Gå til innhold

The Legend of Zelda: Breath of the Wild, informasjon og generell diskusjon


d'espresso

Anbefalte innlegg

Stort sett det jeg gjør i spillet. Har fremdeles et dungeon igjen, men velger ofte bare å finne en plass på kartet jeg vil utforske, teleportere til nærmeste shrine og buse rundt et par timer.

 

Dette der. Det er det jeg snakker om. Bare løke rundt. Spesielt nå som stamina-hjulet er fullstendig oppgradert. Full frihet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Stort sett det jeg gjør i spillet. Har fremdeles et dungeon igjen, men velger ofte bare å finne en plass på kartet jeg vil utforske, teleportere til nærmeste shrine og buse rundt et par timer.

 

Dette der. Det er det jeg snakker om. Bare løke rundt. Spesielt nå som stamina-hjulet er fullstendig oppgradert. Full frihet!

 

Har ikke mange hjertene 7-8 stk mener jeg. Men har prioriter stamina hjulet de siste 4 oppgraderingene og kommer sikkert til å prioritere det noen ganger til før jeg bryr meg om mere liv. Erjo så enkelt å lage drinker eller mat som gir masse ekstra hjerter uansett så :)

Lenke til kommentar

 

 

Stort sett det jeg gjør i spillet. Har fremdeles et dungeon igjen, men velger ofte bare å finne en plass på kartet jeg vil utforske, teleportere til nærmeste shrine og buse rundt et par timer.

Dette der. Det er det jeg snakker om. Bare løke rundt. Spesielt nå som stamina-hjulet er fullstendig oppgradert. Full frihet!

Har ikke mange hjertene 7-8 stk mener jeg. Men har prioriter stamina hjulet de siste 4 oppgraderingene og kommer sikkert til å prioritere det noen ganger til før jeg bryr meg om mere liv. Erjo så enkelt å lage drinker eller mat som gir masse ekstra hjerter uansett så :)
Men vil du ikke ha Master Sword? :)
Lenke til kommentar

 

Vi har tatt 55 shrines nå, og ett til, så har vi 13 hjerter + 1 staminaoppgradering. Da skal vi ut på sverdjakt. :)

Må man ha 13 hjerter for å få masterswordet?

 

Jeg har forstått det slik ja. Internettvisdom, har ikke prøvd med mindre. :)

 

Sliter med å finne shrines jeg.. kan man se hvor mange man har tatt?

Ser det i ladeskjermen. Ser du ikonet for shrine og hvor mange du har fullført.

 

Trodde ikke det stod noe sted i klartekst. Vi bare regnet med antall oppgraderinger, ganget med 4 orbs, som er kravet per oppgradering. :) Takk for info, Casper. :)

Endret av fnwilborn
Lenke til kommentar

 

Jeg får det etterhvert uansett så haster ikke :)

Minst et av divine beastene i spillet gir en egenskap som gjør at du ikke trenger fult så mye stamina.

 

Såpass ja, kansje jeg skulle dallet meg videre i storyen og gjøre en innsats for å redde Hyrule istede for å plukke blomster og sopp :rofl:

Lenke til kommentar

Grunnen til jeg bare har 4 shrine, er att jeg skjønte ikke hva shrine var i førsten i Zelda trude det var farge lyset på kartet eller hva det er har ikke peiling på hva det er nå eller, har aldri spillet Zelda men skal ta flere  shrine da men satt Zelda på vent da er IKKE ferdig med zelda da kommer til bake da. :D 

Lenke til kommentar

Grunnen til jeg bare har 4 shrine, er att jeg skjønte ikke hva shrine var i førsten i Zelda trude det var farge lyset på kartet eller hva det er har ikke peiling på hva det er nå eller, har aldri spillet Zelda men skal ta flere  shrine da men satt Zelda på vent da er IKKE ferdig med zelda da kommer til bake da. :D 

Bare så det er sagt, Shrines er noe nytt i Zelda-serien.

 

Det kan høres ut som du ikke leser all dialogen som er i spillet. Spesielt ikke den dialogen som er i begynnelsen. Første timene får du mye nyttig info. De ballene du får etter fullført shrine kan byttes mot mer stamina (den grønne sirkelen) og mer liv (hjerter). Dette gjør du ved å for eksempel "be" til statuen inni temple of time eller de små statuene du finner i forskjellige byer. Det koster 4 stk for hver stamina eller hjerte.

 

Selv passerte jeg 60 shrines i dag. Begynt å ta enkelte minibosser rundtom i verden.

Lenke til kommentar

 

Grunnen til jeg bare har 4 shrine, er att jeg skjønte ikke hva shrine var i førsten i Zelda trude det var farge lyset på kartet eller hva det er har ikke peiling på hva det er nå eller, har aldri spillet Zelda men skal ta flere  shrine da men satt Zelda på vent da er IKKE ferdig med zelda da kommer til bake da. :D 

Bare så det er sagt, Shrines er noe nytt i Zelda-serien.

 

Det kan høres ut som du ikke leser all dialogen som er i spillet. Spesielt ikke den dialogen som er i begynnelsen. Første timene får du mye nyttig info. De ballene du får etter fullført shrine kan byttes mot mer stamina (den grønne sirkelen) og mer liv (hjerter). Dette gjør du ved å for eksempel "be" til statuen inni temple of time eller de små statuene du finner i forskjellige byer. Det koster 4 stk for hver stamina eller hjerte.

 

Selv passerte jeg 60 shrines i dag. Begynt å ta enkelte minibosser rundtom i verden.

 

Er ikke så flink i engelsk, måtte lære  engelsk selv.

Lenke til kommentar

Rundet 100 shrines i kveld, full stamina og 15 hjerter. Rundt 150 Korok Seeds. Har et beist igjen og et memory bilde. Plukker alt ganske lett unntatt de hestemonstrene - venter litt med de enda. Rører rundt, oppgraderer armour, tar litt side- og shrinequests - ja også knipses det friskt.

 

Bare å oppgradere all armour kan jo tenke meg at det lett går +50 timer. Har 3 sider med armour i innholdsfortegnelsen.

 

Fantastisk spill, 6/10?? Næh, ikke i nærheten en gang. Kanskje ikke en 10'er - men garantert en meget sterk 9'er!

 

Edit: er litt tilbake til gamledager med håndskrevne papirlapper med oppskrifter og ting og tang til å oppgradere armour  :grin:   eller finnes det andre måter å holde orden på dette på? Er garantert en del ting jeg gjør tungvint - unødvendig  :ninja:

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...