:

Tips?

Svar på kamera spm:

 

Finn plassen som er avbildet, og du vil finne en lysende sirkel, stå inni sirkelen og trykk A for et flashback

 

 

Ang. Pruma, gå bak disken og snakk til henne.

 

Ahh, takk :)

 

 

Har gjort utallige forsøk på å kjøre paraglider gjennom de der :rofl:

Ikke så rart jeg ikke har fått det til.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...